REFERENT D/S ADMINISTARCYJNO KSIĘGOWYCH Myślibórz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT D/S ADMINISTARCYJNO KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie obsługi sekretariatu, prowadzenie spraw kancelaryjnych w zakresie korespondencji, prowadzenie spraw organizacyjnych przedsiębiorstwa, obsługa zgromadzeń wspólników.
Data publikacji: 2016-07-29
Lokalizacja: Myślibórz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie obsługi sekretariatu, prowadzenie spraw kancelaryjnych w zakresie korespondencji, prowadzenie spraw organizacyjnych przedsiębiorstwa, obsługa zgromadzeń wspólników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S ADMINISTARCYJNO KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2016
Data zakończenia pracy: 23.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Spokojna 22, 74-300 Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Myślibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślibórz
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bezpośrednia obsługa klienta (rachunki, depozyty, kredyty), w tym obsługa kasy
Bank Spółdzielczy w Żorach - 2018-03-14 - Żory (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności, prowadzenie kasy gotówkowej, znajomość obsługi komputera, prowadzenie spraw kadrowych, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość zasad fakturowania.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-14 - Leżachów (podkarpackie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, na podstawie Ustawy o ochronie przyrody zuwzględnieniem oględzin w zakresie występowania w obrębie zadrzewień gatunków chronionych oraz konieczności rozważenia, przed wydaniem tej decyzji, czy przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000 ,2. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymierzania administracyjnej kary pieniężnej za zniszczenie drzew, krzewów lub terenów zielenilub za ich usuwanie bezwymaganego zezwolenia na podstawie Ustawy o ochronie przyrody, z uwzględnieniem oględzin w terenie, wtym oględzin interwencyjnych wynikających ze zgłoszeń mieszkańców miasta,3. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągówlub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne na podstawie Ustawy o transporcie kolejowym,4. prowadzenie kontroli realizacji i egzekwowanie obowiązku nasadzeń nałożonego w zezwoleniach nausunięcie drzew lub krzewów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach umorzenia opłat za usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości 5. wprowadzanie do publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie dane ownioskacho wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzew lub krzewów oraz o decyzjach owymiarze administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowane: niewłaściwym wykonaniem zabiegów pielęgnacyjnych, niewłaściwym wykonywaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności oraz za usuwanie drzew lub krzewów bezwymaganego zezwolenia.
Urząd Miejski - 2016-06-17 - Jaworzno (śląskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Świebodzin (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent ds logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pielęgnacją drzew i krzewów.2.Zlecanie prac pielęgnacyjnych i utrzymaniowych związanych z zadrzewieniem oraz ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory.3.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu szkód odpowiedzialności cywilnej ZDP.4.Przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówień publicznych związanej z zajmowanym stanowiskiem o wartości do 30.000 euro .5.Przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań w ramach zajmowanego stanowiska.6.Obsługa petentów, redagowanie pism i udzielanie informacji w ramach zajmowanego stanowiska.7.Przygotowanie informacji o działkach drogowych dla zapytań z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, do gmin odnośnie MPZP8.Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg.
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-07-12 - Trzebnica (dolnośląskie)
Telefoniczne zbieranie zamówień od klientów i wystawianie dokumentów sprzedaży (FV, WZ, paragony).
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Radzewo (wielkopolskie)
sprzedaż mięsa, wędlin(sklep SPAR w Samborcu)
Samtel Sp. z o. o Sp. K. - 2018-03-07 - Samborzec (świętokrzyskie)
Praca na terenie województwa podlaskiego. Prowadzenie warsztatów logopedycznych dla nauczycieli przedszkoli i klas 1-3 w przedszkolach. Materiały szkoleniowe opracowane są przez ODM METRIS. Istruktor prowadzi szkolenie według otrzymanego konspektu. Praca od poniedziałku do czwartku, w godzinach 16-18. Opłacane sa składki ZUS, pracodawca zwraca około 80% kosztów paliwa.
STANIEK MARZENA OŚRODEK DORADZTWA METODYCZNEGO "METRIS" - 2016-07-25 - Rogów (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
ZAKŁAD STOLARSKI-IRENEUSZ WIATRAK - 2016-04-29 - Jastrząb (mazowieckie)
obsługa klienta banku, sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Radziechowy (śląskie)
Zapoznanie się z przygotowaniem przetargów, sposobami wyceniania produktów. Pomoc w przygotowywaniu ofert produktw, w poszukiwaniu nowych kontrachętów, przy składaniu zamówień, w pracach administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Konin (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, na podstawie dokumentów źródłowych, analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Oleśnica (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientami, przewoźnikami, pomoc spedytorom w realizacji usług transportu, zapoznanie sie z programami komuterowymi, kompletowanie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji transportowej i spedycyjnej,
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, sporządzanie projektów pism, obsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
- sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja - kontrola zgodności dostarczanych materiałów z zamówieniami i specyfikacjami- współpraca z działem logistykiMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku, a w szczególności zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów w bankowości elektronicznej i w systemach rozliczeń w ramach SWIFT i KIR.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Kompletowanie akt, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Żary (lubuskie)
PRACE ZWIĄZNE Z MUROWANIEM I TYNKOWANIEM
CENTRUM HANDLOWO USŁUGOWE ARMOT - 2016-07-26 - Skierniewice (łódzkie)
1. Rejestrowanie akt kontroli, formalna analiza akr kontroli, przygotowanie danych do projektu decyzji pokontrolnej, przygotowanie danych do projektu wniosków do NFZ, przygotowanie dokumentacji do Wydziału Obsługi Prawnej dot. wniesionych odwołań od decyzji wydanych przez KPS, wspólpraca z inspektore, kontrolo Zakładów w zakresie analizy akt kontroli, przygotowywanie i przekazanie akt kontroli do obsługi bieżącej akt.2. Kwalifikacja wpływających wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe oraz kapitał poczatkowy, zakładanie akt sprawy w tym zakresie i łaczenie akt spraw, przyjmowanie, kwalifikacja i podział wpływającej korespondnecji, obsługa zwiazana z przyjmowaniem i przekazywaniem korespondencji wynikająca ze współpracy między wydziałami oraz inspektoratami, dołaczanie korespondecji do znajdujacych sie w obiegu bieżących dokumentów, dokonywanie przydziału akt pracownikom poszczególnych wydziałów, wysyłanie akt do oddziałów właścicwych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem stażu oraz jego obowiązkami i uprawnieniami- szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych- obsługa urządzeń biurowych- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowywanie korespondencji w dedykowanym programie - zakładanie teczek akt płatników i ubezpieczonych- przygotowanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie w zakładzie JRWA w celu przekazania jej do archium zakładowego- podział, pieczętowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta związane z obsługą wniosków skaładanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenei dokumentacji personalnej pracowników ze Wschodu, współpraca przy prowadzeniu rekrutacji rosyjskojęzycznych osób, tworzenie zakresów obowiązków dla poszczególnych stanowisk (w języku rosyjskim), dokonywnie okresowych ocen
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok stażu pracy; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie instalacji wod-kan-c.o.; znajomość systemów instalacyjnych wod-kan oraz c.o., zgrzewanie rur PP; miejsce pracy: Pyskowice, Gliwice, teren śląska;
AD INSTAL DARIUSZ WÓJTOWICZ - 2016-08-04 - Gliwice (śląskie)
Nauka: zasad obiegu dokumentów, przepisów podatkowych i ZUS,przepisów kadrowo - płacowych, obsługi klienta, uaktualniania stron www.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Konin (wielkopolskie)
sporządzanie prokołów spotkań
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)