REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI (POMOC W KSIĘGOWOŚCI) Gdynia oferta pracy VISLINE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI (POMOC W KSIĘGOWOŚCI)
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne zadania w trakcie wdrażania oprogramowania.
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: VISLINE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-574 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne zadania w trakcie wdrażania oprogramowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedzialku do piatku w godz. 8-16. Pracodawca oferuje: PAKIET MEDYCZNY, MUTLISPORT, UBEZPIECZNIE GRUPOWE.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI (POMOC W KSIĘGOWOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie o profilu rachunkowość, min. 2 lata doświadczenia na ww. stanowisku, znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, znajomośc programu Ms Excel, mile widziana znajomość programmu FIKS, XPERTIS, mile widziane doświadczenie w transporcie, dokładność, terminowość, uczciwość. Miejsce pracy: Miszewo, ul. Lotnicza 6. Aplikacje (list motywacyjny i CV) przesyłać na adres: d.kochanowska (at) visline.pl. Kontakt telefoniczny: 58 732 94-58.
Nazwa pracodawcy: VISLINE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Siewna 7, 81-574 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Siewna
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2017
Data dodania oferty pracy: 25.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie handlu międzynarodowego, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klientów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-01 - Rogoźno (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej Działu. Obsługa programu komputerowego. Redagowanie i pisani pism do urzędów. Udział w przygotowywaniu i sporządzaniu sprawozdań dot. w/w Działu.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP. J - 2016-01-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie MS Excel, numerowanie dokumentów, układanie dokumentów, przepisywanie tekstów, stopniowe zapoznawanie się z przepisami uproszczonej księgowości i prawa podatkowego. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (biuro otwarte jest w godzinach od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00, w związku z tym zlecenie może być świadczone w dowolnym czasie, ale mieszczącym się w godzinach otwarcia biura). Proponowane wynagrodzenie 13 zł brutto za godzinę.
BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE "PLUS-MINUS" JAN GŁAZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
- sporządzanie pism- obsługa klientów, pracowników- rozliczanie usługi- obsługa urządzeń biurowych- wspomaganie w realizacji zadań pracowników oddziału
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sejny (podlaskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Drezdenko (lubuskie)
nauczanie języka rosyjskiego w klasie VII w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Kroszewie - 2017-06-09 - Kroszewo (podlaskie)
Prowadzenie KPiR w biurze rachunkowym. Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych,Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji podatkowych, Odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych
BIURO PRAWNO-RACHUNKOWE CERTYFIKAT - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pszczyna (śląskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: przygotowywanie projektów dokumentów formalno-prawnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, kontrola terminowości i prawidłowości wpłacanych kwot z tytułu opłat za śmieci, przygotowywanie postępowań i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami, przygotowywanie kampanii einformacyjnej i edukacyjnej, przyjmowanie interesantó, przestrzeganie zasad zbierania, ewidencjonowania i udostępniania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kołbiel (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości, i polityką rachunkowości Analiza rozrachunków z dostawcami, uzgadnianie saldPrzygotowywanie kompensat wzajemnych zobowiązań i należności z kontrahentamiProwadzenie rejestrów pomocniczych VATWeryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowymProwadzenie ewidencji ilościowo wartościowej obrotu magazynowegoProwadzenie ewidencji wyposażenia w odzież roboczą pracowników oraz składanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia pracowników w odzież zgodnie z przepisami BHPSporządzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Pelplin (pomorskie)
Mechanik samochodowy
MOTOMAR MARIUSZ LEPAK - 2017-08-29 - Wiśniowa (podkarpackie)
Zakładanie zleceń (redagowanie zgłoszeń telefonicznych), rozliczanie zleceńw programie, weryfikacja i nadzór nad realizacją zleceń Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-03-30 - Węgry (opolskie)
praca biurowa w kancelarii komorniczej
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca w S-cu Milowicach
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
Technik organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gostkowo (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. księgowości (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
Obsługa wózka widłowego bocznego i czołowego. Przyjmowanie dostaw, dowóz produktów na dział produkcji, rozmieszczenie produktów na terenie magazynu.
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-03 - Niepołomice (małopolskie)
Praca w biurze podróży, obsługa klientów, sprzedaż oferty
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie działu kadr i płac. Wykształcenie średnie, wymagane doświadczenie, znajomość podstaw prawa pracy. Praca od 7-15.
" CROBIS" SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Mysłowice (śląskie)
Gospodarka przestrzenna nad powierzonymi do nadzoru terenowego obszarami chronionego krajobrazu. Inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych, stanowisk roślin, zwierząt i grzybów objętych ochroną gatunkową oraz ich siedlisk, a także zasługujących na ochronę towarów i składników przyrody na ww.obszarach. Identyfikacja i ocena istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych ww. obszarów oraz podejmowanie działań mających na celu eliminowanie tych zagrożeń. Współpraca z jednostkami administracji państwowej i samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie ochrony powierzonych obszarów. Realizacja zadań związanych z ochroną innych form przyrody w granicach obszarów. Realizacja zadań dotyczących parków krajobrazowych wchodzących w skład MZPK.
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
Prace biurowe a- administracyjne m.in. archiwizacja i segregacja dokumentów, aktualizacja prostych baz danych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwego obiegu dokumentacji emerytalno-rentowej.- Termin, do którego należy składać dokumenty: 13 listaopada 2017 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-10-31 - Łódź (łódzkie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania z zakresu łączności i informatyki
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć rehabilitacyjnych z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężeniami w stopniu umiarkowanym i znacznym. Praca od pon. do pt. w godz. 8-14.
Stowarzyszenie DOBREJ NADZIEI - 2017-05-25 - Kraków (małopolskie)