REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (DOFINANSOWANIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (DOFINANSOWANIE)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2016-06-16

Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (DOFINANSOWANIE)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016

Data zakończenia pracy: 20.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office/ Word,Excel/

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra

Gmina pracodawcy: Jelenia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra

Ulica pracodawcy: Podchorążych

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: Mechanika pojazdów samochodowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 20.06.2016

Oferta pracy ważna do: 27.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI (S) - 997,4 PLN

Zapoznanie się z dokumentacją księgową oraz kadrowo-płacową, zapoznanie się z elementami polityki księgowości, archiwizowanie dokumentów kadrowo- księgowych, opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie innych dokumentów zleconych przez dyrektora szkoły, głównego księgowego, ref. ds. kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI ( 59 S EFS POWER) - 997,4 PLN

oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających prace wykwalifikowanego księgowego, .. współudział w przygotowaniu dokumentów księgowych i ich ewidencjonowanie, sporządzanie przy udziale programu finansowo-księgowego i arkuszy kalkulacyjnych-raportów, zestawień.., przygotowanie dokumentacji niezbednej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzedami, bankami, ...
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Otwock (mazowieckie)

REFERENT DS SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)

KASJER/KASJERKA - od 14 PLN

-obsługa klientów sklepu w zakresie prawidłowego naliczenia i pobrania należności za zakupione towary-realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych poprzez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych-współpraca z pracownikami oraz wszystkimi działami sklepu-stosowanie zasad organizacji pracy i obowiązujących procedur związanych z dokonywaniem płatności i z rozliczeniami
kontakt przez OHP - 2018-08-30 - Tczew (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Śrem (wielkopolskie)

REFERENT (KANCELARIA) - 997,4 PLN

Obsługa interesantów w Kancelarii, przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją. Ewidencjonowanie listów w książce nadawczej. Roznoszenie korespondencji zadekretowanej. Obsługa wagi pocztowej. Zapoznanie się i obsługa w podstawowym zakresie programu SYRIUSZ. Obsługa programu Talgos. Zapoznanie się z dokumentacją dot. naborów na wolne stanowiska urzędnicze. Obsługa ksero.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA- KASJER - od 2 100 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru, sprzedaż.Praca w godz 6-22.
PSH NASZ SKLEP S.A. - 2018-07-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

REFERENT DS. OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT KANCELARYJNY - od 2 100 PLN

obsługa interesantów, segregowanie i archiwizowanie akt, prowadzenie ewidencji i rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Żuromin (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA (S) - 997,4 PLN

1. Pomoc przy poszukiwaniu możliwości dofinansowania realizowanych przez Wydział Rozwoju Miasta zadań.2. Pomoc przy monitorowaniu konkursów w dziedzinach dotyczących środków pozabudżetowych w dziedzinach dotyczących działalności samorządu terytorialnego, wprowadzanie danych do bazy oraz przeglądanie przesyłanych do Wydziału newsletterów. 3. Pomoc przy analizie formalnej wniosków o dofinansowanie projektów.4. Obsługa kancelaryjna (prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa spotkań, opracowywanie raportów, przygotowywanie pism, prowadzenie poczty tradycyjnej i elektronicznej).5. Zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi nowego okresu programowania.6. Monitoring terminowego przekazywania i kompletności dokumentów składanych przez użytkowników końcowych dotyczących zachowania trwałości projektu.7. Monitoring wytycznych dotyczących realizacji projektów z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych i informowanie pracowników o zmianach.8. Przygotowywanie załączników do wniosków aplikacyjnych kompletowanie dokumentów.9. Monitoring harmonogramów naboru wniosków i terminów przygotowania niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT DS KADR - do 1 850 PLN

praca w dziale kadr, PFRON, ZUS, wynagrodzenia, przyjęcia, zwolnienia,
ZDROWIT SPÓŁKA CYWILNA ARKADIUSZ ZDEBEL BARTOSZ OLSZEWSKI - 2016-02-02 - Piekary Śląskie (śląskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH - od 2 500 PLN

PRZYJMOWANIE I SPRAWDZENIE WPŁYWAJĄCYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYMCZYNNA WSPÓŁPRACA Z BIUREM RACHUNKOWYM ORAZ UZGADNIANIE KONT ZOBOWIĄZAŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR VAT DLA USŁUGOBIORCÓW,EWIDENCJA NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ,WYKONYWANIE DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI W SYSTEMIE BANKOWYM ZGODNIE Z PRZEPISAMI, DOKONYWANIE WSZELKICH OPERACJI BEZGOTÓWKOWYCH SPÓŁKI ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ICH PRAWIDŁOWOŚĆ I TERMINOWOŚĆ,PRZESTRZEGANIU ZASAD ROZLICZEŃ PIENIĘŻNYCH I OCHRONY WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH, PROWADZENIE RAPORTÓW KASOWYCH SPÓŁKI, PRACE ADMINISTRACYJNE W DZIALE KSIĘGOWYM.WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚCI DOŚWIADCZENIE W PRACY Z LICZBAMI, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I RACHUNKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE (W TYM BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL), ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA COMARCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, SKRUPULATNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SAMODZIELNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZNAJOMOŚCI ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 -4 LATA
PROTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Obsługa podatników, przyjmowanie i rejestrowanie składanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - 1 017,4 PLN

Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą Referatu, wykonywanie podstawowoych prac biurowych, miedzy innymi obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywani i wysyłanie pism na zewnatrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Pawłowice (śląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - do 1 900 PLN

Kompletowanie towaru wg. zamówień, pakowanie, zabezpieczenie towaru do wysyłki, wykonywanie specyfikacji towaru wychodzącego dla wybranych wysyłek, transport towarów w obrębie magazynów.
ORGANIQUE Sp. z o.o. Sp.k. - 2015-11-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

OBOWIĄZKI:- prowadzenie pełnej księgowości,- przygotowanie raportów i sprawozdań,- przeprowadzanie "zamknięcia" miesiąca,- rozrachunki z kontrahentami,- przygotowanie deklaracji VAT oraz PIT,- przygotowanie sprawozdania finansowego,- wsparcie w zakresie opiniowania umów (podatki, rozliczenia).
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Dębica (podkarpackie)

REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU PREZYDENTA I ZASTĘPCÓW PREZYDENTA W BIURZE OBSŁUGI PREZYDENTA (BOP IV) - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)

REFERENT - od 1 100 PLN

- ewidencja i rozliczanie mandatów karnych nakładanych przez inspektorów transportu drogowego;- pomoc w zakresie wprowadzania do systemy FK dokumentów księgowych związanych z działalnością jednostki.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie - 2016-03-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)

FRYZJER DAMSKO - MĘSKI - 997,4 PLN

Usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

DEKARZ - od 3 000 PLN

odpowiednio do stanowiska
CIDENA ZAKŁAD USŁUGOWY Pietz Jarosław - 2015-11-13 - Oborniki (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

obsługa sekretariatu,
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Głogówek (opolskie)

REFERENT PRAWNY(NR 5687) - od 1 850 PLN

WARUNKI PRACY- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych,- zadania wykonywane są w siedzibie urzędu,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.ZAKRES ZADAŃ- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,- wykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów,udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocywydziałom branżowym w opracowywaniu programów kontroli, sporzadzanie decyzji administracyjnych,,- uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz wopracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, StałegoPolubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu,,,- bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikacjęakt kontroli,- opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających zwiazek z funkcjonowaniem jednostki,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Referent
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

REFERENT + ST PO WER SEK. EKO-FIN - 997,4 PLN

- wdrożenie do rozl. kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawidłości i rozliczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- rolziczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejestów bankowych i raportów kasowych,- rozl. i sporządzania raportów otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadz. rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadaniania miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją, środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - do 2 000 PLN

Zapoznanie z ogólnymi zasadami prawa pracy obowiązującymi w szpitalu, regulaminami, procedurami, statutem i stosowanie się do nich. Planowanie i realizacja zaopatrzenia szpitala w sprzęt, urządzenia i maszyny w oparciu o zapotrzebowania poszczególnych komórek organizacyjnych w trybie prawa zamówień publicznych, oraz wewnętrznych zarządzeń. Nadzór nad prawidłowym i terminowym organizowaniem przeglądów budynków, urządzeń instalacji i aparatury w celu oceny ich staniu technicznego, uczestnictwo w tych przeglądach oraz prowadzenie właściwej dokumentacji. Zlecenie napraw i wysyłka aparatury i sprzętu medycznego specjalistycznym serwisom, wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora wynikających ze specyfiki Działu Technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Włodawa (lubelskie)

REFERENT EKONOMICZNY - od 2 100 PLN

KONTROLA FAKTUR- SPRAWDZANIE ICH POPRAWNOŚCI POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, WERYFIKACJA PODATNIKÓW VAT, DEKRETOWANIE FAKTUR, DEKRETOWANIE OPERACJI KASOWYCH I WYCIĄGÓW BANKOWYCH, WYSTAWIANIE I UZGADNIANIE POTWIERDZEŃ SALD RACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI, OBSŁUGA BIUR LOKALNYCH (TJ. ROZWOŻNIE POCZTY, DOKUMNETÓW, ZAANGAZOWANIE, LOJALNOŚĆ), ODBIERANIE ORAZ WYSYŁANIE PRZESYŁEK POCZTOWYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM, DOSTARCZANIE I ODBIERANIE DOKUMENTÓW Z ZUS, URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ BANKÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Polkowice (dolnośląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

prowadzenie biura firmy; prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kotowice (śląskie)


Wybierz powiat