REFERENT - STANOWISKO: DS. EGZEKUCJI Łódź oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT - STANOWISKO: DS. EGZEKUCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- odpowiada za nadawanie klauzuli wykonalności tytułom wykonawczym oraz za stosowanie środków egzekucyjnych w ramach egzekucji administracyjnej.- odpowiada za monitorowanie przebiegu postępowania egzekucyjnego oraz podejmowanie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności.- odpowiada za prowadzenie postępowań związanych ze zwalnianiem spod egzekucji określonych środków / składników majątkowych zobowiązanego w sytuacji, gdy postępowanie to nie jest związane z udzieleniem ulgi oraz prowadzenia postępowań związanych z uchylaniem czynności egzekucyjnych.- odpowiada za przygotowanie i przekazanie spraw do odpowiedniego organu dotyczących zbiegów egzekucji administracyjnych i sądowej.- odpowiada za prowadzenie postępowań egzekucyjnych w przypadku zbiegu- odpowiada za analizę prawidłowości naliczonych, przez organy egzekucyjne inne niż Dyrektor Oddziału, kosztów, opłat i wydatków związanych z postępowaniami egzekucyjnymi oraz sporządzenie dokumentów stanowiących podstawę ich rozliczenia, z wyłączeniem opłat komorniczych oraz opłat porto.- odpowiada za przygotowanie projektów postanowień organu egzekucyjnego oraz postanowień wydawanych w imieniu wierzyciela, a także rozpatrywanie środków odwoławczych w postępowaniu egzekucyjnym.- odpowiada za prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem prowadzonego postępowania egzekucyjnego wobec dłużników poprzez kierowanie wniosków o zmianę w Krajowym Rejestrze Sądowym.- odpowiada za prowadzenie spraw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego- odpowiada za prowadzenie rejestrów i ewidencji z zakresu dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych i restrukturyzacyjnego oraz przygotowanie danych do raportów i sprawozdań z zakresu zadań realizowanych na tym stanowisku.- odpowiada za monitorowanie przebiegu postepowania egzekucyjnego i podejmuje stosowne działania zmierzające do odzyskania należności oraz nadaje klauzule wykonalności tytułom wykonawczym i stosuje środki egzekucyjne w ramach egzekucji administracyjnej.
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- odpowiada za nadawanie klauzuli wykonalności tytułom wykonawczym oraz za stosowanie środków egzekucyjnych w ramach egzekucji administracyjnej.- odpowiada za monitorowanie przebiegu postępowania egzekucyjnego oraz podejmowanie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności.- odpowiada za prowadzenie postępowań związanych ze zwalnianiem spod egzekucji określonych środków / składników majątkowych zobowiązanego w sytuacji, gdy postępowanie to nie jest związane z udzieleniem ulgi oraz prowadzenia postępowań związanych z uchylaniem czynności egzekucyjnych.- odpowiada za przygotowanie i przekazanie spraw do odpowiedniego organu dotyczących zbiegów egzekucji administracyjnych i sądowej.- odpowiada za prowadzenie postępowań egzekucyjnych w przypadku zbiegu- odpowiada za analizę prawidłowości naliczonych, przez organy egzekucyjne inne niż Dyrektor Oddziału, kosztów, opłat i wydatków związanych z postępowaniami egzekucyjnymi oraz sporządzenie dokumentów stanowiących podstawę ich rozliczenia, z wyłączeniem opłat komorniczych oraz opłat porto.- odpowiada za przygotowanie projektów postanowień organu egzekucyjnego oraz postanowień wydawanych w imieniu wierzyciela, a także rozpatrywanie środków odwoławczych w postępowaniu egzekucyjnym.- odpowiada za prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem prowadzonego postępowania egzekucyjnego wobec dłużników poprzez kierowanie wniosków o zmianę w Krajowym Rejestrze Sądowym.- odpowiada za prowadzenie spraw z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego- odpowiada za prowadzenie rejestrów i ewidencji z zakresu dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych i restrukturyzacyjnego oraz przygotowanie danych do raportów i sprawozdań z zakresu zadań realizowanych na tym stanowisku.- odpowiada za monitorowanie przebiegu postepowania egzekucyjnego i podejmuje stosowne działania zmierzające do odzyskania należności oraz nadaje klauzule wykonalności tytułom wykonawczym i stosuje środki egzekucyjne w ramach egzekucji administracyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + nagroda kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT - STANOWISKO: DS. EGZEKUCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziana znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - mile widziana znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego - mile widziana znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji- mile widziana znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych- umiejętności stosowania przepisów- umiejętność poprawnego wnioskowania- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- rzetelność, terminowość- samodzielność, odpowiedzialność- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Termin, do którego należy składać dokumenty: 28.06.2019 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: Aplikacje należy przesyłać drogą pocztową, na kopercie umieszczając dopisek "OFERTA PRACY"
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5bf3b1f721a3bb26583f5e2a6b5594c
