REFERENT CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE. Bolesławiec oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Stanowisko: REFERENT CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE.
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,, Za życiem" oraz rozporządzeń do ww. ustawy; prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych, wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń, przygotowywanie decyzji administracyjnych/przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych , postanowień, prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami , sporządzanie i rozliczanie list wpłat przedmiotowych świadczeń , naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, współpraca z księgowością; załatwianie innych spraw związanych z przyjmowaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych; przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych; prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych, kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego, kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań, sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników, prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożeniu na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego, prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania, kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu, kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 paragraf 1 Kodeksu karnego, przyjmowanie i wysyłanie od wołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Kolegium Odwoławczego, pod nieobecność kierownika centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze dłużników; współpraca z księgowością , innymi ośrodkami pomocy społecznej , urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku: poniedziałek w godz. 07:30-17:00, wtorek - czwartek w godz. 07:30-15:30, piątek w godz. 07:30-14:00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1.
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,, Za życiem" oraz rozporządzeń do ww. ustawy; prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych, wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń, przygotowywanie decyzji administracyjnych/przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych , postanowień, prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami , sporządzanie i rozliczanie list wpłat przedmiotowych świadczeń , naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, współpraca z księgowością; załatwianie innych spraw związanych z przyjmowaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych; przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych; prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych, kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego, kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań, sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników, prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożeniu na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego, prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania, kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu, kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 paragraf 1 Kodeksu karnego, przyjmowanie i wysyłanie od wołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Kolegium Odwoławczego, pod nieobecność kierownika centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze dłużników; współpraca z księgowością , innymi ośrodkami pomocy społecznej , urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku: poniedziałek w godz. 07:30-17:00, wtorek - czwartek w godz. 07:30-15:30, piątek w godz. 07:30-14:00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto + premia za wysługę lat.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz rozporządzeń do ww. ustawy, znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz rozporządzeń ww. ustawy, znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzina ,, Za życiem ", znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przygotowywania decyzji i postanowień, znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, umiejętność obsługi wielomodułowego programu Świadczenia rodzinne, umiejętność interpretowania przepisów prawnych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, systematyczność.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, życiorys - CV, kserokopia świadectw pracy, kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności, kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Cicha 7, pok. 13 I piętro, w terminie do 20.03.2020 z dopiskiem: ,, Nabór na stanowisko referenta Centrum Świadczeń Rodzinie '.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3d43a6d184d32cdfac8ae943d53e8a3
Podobne oferty pracy
Pracownik odpowiedzialny za obsługę klientaw zakresie wystawiania faktur, korekt, obsługę klubu konesera oraz cykliczne prace zwiąane z zatowarowaniem sklepu, kontrolą cen, obsługę kasy fiskalnej
ALMA MARKET S.A - 2016-05-12 - Zielona Góra (lubuskie)
montaż izolacji
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olkusz (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
obsługa komputera w zakresie wprowadzania danych w zbiorach awirerajacych transakcje handlowe
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Zgierz (łódzkie)
Zapoznanie się: z obsługą zintegrowanego systemu księgowego MAKS, z budową kont syntetycznych i analitycznych w systemie. Nauka: wprowadzania faktur kosztowychoraz ich księgowania, księgowanie dokumentów obrotu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Konin (wielkopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kraków (małopolskie)
Magazynowanie towarów, wydawanie towarów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kłomnice (śląskie)
Promowanie produktów firmy, zawieranie umów z kontrahentami. Firma oferuje usługi w zakresie klimatyzacji samochodowej. Wynagrodzenie zasadniczne 1850 zł + premia uznaniowa. Zgłoszenia telefoniczne lub osobiste do pracodawcy.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie akt pracowniczych, naliczanie listy wypłat, obsługa korespondencji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Norki (warmińsko-mazurskie)
referent / nabór staż 50+ w tym osoby niepełnosprawne RPO
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pabianice (łódzkie)
Mycie i dezynfekcja zakładu, hal i urządzeń przy wykorzystaniu myjek wysokociśnieniowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, sporządzanie specyfikacji magazynowych
Ambi Zakład Produkcji Spożywczej Marek Karkut i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)
Główne obowiązki:•kompleksowa obsługa studentów i doktorantów w zakresie spraw dydaktycznych i stypendialnychKontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana (8-16)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Włynkówko (pomorskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczacych osób bezrobotnych. Porządkowanie akt ososbowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji. Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Gdynia (pomorskie)
praca w dziale transportu i logistyki, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-02-20 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznychwystawianie tytułów wykonawczych - kierowanie ich do właściwych terytorialnie urzędów skarbowych i prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia oraz zawieszanie lub wycofywanie tytułów przygotowanie pism kierowanych do urzędów skarbowych, związanych z realizacją zadań wynikających z procedur egzekucyjnychzgłaszanie do sądu wierzytelności w przypadku upadłości podmiotów, na których ciążą zobowiązania z tytułu nałożonych karudzielanie podmiotom informacji dotyczących procesu egzekucji należnościpozostałe na stronie http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl w zakładce PracaKontakt kandydatów z pracodwcą: do 21.08.2017 decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczeniaInna umowa : umowa o pracę na podst. ustawy o słuzbie cywilnejsala E
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu - 2017-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Nauka przygotowania ofert sprzedaży, wycena towaru, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary, nauka inkasowania należności, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla bezrobotnych do 30r.ż.Obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Otwock (mazowieckie)
prace księgowo-finansowe wg.ustaleń z pracodawcą
Technomia Ryszard Bielecki - 2018-02-21 - Chrzanów (małopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia; umiejętność obsługi programu Symfonia; bardzo dobra znajomość programu Excell; zdolności analityczne; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: bieżąca obsługa księgowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, poleceń księgowania; sporządzanie raportów i zestawień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej. Dbanie o flotę pojazdów (opony, przeglądy, ubezpieczenia).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
odbiór i wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługa faksu, poczty mailowej, prowadzenie dziennika zgłoszeń, odbiór, obieg i wysyłka korespondencji, przyjmowanie i wydawanie dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu ADA, ścisła współpraca z główną księgową, dbanie o czytstość i estetykę biura, rozliczanie zużycia zimnej wody, przyjmowanie odczytów zużycia mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nad Jamną" - 2017-08-01 - Mikołów (śląskie)
Wykonywanie czynności księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowuywanie dokumentów do zapłaty, sporządzanie zestawień finansowych.
MORAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Kartuzy (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 2 letni staż pracy w księgowościb) znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2); rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych; ustawy Ordynacja podatkowa (Dział III, IV i VII); ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) planowany termin zatrudnienia 01.01.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych, renty planistycznej oraz stosowanie środków egzekucji w tym zakresie.2. Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.3. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4. Przygotowywanie wniosków do ukarania wobec podatników uchylających się od płatności na podstawie Kodeksu Karno-Skarbowego.5. Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych Gminy poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastaw skarbowy.6. Przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości w podatkach oraz opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi na wniosek podatnika.7. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie poboru podatku od nieruchomości i podatku rolnego w drodze inkasa, określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso oraz naliczanie wynagrodzenia inkasentom.8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania kwitariuszy przychodowych K-103 oraz realizacja zamówień druków.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-11-29 - Racibórz (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)