REFERENT DS.ADMINISTRACJI Mikołów oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nad Jamną"
Stanowisko: REFERENT DS.ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: odbiór i wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługa faksu, poczty mailowej, prowadzenie dziennika zgłoszeń, odbiór, obieg i wysyłka korespondencji, przyjmowanie i wydawanie dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu ADA, ścisła współpraca z główną księgową, dbanie o czytstość i estetykę biura, rozliczanie zużycia zimnej wody, przyjmowanie odczytów zużycia mediów
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nad Jamną"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odbiór i wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługa faksu, poczty mailowej, prowadzenie dziennika zgłoszeń, odbiór, obieg i wysyłka korespondencji, przyjmowanie i wydawanie dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu ADA, ścisła współpraca z główną księgową, dbanie o czytstość i estetykę biura, rozliczanie zużycia zimnej wody, przyjmowanie odczytów zużycia mediów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-min.1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z księgowością
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nad Jamną"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8-20
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.08.2017
Data dodania oferty pracy: 31.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Radom (mazowieckie)
tworzenie bazy danych, umawianie spotkań, praca biurowa, prowadzenie dokumentacji, kompletacja wniosków, pozyskiwanie klientów, archiwizacja bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Zakład Karny w Wojkowicach - 2018-05-10 - Wojkowice (śląskie)
naprawa palet, zbijanie palet, praca przy pracach stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
wypiek ciast
Pracownia Cukiernicza J.K.M. Górka S.C. - 2016-12-21 - Prudnik (opolskie)
- przygotowywanie meteriałów do archiwizowania,- ewidencja korespondencji.- obsługa centrali telefonicznej,- obsługa kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lubniewice (lubuskie)
e-mail: k.kasza (at) coroplast.pl
COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym - 2016-04-26 - Krapkowice (opolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
przejmowanie,wysyłanie korespondencji,prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno-biurowych,zakładanie dokumentacji i ewidencji akt osobowych pracownikow,obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Babice (małopolskie)
Wprowadzanie danych do programów, obsługa komputera, kompletowanie dokumentów.Mile widziane doświadczenie.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Golina (wielkopolskie)
obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. J - 2015-12-28 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie rachunków i faktur.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Harasiuki (podkarpackie)
wprowdzanie danych do komputera, segregowanie dokumentów, kontakt z klientami, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Radzionków (śląskie)
Księgowanie dokumentów, faktur, dekretowanie, kompletowanie innych dokumentów
P.B.H. "Marzyński" Sp. z o. o. - 2017-02-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Organizacja i koordynowanie projektów szkoleniowych podczas ich realizacji, obsługa administracyjno- logistyczna szkoleń, analiza ankiet poszkoleniowych, ewidencja i archiwizacja dokumentów szkoleniowych, nadzór nad materiałami szkoleniowymi, przygotowywanie okresowych raportów i analiz, sprzedaż usług szkoleniowych, obsługa poczty elektronicznej oraz mediów społecznościowych
UNIA Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
fakturowanie, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z zasadami prowadzenia dokumentacji techniczno- budowlanej i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta. Wprowadzanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
obsługa korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Polkowice (dolnośląskie)
- prowadzenie akt osobowych, kartotek absencyjnej, ewidencja czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń pracowników- rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich- obsługa programu komputerowego PŁATNIK- obsługa programu kadrowo-płacowego-prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
pomoc Szefowi kuchni przy przygotowywaniu i wydawaniu posiłków; godz. pracy 7-15
Eden Catering Kamila Żywiecka - 2017-10-20 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Skoki (wielkopolskie)
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,Pierwsza umowa na okres próbny,Planowana data rozpoczęcia zatrudnienia: grudzień 2015 r. / styczeń 2016 r.Czas pracy: I zmianowy, w godz. 7.30 15.30,System wynagradzania: miesięczny.
Zakład Karny w Dublinach - 2015-12-02 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
BRAGER Sp.z o.o. - 2018-02-20 - Pleszew (wielkopolskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Bolków (dolnośląskie)
- przypis należności budżetowych,- odpis i księgowanie spłat należności,- naliczanie odsetek za zwlokę,- windykacja należności budżetowych,- sporządzanie sprawozdań o należnościach,- obsługa kasy, zastępstwo pracownika Sekretariatutygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55, godz. 7.25-15.00,okres zatrudnienia - czas określony (6 m-cy z możliwością przedłużenia), wynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-08-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace konserwatorskie na obiektach CSiR
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Augustów (podlaskie)