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji magazynowej- ewidencja materiałów- rozliczanie paliwa- znajomość dokumentów magazynowych PZ, RW, WZ, PW- prowadzenie inwentaryzacji
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "INTERCOR" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Zawiercie (śląskie)
prewóz rzeczy w transporcie międzynarodowym - utrzymywanie kontaktów z odbiorcami
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ożarów (świętokrzyskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Zielona Góra (lubuskie)
- Zapoznanie się z ofertami organizatorów turystyki,- Zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi,- Poznanie zasad ogranizacji i kalkulacji imprez turystycznych,- Przygotowanie ofert wyjazdowych,- Tworzenie baz danych,- Obsługa klienta indywidualnego lub grupowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Łódź (łódzkie)
wypiek pieczywa
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" Ryki - 2017-11-10 - Ryki (lubelskie)
Sprzedaż art. spozywczych, zamawianie towaru, wycena towarów, wykładanie towarów na półkach
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Twardocice (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów, wykładanie i sprawdzanie towaru na półkach , dbałość o dopowiednią ekspozycje towarów promocyjnych, aktualizacja cen i poprawne ich oznaczenie
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT PROJEKT SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-27 - Lubartów (lubelskie)
Praca przy kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz wodociągach
Inżynieria Polska Marcin Rudziewicz - 2018-03-14 - Kolnica (podlaskie)
sporządzanie analiz, nadzór nad firmową stroną internetową, opracowywanie nowych działań marketingowych i promocyjnych, przygotowywanie projektów graficznych związanych z kampanią reklamową, monitorowanie mediów w zakresie nowo powstałych inwestycji, wdrażanie technik sprzedaży, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie klientów
UNIA Spółka z o.o. - 2018-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Jaworzno (śląskie)
prace polegające na sprzataniu hal produkcyjnych w zakladzie uboju drobiu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; 2-5 lat doświadczenia; wymagana licencja ubezpieczeniowa; prawo jazdy; doświadczenie w sektorze ubezpieczeń; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientów; sprzedaż i obsługa ubezpieczeń; dopasowanie produktów do oczekiwań klientów; miejsce pracy: Gliwice
F.H.U. "HANEX" IWONA TOMASIK - 2017-06-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez przełożonego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisaó BHP obowiązujących w zakładzie MCH oraz placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporzadzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów bhp firm podwykonawczych, branie udziału w przeglądach stanu bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania nprzepisów i zasad bhp, opracowanie dokumentów bhp zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Opoczno (łódzkie)
pomoc w obsłudze Programu Czyste Powietrze: rejestracja wniosków beneficjentów indywidualnych w Zintegrowanym Systemie Informatycznym (ZSI), wstępna ocena wniosków, ich kompletność, sporządzanie rejestrów spraw, wprowadzanie danych do ZSI na różnych etapach rozpatrywania wniosków, sporządzanie raportów i informacji z realizacji Programu, generowanie umów z ZSI, archiwizacja wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wędrzyn (lubuskie)
Bieżące rozliczanie produkcji
DROP S. A. - 2017-06-13 - Kępno (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2018-02-02 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kartuzy (pomorskie)
-obsł. urządzen biur.,- wprowadz. danych do systemu informatycznego,- porządkowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Utrzymanie czystości, sprzątanie w pokojach.
GOLD STAR Sp. z o. o. - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Barman, obsługa klienta
P.H.U.P. "J&M" SC JACEK GAWROŃSKI, MARCIN GAWROŃSKI - 2016-09-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Szycie pokrowców na krzesła.
SCALO Hanna Jaskot - 2016-03-11 - Gliwice (śląskie)
- Udział w prowadzeniu ewidencji i rozliczeń zużycia energii cieplnej, gazowej i elektrycznej, udział w prowadzeniu okresowej i rocznej analizy zużycia i kosztów energii cieplnej, gazowej i elektrycznej, udział w sporządzaniu zbiorczych zapotrzebowań na materiały i urządzenia, na środki trwałe i małocenne oraz wniosków o uruchomienie procedur zakupowych, współpraca przy sporządzaniu wniosków na Zarząd Spółki, specyfikacja istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych w sprawach bieżących Wydziału Mechaniczno - Energetycznego, prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością (ISO - dokumentacje, protokoły, harmonogramy) w Wydziale Mechaniczno - Energetycznym, współpraca z innymi Wydziałami Spółki, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości oraz prawidłowości prowadzonych działań. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagana znajomość zagadnień związanych z pracą pomp/ pompowni, znajomość podstaw elektroenergetyki. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-26 - Katowice (śląskie)
Szycie firan i zasłon.
FLOKATEX Izabela Kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)