REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Stryszawa oferta pracy "ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga biura, wypisywanie faktur, rozliczanie kasy
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Stryszawa (ma艂opolskie)
Pracodawca: "ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:34-205 Stryszawa 287 c, powiat: suski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
obs艂uga biura, wypisywanie faktur, rozliczanie kasy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Stryszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: suski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Stryszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: podstawy ksi臋gowo艣ci wspomagane komputerem
Nazwa pracodawcy: "ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-205 Stryszawa 287 c, powiat: suski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Stryszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Stryszawa
Adres strony pracodawcy: www.elen.pl
Numer budynku pracodawcy: 287 c
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: produkcja mebli
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 20.02.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wp艂ywaj膮cych wniosk贸w i korespondencji dotycz膮cych 艣wiadcze艅, sprawdzanie i zak艂adanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, prowadzenie rejestr贸w wniosk贸w oraz korespondencji dla poszczeg贸lnych rodzaj贸w 艣wiadcze艅, przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy, w艂膮czanie do akt decyzji i korespondencji, wsp贸艂praca z ZUS. Wymiar etatu: 0,5Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w). Praca nie wi膮偶e si臋 z krajowymi wyjazdami s艂u偶bowymi. Budynek, w kt贸rym wykonywana b臋dzie praca nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2018-08-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
ZNAJOMO艢膯 PRZEPIS脫W Z ZAKRESU 艢WIADCZE艃 RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH. PISANIE DECYZJI. OBS艁UGA KLIENTA. ANALIZA WNIOSK脫W. OBS艁UGA KOMPUTERA I PROGRAM脫W.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ - 2018-11-06 - Boguchwa艂a (podkarpackie)
Przew贸z towar贸w w transporcie mi臋dzynarodowym
J贸藕wicki Micha艂 STS LOGISTIC - 2015-12-31 - Czernica (艣l膮skie)
Przyjmowanie zam贸wie艅 od klient贸w biznesowych, sporz膮dzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Zb膮szy艅 (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw zwi膮zanych z organizacj膮 i obs艂ug膮 biura, prowadzenie baz danych, sporz膮dzanie raport贸w, obsluga sekretariatu, uk艂adanie plan贸w dla szk贸艂 zaocznych
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Ciechan贸w (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozm贸w i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycj膮 termin贸w dostaw do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17, 14-22; kontakt osobisty z pracodawc膮 w godz. 12-18
Pizzeria "Chata Macochy" Marcin Szycko - 2017-10-04 - S艂upsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: prowadzenie ksi膮偶ki prtzychod贸w - rozchod贸w, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykszta艂cenie 艣rednie kierunek obojetny, mile widziane do艣wiadczenie, znajomo艣膰 KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po um贸wieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sad贸w - 2017-11-24 - Sad贸w (艣l膮skie)
Ewidencjonowanie dokumentacji w dzienniku korespondencyjnycm, obs艂uga program贸w komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporz膮dzanie spis贸w archiwalnych i protoko艂贸w btrakowania, prowadzenie ewidencji urlop贸w
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wojkowice (艣l膮skie)
Sprz膮tanie klatek i terenu wok贸艂 na terenie Boles艂awca.
Us艂ugowa Sp贸艂dzielnia Inwalid贸w Senior - 2016-08-29 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
kontakty handlowe z klientami z Wietnamu, obs艂uga klient贸w w miejscu sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
zast臋powanie kierownika, zarz膮dzanie towarem, aktywna p[raca na sali sprzedazy, prawid艂owa obs艂uga klienta
Dino POLSKA S.A. - 2015-11-05 - Oro艅sko (mazowieckie)
1. Udzia艂 w przygotowaniu i realizacji proces贸w kadrowo-p艂acowych.2. Udzia艂 w prowadzeniu akt osobowych pracownik贸w, w obs艂udze zak艂adowego archiwum kadrowego.3. Wspomaganie prowadzenia spraw zwi膮zanych z podnoszenim kwalifikacji zawodowych i wykszta艂cenia pracownik贸w oraz ze szkoleniami bhp.4. Wspomaganie procesu przygotowania dokumentacji przetargowych.5. Tworzenie pism i wniosk贸w oraz wykonywanie oblicze艅 i kalkulacji w programie MS Word.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rzesz贸w (podkarpackie)
jw.
