REFERENT DS KONTROLI I ROZLICZEŃ Świebodzin oferta pracy KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS KONTROLI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: referent ds kontroli i rozliczeń
Data publikacji: 2017-04-10
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kozia 9, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: referent ds kontroli i rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KONTROLI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świebodzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Kozia 9, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Kozia
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 09.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie poczty (adresowanie kopert, wprowadzanie danych do programu Exel), dopinanie zwrotek do dokumentów, kompletowanie druków, przygotowywanie projektów pism: w zakresie współpracy z instytucjami i organami, dotyczących powoływania grup roboczych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych klientów ośrodka, przekazywanie pracownikom merytorycznym ośrodka informacji na temat miejsc i form świadczonej pomocy dla uczestników przemocy w rodzinie; bieżąca aktualizacja danych, stały kontakt z pracownikami prowadzącymi rodziny z problemami przemocy domowej, pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Tarnów (małopolskie)
Pilnowanie sprzętu na budowie w Koluszkach, Gałkówku Małym, Bedoniu.
Agencja Ochrony Osób i Mienia Perfekcja Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Koluszki (łódzkie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrloa dowodów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, rozliacznie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej książki nadawczej
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Rawicz (wielkopolskie)
- Praca jako monter instalacji zewnętrznych-wodno kanalizacyjnych i ciepłowniczych. Zarządzanie brygadą. Raportowanie do kierownika budowy i inżynierów o postępie prac. Zawożenie pracowników na budowę i z budowy. - Możliwości rozwoju zawodowego dla młodych inżynierów lub osób w czasie studiów i możliwość zrobienia uprawnień budowlanych!- Praca w Zawierciu.- Wynagrodzenie: 23,00 - 26,00 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie nie wymagane, preferowane budowlane. Doświadczenie zawodowe jako monter/ spawacz lub brygadzista. Prawo jazdy kat. B. Umiejętności: praca fizyczna, komunikatywność, mile widziane doświadczenie w pisaniu raportów. Kontakt telefoniczny (579-653-263) w godzinach: 8:00-18:00 lub e-mail: anna (at) talentselect.pl
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2018-08-23 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-03-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa kancelaryjno-biurowa i administracyjna pracowników i studentów; obsługa korespondencyjna wszystkich spraw Katedry; dokumentacja działalności statutowej i gospodarowania mieniem Katedry; wprowadzanie prac dyplomowych w system PLAGIAT; zamawianie sprzętu, materiałów dydaktycznych i biurowych, w tym środków zakupywanych w ramach realizacji projektów unijnych; prowadzenie ewidencji zakupów w ramach zamówień publicznych; prowadzenie ewidencji i rejestru dochodów i wydatków, wystawionych faktur, środków trwałych oraz odzieży roboczej i ochronnej w ramach BHP; archiwizowanie dokumentacji Katedry, w tym dotyczących zakupów ze środków unijnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Umowa od października do grudnia. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Pracodawca oferuje: umowę o pracę po okresie próbnym; możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji; przyjazny klimat pracy i współpracy.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-09-07 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie korespondencji pocztowej, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie i aktualizowanie strony internetowej urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Miedzichowo (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji odnośnie napraw i remontów maszyn i urządzeń. Nadzór nad przeglądami.
Fabryka Aparatury i Urządzeń "FAMET" Sp. Akcyjna - 2018-03-09 - Kępno (wielkopolskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
OBSŁUGA INTERESANTÓW, KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYSTAWIANIE UCZNIOM ZAŚWIADCZEŃ
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Malbork (pomorskie)
zapoznanie się z przepisami stosowanymi na stanowisku ( instrukcja kancelaryjna, bhp, ochrona danych osobowych, dostęp do informacji publicznej)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Krzykosy (wielkopolskie)
pomoc w archiwizowaniudokumentówuzupełnianie rejestrów i ewidencjiobsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
naprawa, demontaż, montaż, ocena uszkodzeń opony, wyważanie kół, obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)
Ochrona budowy
kontakt przez OHP - 2018-06-01 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie stronami internetowymi firmy i prowadzenie firmowych serwisów internetowych; przygotowanie prostych materiałów graficznych; współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych; analiza ofert dostawców zewnętrznych usług marketingowych; wsparcie w tworzeniu i realizacji działań marketingowych; udział w wydarzeniach marketingowych firmy; raportowanie w zakresie wykonywanych zadań; analiza rynku w różnych przekrojach.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Lewickie (podlaskie)
Kładzenie płyek, glazury,prace wykończeniowe z tym związane
"DREW-DOM " ANTECKI ANDRZEJ - 2016-08-31 - Żeromin (wielkopolskie)
według klasyfikacji zawodu
SPÓŁDZIELCZY BANK LUDOWY W ZŁOTOWIE - 2018-08-09 - Złotów (wielkopolskie)
Demontaż konstrukcji stalowych
RADBUD- BIS - 2017-08-24 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, nadzór nad terminami ważności dokumentów pracowników, nadór nad realizacją szkoleń obligatoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Sosnowiec (śląskie)
handel materiałami budowlanymi
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2015-12-23 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka niemieckiego; realizowanie zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych;
Usługi Edukacyjne COGITO s.c. Beata Winkler-Krupińska, Bartłomiej Czarnecki - 2018-03-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych,rozliczanie wyciągów bankowych , rozliczanie kierowców i kontrola KP kierowców,kontrola stanu depozytów na oddziałach, segregacja dokumentów kasowych.
TGS Przemysław Stoń - 2016-07-26 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie list płac dla pracowników Zespołu Szkół Nr 3.Prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z ZFŚS.Przygotowywanie dokumentów do ZUS za pomocą programu "Płatnik"Archiwizacja dokumentów księgowych
Zespół Szkół Nr 3 w Wyszkowie - 2015-12-10 - Wyszków (mazowieckie)
1) Współpraca z Działem Kształcenia Podyplomowego OIPIP w Katowicach w zakresie prawidłowości realizacji kursów specjalizacyjnych w dziedzinach pielęgniarstwa: anestezjologicznego, operacyjnego, onkologicznego2) Uzupełnianie dokumentacji w/w kursów specjalizacyjnych3) Analiza ankiet w ramach monitorowania jakości kształcenia4) Współpracy z kierownikami w/w kursów specjalizacyjnych oraz z kadrą dydaktyczną5) Praca w Systemie Monitorowania Kształcenia ( SMK)
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2017-12-08 - Katowice (śląskie)
zarządzanie marką, reklamą, firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Strzałków (łódzkie)
montaż i demontaż rusztowań, praca na terenie Śląska
PUH Daniel Cegieła - 2017-01-16 - Sosnowiec (śląskie)
ważenie i kontrola wstępna przyjmowanych odpadów
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zawisty Podleśne (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym. Sporządzanie sprawozdań statystycznych o wynagrodzeniu i zatrudnieniu. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie archiwum szkolnego.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2018-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych, terenu wokół szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2017-10-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)