REFERENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA Grudziądz oferta pracy Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodny
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, mile widziana znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, mile widziana podstawowa znajomość zakresu informatyki (obsługa baz danych), umowa o pracę, praca na I zmianę (7-15), wynagrodzenie brutto od 2800-3000 zł/m-c.
Nazwa pracodawcy: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty w godz.7-14
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście w godz.7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 28/30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2020
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b66cc1db3c937b64ede155f307e9480
Podobne oferty pracy
Referent ds. marketingu i spedycji
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa klientów detalicznych, sporządzanie wyciągów bankowych, pobieranie prowizji i opłat bankowych pod nadzorem opiekuna.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kock (lubelskie)
-kompletowanie towaru na magazynie-obsługa skanera-obsługa wózków widłowychMiejsce pracy: Sosnowiec k/Strykowa.
UMBRELLA HOLDING SP. Z O.O. - 2016-12-12 - Sosnowiec (łódzkie)
wg stanowiska
Usługi Remontowo Budowlane Michał Tobiasz - 2016-01-29 - Wola Rowska (mazowieckie)
pomoc w obsłudze Programu Czyste Powietrze: rejestracja wniosków beneficjentów indywidualnych w Zintegrowanym Systemie Informatycznym (ZSI), wstępna ocena wniosków, ich kompletność, sporządzanie rejestrów spraw, wprowadzanie danych do ZSI na różnych etapach rozpatrywania wniosków, sporządzanie raportów i informacji z realizacji Programu, generowanie umów z ZSI, archiwizacja wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
Sporządzanie wycen realizowanych prac remontowych, koordynowanie prac remontowych, koordynowanie prowadzonych bieżących konserwacji i napraw urządzeń i instalacji technicznych w budynkach.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-23 - Zamość (lubelskie)
Prace administracyjno-biurowe w dziale kadr i płac
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
Praca w Krapkowicach, Cv należy składać osobiście lub na adres e-mail: irena (at) otmetzbyt.com.pl, wymagana jest dobra znajomość j. angielskiego LUB j. niemieckiego
Otmęt-Zbyt Sp.z o.o - 2018-01-29 - Otmęt (opolskie)
wprowadzanie zamówień sprzedaży, wysyłanie faktur, rejestrowanie i obługa zapytań ofertowyh, bieąca praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Żary (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Goleniów (zachodniopomorskie)
1.prowadzenie rejestru, wydawanie i przyjmowanie kart usług technicznych oraz karl pracy sprzętu;2.sporządzanie analizy techniczno-ekonomicznej efektywności zużycia paliwa płynnego w toku eksploatacji i obsługi SpW służby LliUL;3.sporządzanie sprawozdań finansowych;4. sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków (faktur) 5.na zakupiony sprzęt i materiały oraz księgowanie ich w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania;6.zapoznawanie się z wszelkiego rodzaju zarządzeniami, rozkazami wytycznymi dotyczącymi swojego działu w zakresie swoich obowiązków7.i kompetencji:&wykonywanie zgodnie z Kodeksem Pracy obowiązków pracownika oraz obowiązków w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP;9.wykonywanie poleceń starszego podoficera eksploatacji w zakresie swoich obowiązków10.udzielanie porad i wyjaśnień z zakresu swoich obowiązków;11.sprawne i terminowe wykonywanie zleconych zadań;12.odpowiada materialnie za pobrane (powierzone) bezpośrednio mienie13.na podstawie asygnaty, protokołu pobrania - przekazania, innego dokumentu materiałowego, z obowiązkiem jego zwrotu lub wyliczenia się14.z niego.15.sporządzanie pod nadzorem szefa służby obowiązujących sprawozdań, zestawień i meldunków;16.znać zakres obowiązków i przepisy obowiązujące w zakresie pracy starszego referenta;17.monitorować wydawanie technicznych środków materiałowych w trakcie trwania ćwiczeń z wojskami obcymi na terenie bazy;18.uczestniczyć w prowadzeniu nadzoru nad realizowaniem zadań pododdziałów własnych I jednostek będących na zaopatrzeniu w zakresie prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji przychodowo-rozchodowej;19.użytkowanie ZWSI RON zgodnie z przeznaczeniem poprzez rejestrację zdarzeń gospodarczych;20.sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemie ZWSI RON;,,,21.wykonywanie raportów w ZWSI RON zgodnie z określonymi zasadami22.i terminami;23.zglaszanielprzekazywanie zidentyfikowanych usterek i błędów24.w oprogramowaniu ZWSI RON;25.zgłaszanie uwag i propozycji dotyczących funkcjonowania ZWSI RON.26.przygotowywanie dokumentacji obrotów materiałowych służby27.do archiwizacji28.sporządzanie sprawozdań rocznych z eksploatacji SpW służby29.sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania na dostawy lub usługi30.w tym:-sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia;-szacowanie wartości zamówienia;- określanie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pubficzna:31.współuczestniczenie w procesie planowania zarówno finansowego,32.jak również zaopatrzenia w zakresie służby łączności, Informatyki i UL
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Powidz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Poznań (wielkopolskie)
nadzorowanie, wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentów dotyczących jakości, raportowanie w sprawie jakości.
LEKS Spółka z o.o. - 2016-05-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- PRACE BIUROWE, - KSIĘGOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH, - SPORZĄDZANIE DEKLARACJI (PIT, CIT, ZUS, VAT, JPK), - ZAZNAJOMIENIE SIĘ Z PRZEPISAMI PODATKU DOCHODOWEGO I VAT.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakładanie kart wypłat zasłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT-11 i informacji o odprowadzanych skladkach emerytalno-rentowych do ZUS. Wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Lubawka (dolnośląskie)
- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków- rozliczenia z ZUS ( Płatnik )- rozliczanie podatku dochodowego osób fizycznych z Urzędu Skarbowego
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2019-08-27 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Sierpc (mazowieckie)
- obsługa klientów firmy - obsługa sprzedaży oraz fakturowanie- zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy- wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży- pozyskiwanie nowych klientów- wstępna windykacja należnościData rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2018 r.
LASKOMEX PPHU - 2018-12-05 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, prowadzenie spraw kancelaryjnych w zakresie korespondencji, prowadzenie spraw organizacyjnych przedsiębiorstwa, obsługa zgromadzeń wspólników.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
1. rozliczanie dotacji, wydatków Działu Świadczeń Rodzinnych,2. obsługa kasowa wypłaty świadczenia wychowawczego oraz innych świadczeń zleconychprzez Głównego Księgowego,3. prawidłowe i terminowe dochodzenie roszczeń i ściąganie należności z funduszualimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego i ich księgowanie,4. przygotowywanie sprawozdawczości z realizowanych zadań,5. wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego oraz Kierownika Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu - 2016-03-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Zgodny
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowo - administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
wysyłane przedmiotów na sprzedaż w portalach aukcyjnych, telefoniczna obsługa zamówień, pomoc w pakowaniu części, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Gubin (lubuskie)