Praca REFERENT DS. KSI臉GOWO-ADMINISTRACYJNYCH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT DS. KSI臉GOWO-ADMINISTRACYJNYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 8 ofert pracy REFERENT DS. KSI臉GOWO-ADMINISTRACYJNYCH.
Referent ds. ksi臋gowo-administracyjnych. Pomoc w dziale ksi臋gowo艣ci, obs艂uga programu ksi臋gowego, pomoc w zakresie bie偶膮cych spraw administracyjnych, sprawozdawczo艣膰, ochrona 艣rodowiska. Wymagane : wykszta艂cenie min. 艣rednie, podstawy ksi臋gowo艣ci oraz do艣wiadczenie w zakresie ksi臋gowym. Miejsce wykonywania pracy: BUDYNEK ADMINISTRACJI KWB Sieniawa Sp. Z o.o.Tel. 68 341 2022 Urszula Marysiok.
KOPALNIA W臉GLA BRUNATNEGO SIENIAWA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-06-18 - Sieniawa (lubuskie)
- Praca na stanowisku inspektora ds. administracyjno-ksi臋gowych. Ksi臋gowanie dokument贸w. Sprawozdawczo艣膰 finansowa wsp贸lnot mieszkaniowych. Windykacja. Rozliczanie medi贸w we wsp贸lnocie mieszkaniowej. Przyjmowanie i rejestrowanie awarii. Prowadzenie korespondencji. Inne sprawy administracyjne. - Wynagrodzenie: 2300 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie, mile widziane ekonomiczne lub kierunki pokrewne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe na w/w stanowisku. Wymagana umiej臋tno艣膰 obs艂ugi programu ksi臋gowego "S艁ONIE" lub podobnego. Kontakt wy艂膮cznie e-mail: teresa.zarzadca (at) gmail.com
TERESA LECHOWICZ-CZARSKA - 2019-02-19 - Katowice (艣l膮skie)
dekretacja dokument贸w, dokonywanie rozlicze艅, wystawianie dokument贸w ksi臋gowych, wystawianie i rozliczanie delegacji s艂u偶bowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych,- prowadzenie cz臋艣ci spraw ksi臋gowych jednostki,- sporz膮dzanie sprawozda艅 ksi臋gowych oraz r贸偶nego rodzaju analiz,- prowadzenie sekretariatu.
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Lubomi - 2017-01-05 - Lubomia (艣l膮skie)
-prowadzenie ca艂o艣ci dokumentacji zwi膮zanej z naliczaniem i wyp艂at膮 wynagrodze艅,-sporz膮dzanie dokument贸w zg艂oszeniowych i rozliczeniowych pracownik贸w i podopiecznych do ZUS, -naliczanie sk艂adek do ZUS od pracownik贸w i podopiecznych, -obs艂uga programu Kadry i P艂ace, -przyjmowanie i rejestrowanie poczty,-przygotowanie korespondencji do wysy艂ki,-prowadzenie szczeg贸艂owej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodze艅, ewidencja czasu pracy),-sporz膮danie um贸w o prac臋, wypowiedze艅 o prac臋, wystawianie 艣wiadectw pracy,-ewidencjonowanie delegacji pracowniczych,-sporz膮dzanie plan贸w urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlop贸w pracowniczych, -prowadzenie harmonogramu bada艅 pracowniczych
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Ryczyw贸艂 - 2016-10-25 - Ryczyw贸艂 (wielkopolskie)
dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, dobra znajomo艣膰 urz膮dze艅 biurowych, umiej臋tno艣膰 redagowania korespondencji, znajomo艣膰 w zakresie archiwizowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej, znajomo艣膰 obs艂ugi systemu QNT, znajomo艣膰 w zakresie prowadzenia dokumentacji finansowej, mile widziane praktyczne do艣wiadczenie w zakresie proces贸w administracyjno - biurowych
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namys艂贸w (opolskie)
- prowadzenie dokumentacji finansowej- archiwizowanie dokumentacji- czynno艣ci administracyjno - biurowe- redagowanie korespondencji
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namys艂贸w (opolskie)
Zakres obowi膮zk贸w zgodny z Programem Sta偶u do艂膮czonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - 艢lemie艅 (艣l膮skie)