REFERENT DS. LOGISTYKI Grudziądz oferta pracy Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie mile widziane obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, mile widziane prawo jazdy kat. B, praca na umowę o pracę, w pełnym etacie.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracyKontakt tel. 56-45-04-307w godz. 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2016
Data dodania oferty pracy: 02.08.2016
Oferta pracy ważna do: 02.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Praca na terenie woj. śląskiego. Wymagane wykształcenie zawodowe, min. 2 lata doświadczenia w zawodzie, uprawnienia spawalnicze-311, 111, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: prace montażowe i spawalnicze na czynnych obiektach przemysłowych w tym Zakładach Przeróbki Mechanicznej Węgla. Kontakt telefoniczny, osobisty z pracodawcą lub aplikacje wysyłać na e-mail: carbo-eco (at) carbo-eco.pl.
CARBO-ECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Rybnik (śląskie)
Sprzątanie na budowach, mycie okien, czyszczenie sprzętu budowlanego. Ekipa budowlana porozumiewa się jedynie w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
referent księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, telefoniczne zapraszanie klientów na spotkania, prezentacje i pokazy handlowe, aktualizacja bazy adresowej, telefoniczne badanie opinii i rynku.
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Główne obowiązki:- wsparcie uczestników projektu w kontaktach z instytucjami publicznymi, pracodawcami, społeczeństwem przyjmującym- wsparcie uczestników projektu w tworzeniu i wypełnianiu dokumentów administracyjnych,- udzielanie informacji obywatelom Państw Trzecich oraz dbałość o poziom przekazywanych informacji dla cudzoziemców,- samodzielna organizacja pracy biura informacji dla cudzoziemców ; współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizacji działań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców;- regularne raportowanie o rezultatach do koordynatora projektu;- udział w pracach zespołu projektowego;- prowadzenie dokumentacji projektowej potwierdzającej realizację zadań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców.Wymiar etatu: 24 godziny tygodniowo na podstawie umowy o pracę na czas określony (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy).Praca będzie wykonywana min. 6 godzin dziennie przez 4 dni w tygodniu, w tym jeden dzień do godz. 18.00Warunki pracy:Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie raportów kasowych, przychodów i rozchodów, - obsługa magazynu, - dokonywanie przelewów, rozliczanie z kontrahentami, - układanie jadłospisów.
Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-11-07 - Miękinia (małopolskie)
montaż instalacji abonenckich, wykonywanie prac konserwacyjno-eksploatacyjnych.
JESSA PRZEDSIĘBIORSTWO GRZEGORZ JESSA - 2015-11-18 - Wronki (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi;Bieżąca obsługa członków i innych zainteresowanych osób w sprawach członkowskich;Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich z zachowaniem wymogów dot. przechowywania dokumentów. Praca w godz.: 7:00-15:00. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357-77-26, e-mail: biuro (at) smnowydwor.com.pl
Spółdzielnia Mieszakniowa "Nowy Dwór" - 2018-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych z kart drogowych do systemu, prowadzenie grafików dla klientów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Święta (wielkopolskie)
obsługa klientów
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j. - 2016-05-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-ewidencjonowanie wpływających zajęć wierzytelności-odnotowywanie zajęć w ewidencji-odnotowywanie pism przychodzących oraz wychodzących-przygotowanie wysyłki pism-przygotowywanie odpowiedzi do komorników na zajęcia wierzytelności-obsługa wniosków o niezaleganiu w podatkach
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
POMOCNIK SZLIFIERZA
MM WORK FORCE Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowania, zbierania informacji o oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wdrażanie nowych produktów na rynek oraz rozwój ich sprzedazy. Pozyskiwanie nowych klientów. Wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kadr i biura
P.P.H.U. "ELFACH" S.C.STANISŁAW IGNASIAK I ALEKSANDRA IGNASIAK-SMELA - 2016-03-01 - Biała (łódzkie)
przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, kwalifikowanie do otrzymania świadczeń, pomoc w przygotowaniu do wypłaty, zakładanie kartotek, inne prace w GOPS
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Pakosław (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu, przepisywanie sprawozdań i opracowań, kopiowanie dokumentów, rejestr korespondencji, wysyłanie korespondencji
TELBUD SA Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki personalnej,opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych oraz procedur w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz organizacji i funkcjonowania GCZ, prowadzenie teczek osobowych pracowników, w tym ewidencji czasu pracy,prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracyz pracownikami GCZ,nadzorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP pracowników,naliczanie prawa pracowników do uprawnień pracowniczych, w tym nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, wysługi lat,prowadzenie procesu rekrutacji pracowników GCZ,koordynacja procesu przeprowadzania służby przygotowawczej,przygotowywanie sprawozdań dot. zatrudnienia, m.in. GUS,sporządzane umów zleceń na usługi realizowane na rzecz GCZ
Gdyńskie Centrum Zdrowia - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
prace związane z obsługa klienta, przygotowywanie zapytań ofertowych, sporządzanie dokumentów sprzedaży, w tym faktur, sporządzanie raportów, prowadzenie statystyki GUS, Intrastat, wykonywanie prac admin.-biurowych w dziale
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-05-14 - Jarocin (wielkopolskie)
Nauka rejestrowania i prowadzenia ewidencji korespondencji kierowanej do Działu i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Świdnica (dolnośląskie)
kontakt z pacjentami, wizyty domowe, współpraca z lekarzem
SERCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-17 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa centrali telefonicznej, kserowanie dokumentów, zarządzanie korespondencją
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Stare Babice (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Białystok (podlaskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami- współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji- przekazywanie liczników do magazynów rejonowych- dokonywanie segregacji liczników zgodnie z wytycznymi- dbanie o ład i porządek w magazynieGodziny pracy: I zmiana 07.00 - 16:00 pn-ptPraca w Elblągu
Manbroker Sp.zo.o. - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)