REFERENT D/S SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Pocierzyn oferta pracy HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna
Stanowisko: REFERENT D/S SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-220 Pocierzyn, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pocierzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radziejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osięciny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), handlowe
Nazwa pracodawcy: HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Adres pracodawcy:
Reja 12A, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: Reja
Numer budynku pracodawcy: 12A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.02.2018
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z zasadami sporządzanie umów z kontrahentami i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie dokumentów pod wzgledem formalno-rachunkowym, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich żołnierzy, pracowników, prowadzenie ewidencji podróży słuzbowych, prowadzenie ewidencji szkolenia uzupełniającego kadry, pracowników RON, ewidencja sprzętu
Regionalne Centrum Informatyki Kraków - 2018-07-03 - Dęblin (lubelskie)
Wyszukiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami. Wymagania: wyształcenie wyższe, znajomość rynku produktów ekologicznych.
DENVER FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-10 - Reda (pomorskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych na trasach krajowych i zagranicznych.Załadunek i rozładunek towarów w punktachprzeładunkowych.Codzienna obsługa pojazdów i przyczep.Czynności spedycyjne.Niezbędne formalności administracyjne.Utrzymywanie pojazduw czystości.Inne prace podejmowane w celu wykonywania zadania służbowego lub zapewnienia bezpieczeństwa osób,pojazdu i rzeczy.
Transport i Spedycja Daret sp. j. - Damien i Beata Reinert - 2016-03-18 - Tarnów Opolski (opolskie)
- prowadzenie spraw administracyjno-administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Szczaniec (lubuskie)
Praca na kasie fiskalnej, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym. Pierwsza umowa o pracę na zastępstwo - 1 miesiąc. Możliwość dalszego zatrudnienia na umowę o pracę na czas określony.
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Piła (wielkopolskie)
- Rozpatrywanie odwołań i zażaleń na decyzje i postanowienia organów I instancji- Rozpatrywanie skarg na bezczynność i przewlekłość- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień- Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych- Prowadzenie ewidencji decyzji i postanowień- Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień- Prowadzenie rejestrów spraw poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie- Prowadzenie rejestrów spraw sądowo-administracyjnych- Udział w czynnościach inspekcyjno kontrolnych podejmowanych w toku prowadzonego postępowania administracyjnego
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
- obsługa komputera- obsługa urządzeń biurowych
Stowarzyszenie z Potrzeby Serca - 2016-12-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Klucze (małopolskie)
Przyjmowanie i kontrolowanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym różnego rodzaju deklaracji podatkowych i zeznań podatkowych, udzielanie informacji w zakresie zasad opodatkowania osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Żagań (lubuskie)
obsługa interesantów, udzielanie informacji o kursach i szkoleniach, nadzór nad dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Suwałki (podlaskie)
Projektowanie procesu produkcji łożysk, tworzenie instrukcji pracy operatora i procesu produkcji wyrobu, opracowywanie kart obróbki skrawaniem.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie list płac pracowników szkoły na podstawie otrzymanych dokumentacji, sporządzanie umów cywilnoprawnych, naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników, dokonywanie naliczeń podatków i składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie kartotek wynagrodzeń i zasiłków pracownikówsporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników. Obsługa programu Płace, Płatnik.Całość ogłoszenia na BIP szkoły.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wprowadzanie i analiza danych ilościowych towaru, wystawianie f-r w systemie księgowym JDE, fakturowanie rolników, współpraca z rolnikami, wydawanie i prowadzenie rejestru umów, rozliczanie środków do produkcji rolnej i inne czynnosci w dziale
BONDUELLE POLSKA SA - 2017-06-01 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa konsumentaobsługa kasy oraz terminala płatniczegonakrywanie stołówprzygotowanie napojówwypisywanie zamówień do bufetuStaż odbywać się będzie : Szewederowo
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadzenie biura, prace z zakresu księgowości, obsługa krwiodawców i podopiecznych PCK
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
zapoznanie się z organizacją pracy Filharmonii i jej strukturą organizacyjną, pomoc w przygotowaniu materiałów promocyjnychpomoc przy organizacji audycji muzycznych dla szkół oraz koncertów dla młodzieży i seniorówStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty firmowej w języku hindi i angielskim
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie dokumnetacji dotyczącej aparatury i sprzętu medycznegoStaż odbywać się będzie na Zawiszy
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie szalunków systemowych, szałowanie ścian zewnętrznych i wewnętzrnych, zbrojenie i deskowanie fundamentów i stropów.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kęty (małopolskie)
1. Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów.2. Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych.3. Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.).4. Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat oraz dokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy.5. Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6. Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalach społecznościowych.7. Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań i planów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-02-17 - Serock (mazowieckie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, ppoż,- Zapoznanie sie z organziacją ZUS,- Zapoznaie sie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz realzaicja zadań w komórkach,- Zapoznanie sie z technikami pracy biurowej,- sporządzanie projektów pism,- prace przy porządkowaniu dokumentacji,- obsł. komputera (word,excel,aplikacje ZUS),
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie poczty (adresowanie kopert, wprowadzanie danych do programu EXEL), dopinanie zwrotek do dokumentów, kompletowanie druków, przygotowanie projektów pism: w zakresie współpracy z instytucjami i organami, dotyczących powoływania grup roboczych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych klientów ośrodka, przekazywanie pracownikom merytorycznym ośrodka informacji na temat miejsc i form świadczonej pomocy dla uczestników przemocy w rodzinie, bieżąca aktualizacja danych, stały kontakt z pracownikami prowadzącymi rodziny z problemami przemocy domowej, pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów, udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnów (małopolskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacji, wydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. Funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kserokopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe, przyg. dokumentów do dekretacji, przyjmowanie i wysyłanie poczty, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kulturalnych i akcji promocyjnych; jedna zmiana; miejsce stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Toszek (śląskie)
prace kancelaryjne, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie pism do wysyłki, zakładanie teczek, obsługa klientów, przygotowywanie pism do wysyłki i archiwizacji, obsługa faxu, kseero, komputera, udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pszczyna (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów-M-Dok, Przygotowywanie zaświadczeń dla klientów, przygotowywanie stosownych pism.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Płock (mazowieckie)