REFERENT DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH Sieniawa oferta pracy KOPALNIA WĘGLA BRUNATNEGO SIENIAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Referent ds. księgowo-administracyjnych. Pomoc w dziale księgowości, obsługa programu księgowego, pomoc w zakresie bieżących spraw administracyjnych, sprawozdawczość, ochrona środowiska. Wymagane : wykształcenie min. średnie, podstawy księgowości oraz doświadczenie w zakresie księgowym. Miejsce wykonywania pracy: BUDYNEK ADMINISTRACJI KWB Sieniawa Sp. Z o.o.Tel. 68 341 2022 Urszula Marysiok.
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Sieniawa (lubuskie)
Pracodawca: KOPALNIA WĘGLA BRUNATNEGO SIENIAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OSIEDLE GÓRNICZE 11 A, 66-220 Sieniawa, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Referent ds. księgowo-administracyjnych. Pomoc w dziale księgowości, obsługa programu księgowego, pomoc w zakresie bieżących spraw administracyjnych, sprawozdawczość, ochrona środowiska. Wymagane : wykształcenie min. średnie, podstawy księgowości oraz doświadczenie w zakresie księgowym. Miejsce wykonywania pracy: BUDYNEK ADMINISTRACJI KWB Sieniawa Sp. Z o.o.Tel. 68 341 2022 Urszula Marysiok.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieniawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0808
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łagów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
KOPALNIA WĘGLA BRUNATNEGO SIENIAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6341907974
danePracodawcy_regon: 273216524
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
OSIEDLE GÓRNICZE 11 A, 66-220 Sieniawa, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: świebodziński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0808
Gmina pracodawcy: Łagów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sieniawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0911500
Ulica pracodawcy: OSIEDLE GÓRNICZE
Numer budynku pracodawcy: 11 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 17.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b88f0391a8971a3b0d9088e8eb1f2a62
Podobne oferty pracy
Sprzedaż części zamiennych oraz akcesoriów. Obsługa doradców serwisu, organizaca pracy magazynu części- zamówienia, dostawy, lokalizacja, złomowanie, dbałość o wskaźniki związane z rotacją magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie akt personalnych żołnierzy do archiwum wojskowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Płock (mazowieckie)
Porządkowanie, księgowanie i opisywanie dokumentów źródłowych, prowadzenie ewidencji księgowych księgi przychodów i rozchodów, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Słupsk (pomorskie)
praca administracyjno-biurowa, kierowanie na badania lekarskie, obsługa zatrudnienia, weryfikacja dokumentów dostarczanych do kadr zgodnie z obowiązującymi przepisami
GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRAPKOWICACH - 2020-10-05 - Krapkowice (opolskie)
Księgowanie usług, wystawianie i wysyłanie faktur. Praca w placówce firmy w Węgrach k/Opola. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2015-12-02 - Węgry (opolskie)
SERWISOWANIE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DĘBICA+ DELEGACJE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2018-10-05 - Dębica (podkarpackie)
obsługa biura, wypisywanie faktur, rozliczanie kasy
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2019-01-21 - Stryszawa (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie prac pomocniczych w dziale IT
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
Wykształcenie minimum średnie , znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie Biura Karier (BK), w tym: bieżąca obsługa interesantów BK, w szczególności studentów, doktorantów, absolwentów oraz pracodawców; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, min. pomoc w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów na wolne miejsca pracy oraz staże zawodowe; udostępnianie studentom i absolwentom ofert pracy, staży i praktyk, itp.; działania doradcze dla studentów i absolwentów; stały kontakt z instytucjami rynku pracy; organizacja szkoleń, warsztatów, spotkań z pracodawcą itp.; współorganizacja wydarzeń przedsiębiorczych w Słupsku i Regionie; monitorowanie losów absolwentów Akademii Pomorskiej; organizowanie konkursów na najlepszą pracę dyplomową; konkursów o staże itp.; prowadzenie dokumentacji pracy Biura;
