PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe, pożądane informatyczne; pożądane doświadczenie zawodowe w systemie EZD lub elektronicznym obiegu dokumentów; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe, pożądane informatyczne; pożądane doświadczenie zawodowe w systemie EZD lub elektronicznym obiegu dokumentów; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty można przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Knurów w terminie do 01.02.2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 01.02.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 01.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Leszno (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-12-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
ODBIERANIE OD WTRYSKARKI WYROBÓW, SPRAWDZANIE ICH ZE WZOREM, ZAPAKOWANIE.
ZMM MAXPOL - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych,nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami,przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy,obsługa klienta w zakresie organizacji przewozów ładunków,koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowyche-mail danuta.kr (at) northgatelogistics.pl
NORTHGATE LOGISTICS -Anna Krzyśko-Vasković - 2015-12-15 - Oława (dolnośląskie)
Transport towarów na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Skrzypiec (opolskie)
- Pomoc przy aktualizacji dokumentacji związanej z systemem zarządzania bezpieczeństwem, wspieranie w bieżących działaniach pracowników działu BHP w kontekście zagrożeń w przemyśle produkcji chemicznej na poziomie lokalnym i globalnym. Praca w siedzibie firmy w Siemianowicach Śląskich.- Wynagrodzenie: 15,00 zł brutto/h. Zlecenie od 3 do 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (w zakresie BHP lub pokrewne). Mile widziane w zakresie BHP. Znajomość programów Excel i Word. Znajomość języka angielskiego mile widziana. Kontakt e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Uruchamianie zleceń produkcyjnych i nadzór nad ich realizacjąMonitorowanie, koordynowanie dostaw materiałów niezbędnych do realizacji zadańWspółpraca z Działem Zakupów co do terminów dostaw materiałów, zgodnie z danymi z Kart Uruchomieniowych oraz przyjętego harmonogramuNadzór nad prawidłowym zakańczaniem zleceń produkcyjnych oraz ich archiwizacjaRaportowanie na bieżąco wszelkich zagrożeń z tytułu nietereminowego zapewnienia części pod wcześniej podane terminy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie w pracy na produkcji mile widziane; terminowe realizowanie zleceń produkcyjnych; obsługiwanie maszyn i urządzeń pomocniczych; przestrzeganie przepisów BHP; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Oferujemy:Atrakcyjne zarobki;Zakwaterowanie i przejazdy na koszt pracodawcyProfesjonalne narzędzia do realizacji zadań ;Unikalna możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o globalnym zasięgu;Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach organizowanych szkoleń.Praca polega na Montażu mechaniczno-elektrycznym maszyn i urządzeń przemysłowych.
W&K Industriemontage Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Niemcy (Niemcy)
Montaż konstrukcji stalowych, obsługa sprzętu jezdnego, obsługa elektronarzędzi, czytanie rysunków technicznych, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Błonie (mazowieckie)
Ogólne prace w gospodarstwie rolnym
CENTRUM OGRODNICZE Irena Haak - 2016-03-15 - Wronki (wielkopolskie)
Zbieranie makulatury, obsługa belownicy zgodnie z instrukcją.
JDA Jankowski Mirosław - 2018-08-23 - Łomża (podlaskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych.
GRABSCY - BIS SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-17 - Zamość (lubelskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Banku- Kompleksowa obsługa klientów- Aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych- Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-04-19 - Kluczbork (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie materiałów, odpowiedzialność za powierzone materiały i pomieszczenia magazynowe na podstawie spisu.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Baranowo (wielkopolskie)
sprzedaż środków ochrony roślin, nawozów, współpraca z dostawcami
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sylwester Łukawski - 2017-10-09 - Gorzyczany (świętokrzyskie)
Obsługa obrabiarek CNC do produkcji drzwi i produkcji w szkle.
Fabryka Mebli RYŚ sp.z o.o. - 2016-02-12 - Polanka (małopolskie)
Montaż podzespołów instalacyjnych
Yarkhus JOB Jarosław Szczepański - 2017-11-09 - Skowarcz (pomorskie)
wykonywanie prac ogólnobudolwanych (murarskie, tynkarskie, wykończeniowe)
New Solution Jonasz Zydorczak - 2017-10-27 - Oborniki (wielkopolskie)
sprzedaż, dbanie o dobro i wizerunek sklepu,sklep spożywczo-mięsny,godz. pracy 7.00-15.00 od pon.do soboty
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rejestracja pacjentów w gabinecie zabiegowym
NZOZ "Kelles " s.c. Janusz Kelles-Krauz, Marzena Smoleń - 2016-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
- planowanie zamierzeń inwestycyjnych,- aplikowanie o środki zewnętrzne,- realizacja inwestycji,- współpraca z sołectwami i stowarzyszeniami,- promocja gminy, wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2016-12-09 - Bobowo (pomorskie)
praca na ternie całego kraju
Bogunia Andrzej Usługi Budowlano-Sprzętowe, Transportowe i Handlowe - 2016-02-17 - Jaroszowice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Radom (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksowa obsługę klienta w zakresie sprzedaży asortymentu.
Merkury Market - 2018-07-09 - Sanok (podkarpackie)
Brak danych
Hornet Szerszeń Tomasz - 2017-10-20 - Młock (mazowieckie)
Nauka przechowywania, aktualizowania i archiwizacji dokumentów, dbania o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywania korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzania pism, obsługi pracowników, rozliczania usługi, pracy w systemie SAP, wspomagania w czynnościach biurowych pracowników oddziału.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Proste prace magazynowe. Praca w godz.: 6-14, 14-22, około 160 godzin miesięcznie. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Logistyczna, od listopada - Tyniec Mały. Oferta dostępna w sali D, B, FKontakt z pracodawcą - tel.: 71 749 48 90, e-mail: rekrutacja (at) asistnet.pl
AWG Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Tyniec Mały (dolnośląskie)