REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (DOFINANSOWANIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (DOFINANSOWANIE)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI (DOFINANSOWANIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Data zakończenia pracy: 20.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office/ Word,Excel/
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Mechanika pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.06.2016
Oferta pracy ważna do: 27.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z dokumentacją księgową oraz kadrowo-płacową, zapoznanie się z elementami polityki księgowości, archiwizowanie dokumentów kadrowo- księgowych, opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie innych dokumentów zleconych przez dyrektora szkoły, głównego księgowego, ref. ds. kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tarnów (małopolskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających prace wykwalifikowanego księgowego, .. współudział w przygotowaniu dokumentów księgowych i ich ewidencjonowanie, sporządzanie przy udziale programu finansowo-księgowego i arkuszy kalkulacyjnych-raportów, zestawień.., przygotowanie dokumentacji niezbednej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami, urzedami, bankami, ...
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Otwock (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
-obsługa klientów sklepu w zakresie prawidłowego naliczenia i pobrania należności za zakupione towary-realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych poprzez obsługę kasy fiskalnej oraz terminala do obsługi kart płatniczych-współpraca z pracownikami oraz wszystkimi działami sklepu-stosowanie zasad organizacji pracy i obowiązujących procedur związanych z dokonywaniem płatności i z rozliczeniami
kontakt przez OHP - 2018-08-30 - Tczew (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa interesantów w Kancelarii, przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją. Ewidencjonowanie listów w książce nadawczej. Roznoszenie korespondencji zadekretowanej. Obsługa wagi pocztowej. Zapoznanie się i obsługa w podstawowym zakresie programu SYRIUSZ. Obsługa programu Talgos. Zapoznanie się z dokumentacją dot. naborów na wolne stanowiska urzędnicze. Obsługa ksero.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, sprzedaż.Praca w godz 6-22.
PSH NASZ SKLEP S.A. - 2018-07-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa interesantów, segregowanie i archiwizowanie akt, prowadzenie ewidencji i rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Żuromin (mazowieckie)
1. Pomoc przy poszukiwaniu możliwości dofinansowania realizowanych przez Wydział Rozwoju Miasta zadań.2. Pomoc przy monitorowaniu konkursów w dziedzinach dotyczących środków pozabudżetowych w dziedzinach dotyczących działalności samorządu terytorialnego, wprowadzanie danych do bazy oraz przeglądanie przesyłanych do Wydziału newsletterów. 3. Pomoc przy analizie formalnej wniosków o dofinansowanie projektów.4. Obsługa kancelaryjna (prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa spotkań, opracowywanie raportów, przygotowywanie pism, prowadzenie poczty tradycyjnej i elektronicznej).5. Zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi nowego okresu programowania.6. Monitoring terminowego przekazywania i kompletności dokumentów składanych przez użytkowników końcowych dotyczących zachowania trwałości projektu.7. Monitoring wytycznych dotyczących realizacji projektów z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych i informowanie pracowników o zmianach.8. Przygotowywanie załączników do wniosków aplikacyjnych kompletowanie dokumentów.9. Monitoring harmonogramów naboru wniosków i terminów przygotowania niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)
praca w dziale kadr, PFRON, ZUS, wynagrodzenia, przyjęcia, zwolnienia,
ZDROWIT SPÓŁKA CYWILNA ARKADIUSZ ZDEBEL BARTOSZ OLSZEWSKI - 2016-02-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
PRZYJMOWANIE I SPRAWDZENIE WPŁYWAJĄCYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYMCZYNNA WSPÓŁPRACA Z BIUREM RACHUNKOWYM ORAZ UZGADNIANIE KONT ZOBOWIĄZAŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR VAT DLA USŁUGOBIORCÓW,EWIDENCJA NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ,WYKONYWANIE DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI W SYSTEMIE BANKOWYM ZGODNIE Z PRZEPISAMI, DOKONYWANIE WSZELKICH OPERACJI BEZGOTÓWKOWYCH SPÓŁKI ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ICH PRAWIDŁOWOŚĆ I TERMINOWOŚĆ,PRZESTRZEGANIU ZASAD ROZLICZEŃ PIENIĘŻNYCH I OCHRONY WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH, PROWADZENIE RAPORTÓW KASOWYCH SPÓŁKI, PRACE ADMINISTRACYJNE W DZIALE KSIĘGOWYM.WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚCI DOŚWIADCZENIE W PRACY Z LICZBAMI, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I RACHUNKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE (W TYM BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL), ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA COMARCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, SKRUPULATNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SAMODZIELNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZNAJOMOŚCI ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 -4 LATA
PROTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa podatników, przyjmowanie i rejestrowanie składanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą Referatu, wykonywanie podstawowoych prac biurowych, miedzy innymi obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywani i wysyłanie pism na zewnatrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Pawłowice (śląskie)
Kompletowanie towaru wg. zamówień, pakowanie, zabezpieczenie towaru do wysyłki, wykonywanie specyfikacji towaru wychodzącego dla wybranych wysyłek, transport towarów w obrębie magazynów.
