PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA ORAZ SKARBNIKA MIASTA Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA ORAZ SKARBNIKA MIASTA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,- przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,- przygotowanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2) obsługa interesantów, w tym:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .

Data publikacji: 2018-11-02

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa sekretariatu, w tym:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Zastępców Prezydenta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w systemie Mdok, sporządzanie raportów,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinetach Zastępców Prezydenta,- przechowywanie akt i zbiorów bibliotecznych znajdujących się w gabinetach Zastępców Prezydenta,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Zastępców Prezydenta,- przygotowanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Zastępców Prezydenta.2) obsługa interesantów, w tym:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Zastępców Prezydenta z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA ORAZ SKARBNIKA MIASTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm );2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.)II. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 13 listopada 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 02.11.2018

Oferta pracy ważna do: 13.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BRUKARZ - 997,4 PLN

nauka obsługi koparki,niwelacja terenu,zagęszczanie gruntu
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Szumowo (podlaskie)

KUCHARZ/PIZZERMAN - od 2 080 PLN

Przygotowywanie dań kuchni włoskiej, przygotowywanie pizzy, makaronów, sałat, pieczenie ciast, przygotowywanie ciasta do pizzy.
GORĄCY PIEC JAROSŁAW BONDA, OLGA JANKIEWICZ SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-23 - Chwaszczyno (pomorskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 2 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe, pożądane informatyczne; pożądane doświadczenie zawodowe w systemie EZD lub elektronicznym obiegu dokumentów; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-01-13 - Knurów (śląskie)

BARISTA/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Parzenie, podawanie kawy oraz sporządzanie napojów kawowych. Obsługa klientów.
Dobra kawa - Marek Szwaczkiewicz - 2016-01-28 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY-DOZORCA - od 2 000 PLN

Dozorowanie wskazanych obiektów, terenu
VICOTEL - 2016-12-07 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA (SKLEP RYBNY) - od 1 850 PLN

sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, sprzątanie
"SZPROTKA" SKLEP RYBNO- SPOŻYWCZY - 2016-01-11 - Zgierz (łódzkie)

MONTAŻYSTA-OPERATOR - do 2 100 PLN

Dbałość o jakość i estetykę produkowanych wyrobów. Obsługa narzędzi niezbędnych podczas montażu (m. in. zgrzewarek ręcznych, wkrętarek, wiertarek). Zabezpieczenie materiałów niezbędnych do realizacji powierzonych zadań. Czynności wynikające z procesu montażu pasm świetlnych, klap oddymiających i przeciwpożarowych
Otto Work Force Polska Sp. z o. o. - 2018-11-05 - Cieplewo (pomorskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. prowadzenie postępowania w zakresie bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,2. kontrola w terenie nieruchomości gminnych użytkowanych bez tytułu prawnego,3. uwłaszczanie państwowych i samorządowych osób prawnych, spółdzielni, innych osób prawnych i posiadaczy nieruchomości w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Gminy,4. współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i geodetami w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych i bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,5. obciążanie nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi za wyjątkiem spraw dotyczących służebności przesyłu, 6. wizje w terenie dotyczące ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, zwłaszcza służebności drogi koniecznej,7. przekazywanie do Wydziału Budżetowo - Finansowego informacji wynikających ze zdarzeń prawnych, które mogą spowodować powstanie zobowiązania podatkowego.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)

TOKARZ OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 2 000 PLN

Obsługa tokarki CNC,toczenie elementów metalowych i konstrukcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zamość (lubelskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI PLASTYCZNEJ - od 2 080 PLN

Produkcja wyrobów plastikowych
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI NA SAMOCHÓD - od 2 000 PLN

Ładowanie nieczystości na samochód, możliwość przyuczenia
TONSMEIER - 2016-06-24 - Grójec (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji urządzeń melioracyjnych i sprawozdawczości.Sporządzanie sprawozdań, meldunków z wykonywanych przeglądów i robót, udział w komisjach przetargowych na wykonywanie robót.
Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych - 2016-12-12 - Międzyrzecz (lubuskie)

PODINSPEKTOR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, WARUNKÓW ZABUDOWY - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw związanych z przegotowaniem, ogłoszeniem, przeprowadzeniem oraz zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo robót i usług w zakresie realizowanych inwestycji; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy izagospodarowania terenu, decyzji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru tych decyzji; współpraca przy przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych; przygotowywanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntu; udział w odbiorach realizowanych zadań inwestycyjnych; porządzanie sprawozdańw zakresie prowadzonych spraw.
Gmina Kluki - 2018-02-14 - Kluki (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGOPRACOWNIK REKLAMY - KIEROWCA FIATA PANDA - od 2 000 PLN

Jazda samochodem służbowym z reklamą, realizacja planu reklamy.
Pośrednictwo Finansowe Kredyty CHWILÓWKI - 2016-03-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR CIĄGNIKA LEŚNEGO Z HDS - od 2 000 PLN

Praca wykonywana na terenie Nadleśnictwa Przytok. Pracodawca gwarantuje dowóz pracownikom z terenu Nowej Soli, Otynia oraz Czasławia.
Usługi Leśne "Lasgowski" Piotr Kuligowski - 2017-05-04 - Czasław (lubuskie)

BARISTA - od 2 000 PLN

Obsługa kawiarni - przygotowywanie kaw i podawanie klientowi
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Zgierz (łódzkie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 400 PLN

Prace ogólnobudowlane.
P.F. Krześniak Arkadiusz Krześniak - 2018-02-27 - Płock (mazowieckie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych i pomoeszczeniach ogólnych
DELTA IN Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I PROMOCJI - do 2 100 PLN

praca przy komputerze zwiazana z promocją miasta i gminy
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 100 PLN

pakowanie butelek do kartonów, kontrola jakości szkła
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Częstochowa (śląskie)

PODINSPEKTOR - od 3 000 PLN

1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy (modernizacji) infrastruktury technicznej oświetleniowej: oświetlenia drogowego i obiektowego zewnętrznego oraz systemów sterowania oświetleniem wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; 2)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; 3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym: a)nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej.b) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;c) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2018-06-21 - Kobylnica (pomorskie)

KIEROWNIK DS. RYNKU INDYJSKIEGO - od 31 500 PLN

tworzenie i realizowanie strategii marketingowych, pomoc projektowa, budowanie dobrego wizerunku platformy, prowadzenie badań rynku indyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Rzeszów (podkarpackie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

PRACE REMONTOWE W OBIEKTACH, GIPSOWANIE, MALOWANIE, UZUPEŁNIANIE UBYTKÓW, GLAZURA, ITP.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Skierniewice (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

rozliczanie kierowców, wystawianie faktur
WILDREZ KRZYSZTOF WILCZYŃSKI - 2016-05-06 - Trzebieszów (lubelskie)

MALARZ - od 2 000 EUR

Malowanie domów wewnątrz i na zewnątrz z renowacją lub budową nowych. Malowanie odbywa się ręcznie, a czasami przy użyciu maszyny do opryskiwania. Poza domami są remont i nowe projekty z biurami, szkołami itd.
Worxx Personeelsdiensten - 2017-09-14 - Holandia (Holandia)

REFERENT - od 2 300 PLN

praca administracyjno - biurowa
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-09-07 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA OBUWIA NA TARGOWISKU. - od 1 860 PLN

Sprzedaż obuwia, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Żywiec (śląskie)


Wybierz powiat