REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Żywiec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z Programem stażu
Data publikacji: 2015-11-12
Lokalizacja: Żywiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z Programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żywiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żywiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Adres pracodawcy:
Łączna 28, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: żywiecki
Gmina pracodawcy: Żywiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żywiec
Ulica pracodawcy: Łączna
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: Produkcja części samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.11.2015
Data dodania oferty pracy: 30.10.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2015
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie posiłków zgodnie z jadłospisem i wytycznymi kucharza. Pomoc w porcjowaniu potraw i wydawaniu posiłków, przestrzeganie zasad higieny na miejscu pracy, utrzymanie czystości stanowiska pracy.Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
staż - sprzedaż asortymentu oferowanego przez sklep, przyjmowanie towaru do sprzedaży, eksponowanie towaru na półkach, zamawianie towaru, obsługa kasy fiskalnej, przestrzeganie przepisów sanitarnych, dbanie o odpowiednie przechowywanie żywności szybko psującej się, pilnowanie terminów przydatności do spożycia, Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilogicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Referent do spraw kancelaryjnych. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Dokumenty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze umieszczonym na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-02-15 - Piła (wielkopolskie)
stanowisko referenta jest stanowiskiem pracownika biurowego, główne zadania wykonywanie są przy użyciu komputera, znajomość SI ZWSI RON w zakresie wytwarzania dokumentów obrotowych niezbędnych w działalności bieżącej w służbie środków bojowych, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących zasad prowadzenia ewidencji służby środków bojowych, terminowe sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemach ewidencji, porównywanie ewidencji magazynowej środków bojowych raz na pół roku, prawidłowe i terminowe rozliczanie Inwentaryzacji, ustalanie różnic Inwentaryzacyjnych, segregowanie dokumentów obrotowych w służbie i archiwizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisamiprava na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na produkcji przy szybach
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów;- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej;- Obsługa dostawców rzepaku (wystawianie dokumentów, fakturowanie, ewidencja dostaw);- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności;- Kontrola realizacji kontraktów;- Zbieranie i ewidencjonowanie dokumentów od dostawców rzepaku.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-30 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie wniosków, praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Nasielsk (mazowieckie)
- przygotowywanie dokumentów do archiwum,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - obsługa deklaracji pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-wstepna weryfikacja dokumentów księgowych-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów-analiza i wprowadzenie danych do systemów informatycznych pomoc w wykonywaniu bieżących zadań nałożonych na dział między innymi takich jak przygotowywanie i wysyłka korespondencji wychodzącej-obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu-obsługa kancelaryjna w zakresie zasilania systemów informatycznych urzędu wpływajacymi dokumentami (BA, SZD)-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Waleńczów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie korespondencji, przygotowywanie do wysylki, udzielanie informacji członkom spółdzielni, wprowadzanie danych do komputera (faktur), obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie wysyłanej korespondencji, odnoszenie korespondencji na pocztę
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wydawanie obowiązujących formularzy w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, wyczerpujące informowanie interesantów o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do dodatków mieszkaniowych i energetycznych, wymaganych dokumentach oraz procedurach ich przyznawania, przyjmowanie wniosków o dodatki mieszkaniowe i energetyczne, sprawdzanie merytoryczne wniosków, ich kompletności oraz zgodności z przepisami, ustalanie prawa oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie dodatków mieszkaniowych i energetycznych, staranne i terminowe opracowywanie projektów decyzji administracyjnych o przyznaniu lub odmowie przyznania dodatków mieszkaniowych i energetycznych, sporządzanie analiz, sprawozdań, prognoz, dotyczących ilości zrealizowanych i przewidywanych dodatków, przygotowywanie list wypłat i przelewów, obsługa systemu komputerowego przypisanego do stanowiska, obsługa kasy,prowadzenie składnicy akt, umieszczanie informacji na tablicy ogłoszeń GOPS Potęgowo oraz dbałość o jej estetykę, archiwizacja dokumentacji; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-15).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2016-04-07 - Potęgowo (pomorskie)
przygotowanie dokumentów wysyłkowych WZ, PZ, FV
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łaziska Górne (śląskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, umiejętność spawania metodą MIG, MAG, TIG,l książeczka spawacza.Zakres obowiązków: wykonywanie wybranych operacji monterskich związanychy z procesem przygotowywawczym, w tym m. in. cięcie, gięcie, łączenie profili blach, obsługa urządzeń spawalniczych.Praca: Koźmin Wlkp., ul. Floriańska 35, Witaszyczki 69
PW BARTESKO BARTŁOMIEJ SKOWROŃSKI - 2016-09-07 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
praca przy budowie wiaduktów
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych w oparciu o podatkową ksiegę przychodów i rozchodów, księgi podatkowe i ewidencja ryczałtowa itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa interesantów,prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON,realizacja zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie
Miejski Osrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie usług wod.-kan., kontakt z kontrahentami firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Orpod" - 2016-10-21 - Kijewo Królewskie (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa w zakresie kadr, płac, księgowości
RYŁKO SZYMON FIRMA USŁUGOWA "ASR" - 2017-10-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pomoc przy wdrażaniu nowego oprogramowania, skanowaniu dokumentów (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokumentów, pomoc przy dekretacji dokumentów oraz inne w trakcie wdrażania oprogramowania.Zainteresowane osoby proszone sa o wysłanie CV na adres e-mail: d.kochanowska (at) visline.pl
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Miszewo (pomorskie)
2.Główne obowiązki:•realizacja wdrożonych programów działań związanych z edukacją przyrodniczą w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; •udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN•udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;•udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;•udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;•udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;•współtworzenie platform internetowych;•pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;•sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających; szczegóły oferty na stronie www.BIP.slowinskipn.pl zakładka ogloszenia /oferty pracy
Słowiński Park Narodowy - 2017-06-28 - Smołdzino (pomorskie)
obsługa korespondencji, ewidencjonowanie nadesłanej korespondencji, przekazywanie korespondencji do właściwych komórek, przygotowanie do wysyłki korespondencji. Oferta skierowane do osób do 30r.ż, w ramach programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Główne obowiązki:- wsparcie uczestników projektu w kontaktach z instytucjami publicznymi, pracodawcami, społeczeństwem przyjmującym- wsparcie uczestników projektu w tworzeniu i wypełnianiu dokumentów administracyjnych,- udzielanie informacji obywatelom Państw Trzecich oraz dbałość o poziom przekazywanych informacji dla cudzoziemców,- samodzielna organizacja pracy biura informacji dla cudzoziemców ; współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizacji działań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców;- regularne raportowanie o rezultatach do koordynatora projektu;- udział w pracach zespołu projektowego;- prowadzenie dokumentacji projektowej potwierdzającej realizację zadań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców.Wymiar etatu: 24 godziny tygodniowo na podstawie umowy o pracę na czas określony (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy).Praca będzie wykonywana min. 6 godzin dziennie przez 4 dni w tygodniu, w tym jeden dzień do godz. 18.00Warunki pracy:Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Nisko (podkarpackie)
obsługa klienta w biurze
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Konin (wielkopolskie)
Zarządzanie projektami informatycznymi,, planowanie prokjektów i ich budżetów, analiza wyników pracy grupy projektówej i podejmowanie odpowiednich działań, ścisła współpraca z poszczególnymi działami firmy w zakresie prowadzonych projektów, wybór podwykonawców oraz kontrola realizacji ich zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)