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- odpowiada za nadawanie klauzuli wykonalności tytułom wykonawczym oraz za stosowanie środków egzekucyjnych w ramach egzekucji administracyjnej.- odpowiada za monitorowanie przebiegu postępowania egzekucyjnego oraz podejmowanie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności.- odpowiada za prowadzenie postępowań związanych ze zwalnianiem spod egzekucji określonych środków / składników majątkowych zobowiązanego w sytuacji, gdy postępowanie to nie jest związane z udzieleniem ulgi oraz prowadzenia postępowań związanych z uchylaniem czynności egzekucyjnych.- odpowiada za przygotowanie i przekazanie spraw do odpowiedniego organu dotyczących zbiegów egzekucji administracyjnych i sądowej.- odpowiada za prowadzenie postępowań egzekucyjnych w przypadku zbiegu- odpowiada za analizę prawidłowości naliczonych, przez organy egzekucyjne inne niż Dyrektor Oddziału, kosztów, opłat i wydatków związanych z postępowaniami egzekucyjnymi oraz sporządzenie dokumentów stanowiących podstawę ich rozliczenia, z wyłączeniem opłat komorniczych oraz opłat porto.- odpowiada za przygotowanie projektów postanowień organu egzekucyjnego oraz postanowień wydawanych w imieniu wierzyciela, a także rozpatrywanie środków odwoławczych w postępowaniu egzekucyjnym.- odpowiada za prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem prowadzonego postępowania egzekucyjnego wobec dłużników poprzez kierowanie wniosków o zmianę w Krajowym Rejestrze Sądowym.- odpowiada za prowadzenie spraw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego- odpowiada za prowadzenie rejestrów i ewidencji z zakresu dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych i restrukturyzacyjnego oraz przygotowanie danych do raportów i sprawozdań z zakresu zadań realizowanych na tym stanowisku.- odpowiada za monitorowanie przebiegu postepowania egzekucyjnego i podejmuje stosowne działania zmierzające do odzyskania należności oraz nadaje klauzule wykonalności tytułom wykonawczym i stosuje środki egzekucyjne w ramach egzekucji administracyjnej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-06-25 - Łódź (łódzkie)
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W OŚWIĘCIMIU - 2019-09-30 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych, aplikacji o środki zewnętrzne.
Urząd Gminy Hańsk - 2019-07-10 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
Zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych, zapoznanie z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisami KPA, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, segregowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektonicznej i elektronicznego obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Gostynin (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa baruNa spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 602 196 689.
Dwór Dłużniewo, ,Hotel, Restauracja Gastronomia "Kaprys"," Arkadia"- Marianna Lipska - 2017-01-13 - Płońsk (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Świdnica (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Żory (śląskie)
referent ds kontroli i rozliczeń
KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Świebodzin (lubuskie)
Zakres odpowiedzialności:obsługa administracji Działu Produkcji poprzez prowadzenie niezbędnej dokumentacji, działu przy pomocy funkcjonującego systemu przetwarzania danych,udział we wdrożeniu i adaptacji nowego pracownika do pracy,współpraca z Agencją Pracy Tymczasowej oraz działem personalnym Unilever m. in. w zakresie planowania obsad, w szczególnych przypadkach doraźna praca na linii,wspomaganie wewnętrznej komunikacji.
UNILEVER POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-11-22 - Banino (pomorskie)
rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki -sporządzanie kalkulacji cenowych - sporządzanie ofert handlowych -monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy, praca w godz. 8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-02-15 - Opole (opolskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Pszczyna (śląskie)
Udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii i informacji o obowiązujących regulacjach z zakresu prawa zamówień publicznych; analiza i przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych; audytowanie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach o zamówienia publiczne; przygotowywanie pism procesowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie z zamówieniami klienta, wsparcie pracowników przed rozpoczęciem pracy (zakwaterowanie, przygotowanie dokumentów, kierowanie na badania lekarskie, wydawanie odzieży roboczej), koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjeciem pracowników do pracy, obsługa pracowników tymczasowych/ zleceniobiorców w trakcie zatrudnienia, współpraca z biurem Europol Mateusz Lis w zakresie przygotowania dokumentów, budowanie pozytywnego wizerunku oraz trwałych relacji z klientami, rozliczenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących powierzonych procesów pomoc w aklimatyzacji pracowników z zagranicy
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Sierakowice (pomorskie)
Praca w dziale Księgowości
FADBET Spółka Akcyjna - 2017-02-20 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie obiektu
"KODMOS" SP. z o.o. - 2016-03-22 - Gdynia (pomorskie)
obsługa dokumentacji magazynowej
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-06-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programów informatycznych niezbędnych do pracy, obsługa korespondencji, wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)