REFERENT DS. TECHNICZNYCH Kępno oferta pracy Fabryka Aparatury i Urządzeń "FAMET" Sp. Akcyjna
Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżącej dokumentacji odnośnie napraw i remontów maszyn i urządzeń. Nadzór nad przeglądami.
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)
Pracodawca: Fabryka Aparatury i Urządzeń "FAMET" Sp. Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 12, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżącej dokumentacji odnośnie napraw i remontów maszyn i urządzeń. Nadzór nad przeglądami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs obsługi pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Fabryka Aparatury i Urządzeń "FAMET" Sp. Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 12, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wymagany kontakt tel. 601 064 657
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kępno
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2018
Data dodania oferty pracy: 07.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szkolenie z zakresu BHP,P.Poż. , z zakresu informacji niejawnych, zapoznanie się z zakresem obowiązków na stanowisku pracy, wykonywanioe analiz ilosciowych prowadzonych postepowań sprawdzajacych, wykonywanie wykazów z wykorzystaniem MS Word, opisy teczek, archiwizacja dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Mysłowice (śląskie)
ZGodnie z programem stażu Dział Postępowań Podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-06-16 - Węgry (opolskie)
Ekspozycja i sprzedaż odzieży w wyspecjalizowanych sklepach "TIFO". Praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Obsługa recepcji Spółki. Odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej, kurierskiej i elektronicznej. Prowadzenie dziennika podawczego. Obsługa połączeń telefonicznych. Prowadzenie kalendarza spotkań. Obsługa urządzęń biurowych (kserokopiarka, fax). Archiwizacja dokumentów. Współpraca z działem sprzedaży Spółki. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólne. Doświadczenie w pracy biurowej - możliwość przyuczenia. Obsługa komputera, obsługa programów komputerowych. Czynne prawo jazdy kat. B. Komunikatywność. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, prace fizyczne przy przyłaczach centralnego ogrzewania
"BEST BUD" S.C. I.Wyrzykiewicz, B. Kameduła Kameduła - 2018-01-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Lubin (dolnośląskie)
wyksz. średnie,znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Happy Wheels S.C. - 2016-08-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Docieplanie budynków, wykonywanie prac elewacyjnych i dociepleniowych.
Firma Usługowo Budowlana "PORĘBA" Piotr Poręba - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z Programem stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Żywiec (śląskie)
Kontakty z kontrahentami zagranicznymi, przyjmowanie zamówień, negocjacje
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
Obsługa Klienta (sprzedaż mebli), sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość na salonie. Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2017-01-26 - Nowa Sól (lubuskie)
Praca w dziale kadr i płac w szerokim zakresie, jedna zmiana 8-16
MUSTASZAR Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Piechowice (dolnośląskie)
wg planu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Przykory (mazowieckie)
obsługa interesantów,prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON,realizacja zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie
Miejski Osrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
spawanie i obsługa elektronarzędzi
TISAR PLAY - 2018-07-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Biała Rawska (łódzkie)
Obsługa klienta wg standardów PKN ORLEN, wystawianie paragonów i faktur, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Chojna (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych i ewidencji. Miesięczne naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Opracowanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych. Sporządzanie sprawozdań oraz rocznych deklaracji podatkowych. Organizowanie szkoleń.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisickiego "Dziadka" - 2017-06-06 - Rumia (pomorskie)
Nabór na wolne stanowisko urzednicze Nr KA.1201.01.2016 z dnia 13.04.2016Szczegółowe informacje na stronie bip.warmia.mazury.pl
Powiatowa Służba Drogowa - 2016-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ewidencjonowanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Szydłowo (mazowieckie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
Koordynacja prac budowlanych, nadzór nad pracownikami, nadzór nad dokumentacją, dowóz brakujących materiałów, dowóz pracowników. Praca na pełny etat, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-17. Praca na terenie całego kraju.
Robalewski Maciej - 2017-01-12 - Brwinów (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie i wydawanie odzieży, obsługa totalizatora
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Podłęże (małopolskie)
Naprawa sprzętu motorowodnego , pojazdów czterokołowych oraz motocykli.
FAN-JET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)