REFERENT DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH Lubomia oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi

Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych,- prowadzenie części spraw księgowych jednostki,- sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz,- prowadzenie sekretariatu.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Lubomia (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych,- prowadzenie części spraw księgowych jednostki,- sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz,- prowadzenie sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWO - ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubomia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubomia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Kandydat przystępujący do konkursu musi spełniać następujące wymagania: posiada wykształcenie wyższe, nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów ani za przestępstwo karne skarbowe, posiada nieposzlakowaną opinię, obywatelstwo polskie.2. Wymagania dodatkowe: ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych, ogólna znajomość rachunkowości, mile widziany staż w zakresie prowadzenia spraw administracyjno-księgowych, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego (np.: naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie VAT-u), znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie kadrowo-księgowym, m.in.: płatnik, komunikatywność, kreatywność, umiejętność współpracy, umiejętność analitycznego myślenia.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Lubomia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubomia
Adres strony pracodawcy: www.ops.lubomia.bip.info.pl
Ulica pracodawcy: Wojciecha Korfantego
Numer budynku pracodawcy: 71
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki. Wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
klejenie kasetonów do mebli tapicerskich
SOF POL SP ZOO GNIEWKOWO - 2017-10-12 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
prace przy konserwacji terenów zielonych (prace porządkowe, konserwacja terenów zielonych)
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Radom (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do programu, obliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace w zakresie kadr,płac,rozliczenia z ZUS oraz Urzędem Skarbowym itp.
BEWA Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Huby Ruszczyńskie (łódzkie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, PREZENTOWANIE I SPRZEDAWANIE TKANIN, PRACA W TERENIE
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Zakres czynności: 1. Obsługa programu Symfonia Handel, tj. wystawianie dokumentów przyjęcia towaru PZ, wydania towaru WZ oraz rozchodowania towaru RW.2. Bieżąca kontrola stanu magazynowego i uzupełnianie braków.3. Przyjmowanie dostaw towaru do magazynu i sprawdzanie go pod względem jakościowym i ilościowym.4. Zamawianie towaru u dostawców na podstawie składanych zamówień od Kierowników Obiektów (obsługa programu ICOS i EDI).5. Sprawdzanie faktur miesięcznych od dostawców pod względem zgodności z ofertami cenowymi oraz zgodności z dokumentami WZ otrzymanymi przy dostawie towaru.6. Wystawianie faktur za sprzedany towar.7. Sporządzanie rozliczeń miesięcznych dla księgowości, tj. zestawienia dokumentów PZ z podziałem na poszczególnych dostawców, zestawienia WZ z podziałem na poszczególnych odbiorców i zestawienia RW dla poszczególnych naszych obiektów z podziałem na : śr. chemiczne, śr. higieniczne, śr. BHP, wózki + drobny sprzęt oraz lakier.8. Sporządzenie miesięcznych zestawień zakupionych środków chemicznych w opakowaniach o poj. od 10 lit. wzwyż, z podziałem na poszczególne obiekty dla potrzeb osoby odpowiedzialnej za gospodarowanie odpadami.9. Sporządzanie miesięcznych zestawień ilości zakupionych środków niebezpiecznych dla działu BHP, z podziałem na poszczególne obiekty.10. Sporządzanie zestawień miesięcznych zużyć na poszczególnych obiektach dla Kierowników Regionalnych.11. Prowadzenie magazynu Części związanego z zamawianiem, rozchodowaniem i sprzedażą soli dla poszczególnych odbiorców i dokonywanie stosownych zestawień miesięcznych dla księgowości i dla Kierowników Regionalnych, jak w pkt. 7 i 10.12. Przeprowadzanie inwentaryzacji towaru na koniec roku.- Wynagrodzenie: 2780 z/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: organizacyjne, skutecznego działania, asertywności, interpersonalne i komunikacyjne. Kompetencje: Komunikatywność, umiejętność działania pod presją czasu, mobilność, nastawienie na realizację celów. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mariola.gawronska (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe, pref. kier. transport kolejowy; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; po nabyciu doświadczenia przewidziana praca w dozorze; znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem taboru kolejowego, sumienność, kreatywność, znajomość obsługi MS Office; zakres obowiązków: praca w jednostkach organizacyjnych firmy związanej z naprawą taboru kolejowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-10 - Pyskowice (śląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Malbork (pomorskie)