ORGANIQUE Sp. z o.o. Sp.k. - 2015-11-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
-
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk - 2016-07-07 - Kościerzyna (pomorskie)
OBOWIĄZKI:- prowadzenie pełnej księgowości,- przygotowanie raportów i sprawozdań,- przeprowadzanie "zamknięcia" miesiąca,- rozrachunki z kontrahentami,- przygotowanie deklaracji VAT oraz PIT,- przygotowanie sprawozdania finansowego,- wsparcie w zakresie opiniowania umów (podatki, rozliczenia).
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Dębica (podkarpackie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
- ewidencja i rozliczanie mandatów karnych nakładanych przez inspektorów transportu drogowego;- pomoc w zakresie wprowadzania do systemy FK dokumentów księgowych związanych z działalnością jednostki.
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Szczecinie - 2016-03-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
Usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
odpowiednio do stanowiska
CIDENA ZAKŁAD USŁUGOWY Pietz Jarosław - 2015-11-13 - Oborniki (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
obsługa sekretariatu,
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Głogówek (opolskie)
WARUNKI PRACY- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych,- zadania wykonywane są w siedzibie urzędu,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.ZAKRES ZADAŃ- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,- wykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów,udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocywydziałom branżowym w opracowywaniu programów kontroli, sporzadzanie decyzji administracyjnych,,- uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz wopracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, StałegoPolubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu,,,- bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikacjęakt kontroli,- opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających zwiazek z funkcjonowaniem jednostki,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- wdrożenie do rozl. kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawidłości i rozliczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- rolziczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejestów bankowych i raportów kasowych,- rozl. i sporządzania raportów otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadz. rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadaniania miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją, środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie z ogólnymi zasadami prawa pracy obowiązującymi w szpitalu, regulaminami, procedurami, statutem i stosowanie się do nich. Planowanie i realizacja zaopatrzenia szpitala w sprzęt, urządzenia i maszyny w oparciu o zapotrzebowania poszczególnych komórek organizacyjnych w trybie prawa zamówień publicznych, oraz wewnętrznych zarządzeń. Nadzór nad prawidłowym i terminowym organizowaniem przeglądów budynków, urządzeń instalacji i aparatury w celu oceny ich staniu technicznego, uczestnictwo w tych przeglądach oraz prowadzenie właściwej dokumentacji. Zlecenie napraw i wysyłka aparatury i sprzętu medycznego specjalistycznym serwisom, wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora wynikających ze specyfiki Działu Technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Włodawa (lubelskie)
KONTROLA FAKTUR- SPRAWDZANIE ICH POPRAWNOŚCI POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, WERYFIKACJA PODATNIKÓW VAT, DEKRETOWANIE FAKTUR, DEKRETOWANIE OPERACJI KASOWYCH I WYCIĄGÓW BANKOWYCH, WYSTAWIANIE I UZGADNIANIE POTWIERDZEŃ SALD RACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI, OBSŁUGA BIUR LOKALNYCH (TJ. ROZWOŻNIE POCZTY, DOKUMNETÓW, ZAANGAZOWANIE, LOJALNOŚĆ), ODBIERANIE ORAZ WYSYŁANIE PRZESYŁEK POCZTOWYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM, DOSTARCZANIE I ODBIERANIE DOKUMENTÓW Z ZUS, URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ BANKÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie biura firmy; prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kotowice (śląskie)