AMG CARGO LOGISTICS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw osobowych pracownik贸w- sporzadzanie list p艂ac oraz innych dokument贸w p艂acowych- komunikacja z ZUS, GUS, US
"Epoka" Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej Piotr Chodkiewicz sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-03-27 - 呕nin (kujawsko-pomorskie)
wyksz. 艣rednie (wskazana osoba po Technikum Ekonomicznym) lub wy偶sze ekonomiczne, umiejetno艣膰 obs艂ugi komputera (Word i Excel)praca na programie ksiegowym, segregowanie dokument贸w, wpinanie, ksi臋gowanie itp.osoba zarejestrowana w PUP do 30 r/偶, profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Krajowy transport drogowy rzeczy.
ZPB Kaczmarek Sp贸艂ka Akcyjna - 2017-01-12 - Wszemir贸w (dolno艣l膮skie)
- przyjmowanie zg艂osze艅 i rejestrowanie wypadk贸w przy pracy rolniczej,- prowadzenie post臋powa艅 powypadkowych i sporz膮dzanie dokumentacji,- prowadzenie szkole艅 dla rolnik贸w, so艂tys贸w i dzieci w szko艂ach,- wsp贸艂praca w w艂a艣ciwymi instytucjami oraz samorz膮dem rolniczym w zakresie BHP w rolnictwie,- prowadzenie wizytacji w gospodarstwie rolnym,- tworzenie plan贸w dzia艂a艅 prewencyjnych,- wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zada艅,- obs艂uga informacji w zakresie ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego rolnik贸w, przyjmowania wniosk贸w wzakresie 艣wiadcze艅.Szczeg贸艂y dot oferty znajduj膮 si臋 na BIP KRUS praca Gda艅sk nr 0400-OP.110.28.2018 z dn 06.09.2018r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Gda艅sku - 2018-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
Brak danych
Jagram-Pro S.A. - 2017-07-27 - Susz (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga sekretariatu, obs艂uga klienta, obs艂uga korespondencji, rozliczenia magazynowe.
Zak艂ad 艢lusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2018-01-24 - Niedomice (ma艂opolskie)
Prace biurowe.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: 艢r贸dmie艣cie
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Rejestracja dokument贸w w systemach informatycznych -wykonywanie zada艅 dotycz膮cych czynno艣ci sprawdzaj膮cych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie i sprawdzanie kompletno艣ci wniosku, prowadzenie rejestru, wydawanie za艣wiadcze艅
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Puck (pomorskie)
referent ds. zam贸wie艅 publicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadznie biura, prace z zakresu ksiegowo艣ci, obs艂uga krwiodawc贸w i podopiecznych PCK.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wsparcie w poszczeg贸lnych kom贸rkach administracyjnych firmy, dbanie o prawid艂owy obieg dokumentacji oraz informacji w wydzia艂ach firmy. Oferta skierowana do os贸b bezrobotnych, kt贸re nie uko艅czy艂y 30 roku 偶ycia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikuj膮cych si臋 do udzia艂u w projekcie POWER. Miejsce sta偶u: Fitness Club 24 Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Sprawozdawczo艣膰, sporz膮dzanie zestawie艅 i przesy艂anie w programie P艁ATNIK, prowadzenie rozlicze艅 w zakresie PFRON, sporz膮dzanie dokument贸w do ZUS. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zg艂oszenia kandydat贸w - telefoniczne.
31 Wojskowy Odzia艂 Gospodarczy - 2016-01-27 - Zgierz (艂贸dzkie)
- Kontrola proces贸w produkcyjnych wyrob贸w gotowych i towar贸w handlowych.- Wynagrodzenie: 1750 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 - wed艂ug grafiku. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe techniczne. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wst臋pnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-783-16-76) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. 呕elazna 5, 41-506 Chorz贸w) lub e-mail: marekwia.s (at) limathermcomponents.pl
LIMATHERM COMPONENTS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-11-30 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Praca jako stolarz meblowy
Andrzej Mainczyk - meble na wymiar - 2016-04-13 - Ku藕nia Raciborska (艣l膮skie)
wg programu sta偶u POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - S艂awno (zachodniopomorskie)