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe wykształcenie lub praca na podobnym stanowisku, znajomosc programu Kadry, znajomosć programu Płatnik uzupełnianie zgodnie z terminarzem danych do bazy SIO, prowadzenie sprawozdań GUS, prowadzenie kart czasu pracy nauczycieli, pracowników niepedagogicznych, sporządzanie świadectw pracy na podstawie Karty nauczyciela,, Kodeksu Pracy, sporządzanie umów o pracę, przyjmowanie prowadzenie, gromadzenie dokumentacji kadrowej, teczek akt osobowych, prowadzenie ewidencji BHP
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Lwówku Śląskim - 2017-06-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych, w tym: wystawianie i kontrola faktur, sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie, przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego, obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-20.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
F.H.U. MAAR ŹRÓDEŁKO S.C. M.A.A. PLUTKA - 2016-09-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wola (śląskie)
Spawanie zbrojeń
EKO - STALSPRZĘT PUHP - 2016-09-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-02-07 - Chorzów (śląskie)
Realizowanie strategii rozwojowej firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie kontraktów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, materiałów prezentacyjnych oraz marketingowych, prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów, promowanie dobrego imienia firmy na rynku polskim i europejskim. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BEPIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRACOWNIK DO OBSŁUGI MASZYNOWNI AMONIAKALNEJ, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UPRAWNIENIA ENERGETYCZNE GR 2STAŻ PRACY 5 LAT, PRACA W GODZ. 7-19
DPS SP.Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie wykopów, obsługa maszyny.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Wyszków (mazowieckie)
1. Pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym.2. Pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych.3. Aktualizacja bazy danych.4. Przeprowadzanie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Tarnów (małopolskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gorlice (małopolskie)
praca biurowa, uzupełnianie pism i kompletowanie dokumentów
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Legnica (dolnośląskie)
pakowanie nasion do transportu (worki 25kg-50kg)
Rolimpex S.A. - 2017-02-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca w magazynie z odzieżą używaną. Segregowanie i pakowanie odzieży. Mozliwa obsługa wózków widłowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Kleczew (wielkopolskie)
-Zapoznanie się z dokumentacją Programów Operacyjnych EFS-Pomoc w przygotowywaniu projektów do Instytucji Wdrażającej oraz w przygotowywaniu dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów-Pomoc w realizacji projektów-Nauka obsługi systemu Syriusz-Nauka przygotowywania materiałów promocyjnych do projektów-Nauka obsługi urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Urzędu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków
Handel i Usługi Krystyna Kaczmarczyk-Galicka - 2018-02-28 - Święta Lipka (warmińsko-mazurskie)
planowanie i rozliczanie zakupów, prowadzenie postepowan o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sadowa (mazowieckie)
Przetwórstwo tworzyw sztucznych, kontrola jakości, obsługa maszyn produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
Do uzgodnienia
EURO 2020 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
POZYSKIWANIE KANDYDATÓW DO PRACY ZA GRANICĘ, WERYFIKACJA J.NIEMIECKIEGO, PRZYGOTOWANIE PROFILU, PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYZSZE (JĘZYKOWE, MARKETING), OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA Z KLIENTEM, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN UL. WIELKA ORZAŃSKA;KONTAKT Z PRACODWCĄ TEL 508624675 LUB C.V NA MAIL agnieszka.gerlach (at) pmh.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA LUBLIN - 2016-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Strzegom (dolnośląskie)
Przygpotowywanie towaru do wysyłek, nadruk etykiet, ogólne rozeznanie w dokumentach magazynowych, obsługa programów firm kurierskich
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2017-05-09 - Kościan (wielkopolskie)