REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI OŚWIATYI Lipowiec Kościelny oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI OŚWIATYI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg wniosku
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowiec Kościelny, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI OŚWIATYI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lipowiec Kościelny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2016
Data zakończenia pracy: 07.09.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do odbycia stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
dozór lokalu, kontrola mienia, zapobieganie kradzieży
TXM S.A. (ADESSO Sp.z o.o. S.K.A.) - 2018-06-06 - Brzeg (opolskie)
Sporządzanie dokumentów aplikacyjnych o dotacje unijne, obsługa klienów biura, obsługa programów MS Office.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- promowanie wizerunku firmy,- prowadzenie kampanii społecznościowych,- lokalne reklamowanie firmy,- realizacja strategii marketingowej,
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Świdnica (dolnośląskie)
obróbka wstępna surowców, przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Chojna (zachodniopomorskie)
praca biurowa w dziale handlowym
CZAMANINEK Producent Materiałów Budowlanych Sadowski Cz. - 2017-02-17 - Czamaninek (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie komunikacji wewnętrznej dla pracowników hiszpańskich.Wsparcie organizacji integracji spółki hiszpańskiej.Przegląd rynku hiszpańskiego pod kątem rozwiązań internetowych.Analiza komunikacji o firmie w social mediach.Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze około 126 h/ m-c.Dyspozycyjność w godzinach 9-15.Proponowany okres zatrudnienia do 30.069.2019.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
nauczanie w szkole podstawowej
Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur - 2018-08-03 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Staż na stanowisku pracy w zakresie:A. Upowszechniania informacji o usługach wewnątrz urzędu:- udzielanie informacji aktualnej pomocy i usługach świadczonych przez urząd i kierowanie do stanowisk merytorycznych,- wydawanie odpowiednich formularzy i informowanie klienta o sposobie ich wypełniania,-wyznaczanie terminów do rejestracji,- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.B. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:- wypełnianie karty rejestracyjnej,- zapoznanie bezrobotnego z oświadczeniem zawartym w karcie rejestracyjnej,- wprowadzenie informacji do bazy danych,- ustalenie statusu bezrobotnego i jego prawa do świadczeń,- wydanie stosownej decyzji,- przekazanie dokumentów do odpowiedniej kartoteki.C. Obsługa bezrobotnych z prawem do zasiłku i bez świadczeń pieniężnych:- wydawanie decyzji o statusie bezrobotnego, o nabyciu lub utracie prawa do zasiłku,- wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz bazie danych,- weryfikacja dokumentów bezrobotnego,- wprowadzanie danych do bazy komputerowej,- przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,- przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,- przygotowanie i wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,- sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków,- sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków,- sporządzanie i wydawanie deklaracji rozliczeniowych PIT-11,- przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.D. Obsługa osób poszukujących pracy:Osoba skierowana do odbycia stażu przy wykonywaniu pracy określonej w niniejszym harmonogramie może mieć dostęp do informacji zawierających prawnie chronione dane osobowe i w związku z tym przed rozpoczęciem programu przeszkolony zostanie w zakresie ochrony danych osobowych, a ponadto zobowiązana zostanie do: - dołożenia szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane są zbierane oraz przetwarzane w systemie informatycznym oraz do chronienia tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,- oraz do nie ujawnienia osobom nieuprawnionym informacji, z którymi zapoznała się w związku z wykonywana pracą.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Chorzów (śląskie)
otwieranie i obsługa rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, bieżących, pomocniczych, rachunków lokat terminowych, kompletowanie i przechowywanie pełnej dokumntacji związanej z prowadzeniem rachunków bankowych, prowadzenie kart wzorów podpisów posiadaczy rachunków, sporządzanie wyciągów bankowych, obsługa bieżąca klienta, sprzedaż produktów bankowych, obsługa systemu finansowo-księgowego banku
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Miedźna (śląskie)
praca w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Chełmsko Śląskie (dolnośląskie)
Praca w charakterze sprzedawcy
FHU Butik "Allegresse" Gerhard Scholtys - 2015-12-11 - Racibórz (śląskie)
szycie biustonoszy lub szycie koszulek ( praca procesowa-powtarzanie czynności )Praca w Łapach ( otwarcie zakładu jeżeli zbierze się grupa osób chętnych ) lub w Białymstoku - zakład już istniejący. Etat pracy do uzgodnienia . Osoby dyspozycyjne mogą pracować na 1/1 etat , mniej dyspozycyjne na 1/2 etatu
VENA MARIUSZ ZALEWSKI - 2016-06-09 - Łapy (podlaskie)
wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznychwystawianie tytułów wykonawczych - kierowanie ich do właściwych terytorialnie urzędów skarbowych i prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia oraz zawieszanie lub wycofywanie tytułów przygotowanie pism kierowanych do urzędów skarbowych, związanych z realizacją zadań wynikających z procedur egzekucyjnychzgłaszanie do sądu wierzytelności w przypadku upadłości podmiotów, na których ciążą zobowiązania z tytułu nałożonych karudzielanie podmiotom informacji dotyczących procesu egzekucji należnościpozostałe na stronie http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl w zakładce PracaKontakt kandydatów z pracodwcą: do 21.08.2017 decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczeniaInna umowa : umowa o pracę na podst. ustawy o słuzbie cywilnejsala E
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu - 2017-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania główne:1)Gromadzenie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności oraz przestrzeganiei monitorowanie terminów płatności z tytułu zobowiązań i należności2)Wprowadzanie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności do systemu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3) Tworzenie przelewów elektronicznych w zakresie rozrachunków z kontrahentami4)Generowanie wyciągów bankowych z systemu bankowego oraz sprawdzanie ich z dokumentami źródłowymi5) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym6)Rejestrowanie dowodów księgowych w celu sprawdzenia czy realizacja wydatku znajduje zabezpieczenie w planach finansowych oraz wieloletniej prognozie finansowej7)Prowadzenie rejestru zaangażowania umów oraz wydatków8)Dekretacja dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami obiegu dokumentów księgowych, zakładowym planem kont, wykazem ksiąg9)Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania10)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej11)Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie12) Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach13) Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostkach14) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych15) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych16)Informowanie Głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działanie jednostki.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta w języku francuskim
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-07-25 - Opole (opolskie)
pomoc przy przygotowywaniu kosztorysów, specyfikacji robót, przedmiarów, kompletowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realziacji planownaych inwestycji i remontów w budynkach administrowanych przez Zarząd, pomoc w prowadzeniu ksiażek obiektów budynków, prowadzenie strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Libiąż (małopolskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie materiałów TV
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z korespondencją przychodzącą i wychodzącą działu świadczeń rodzinnych i alimetacyjnych, prace biurowe, zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami (KPA, św. rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i inne)
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-12-03 - Rzgów (łódzkie)
- bieżąca klasyfikacja zdarzeń gospodarczych,- prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,- ewidencja księgowa gospodarki własnej,- rozliczanie delegacji służbowych pracowników,- broszurowanie dokumentów dziennych związanych z gospodarką własną,- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, ksero,- wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Zgierz (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Monter konstrukcji stalowych
KOMFORTCITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Świerże Górne (mazowieckie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy, toalek, klatek schodowch, mycie okien, itp.; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
ABC-SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ OPOLE - 2015-12-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obliczanie wysokości składek dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, prowadzenie rozmów telefonicznych , przygotowywanie ofert turystycznych, sprzedaż biletów lotniczych, autokarowych, tworzenie ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Praszka (opolskie)