PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy. . Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych,b) staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy,c) umiejętność pisemnego formułowania wniosków.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Cv.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Termin:2016-12-28 15:30:00 Sposób:Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem Nabór na stanowisko do spraw funduszu alimentacyjnego umowa zastępstwo osobiście w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim lub listem poleconym. Miejsce:Ośrodek Pomocy Społecznej 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10h pokój 4. Informacje dodatkowe:1. Kontakt telefoniczny w sprawie naboru pod nr 68 383 33 71, e-mail: ops (at) krosnodrzanskie.pl 2. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.4. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie) oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka.5. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 28.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad magazynem wyrobów gotowych, zarządzanie podległym zespołem, nadzór i prowadzenie dokumentacji
Hermes Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Włoszakowice (wielkopolskie)
-
Handel Hurtowo-Detaliczny Jan Hejmanowski - 2016-07-18 - Brzoza (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe. Prace przy robotach ziemnych.
Przedsiębiorstwo Usługowe UNIWERS Zdzisław Kuniczuk - 2015-11-17 - Ustka (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:a) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznychb) bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)c) rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych);2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocena stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie kompletu materiałów do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;10)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-04-27 - Płock (mazowieckie)
naprawa samochodów ciężarowych oraz sprzętu budowlanego, np. koparki
P.U.H IRON TRANS Dawid Bobowski - 2017-01-27 - Chorzów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Czosnów (mazowieckie)
Utrzymanie terenu zewnętrznego obiektu. Dbanie o stan i czystość trawników, chodników i innej infrastruktury firmowej. Transport i przygotowywanie do wywozu odpadów.
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Kobierzyce (dolnośląskie)
prace polowe, sadzenie warzyw, pielenie, inne prace polowe, zbiór wyprodukowanych płodów rolnych, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Chrząstówek (łódzkie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: - rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, - wprowadzenie do systemu wszystkich danych o dokumencie, - zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez skanowanie i dołączanie do systemu, - przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
Współudział w opracowaniu projektów budowlanych
PRACOWNIA PROJEKTOWA STEFAN SZCZEPAŃSKI - 2017-07-20 - Chojnice (pomorskie)
- prowadzenie spraw z zakresu geodezji- gospodarki przestrzennej (decyzje o warunkach zabudowy)- gospodarki nieruchomościami- gospodarki komunalnejOferta ważna do 23.01.2018 r. do godz. 15:15
Urząd Gminy Bobowo - 2018-01-15 - Bobowo (pomorskie)
Poszukujemy osoby o nienagannej aparycji, miłej, kontaktowej, dokładnej. Praca w godzinach 8.00 - 18.00
Przychodnia Medyczna VENA Marciniak Sp. J. - 2018-04-13 - Mordy (mazowieckie)
konfekcjonowanie półproduktów piekarniczych i cukierniczych, wypiek produktów, pomoc przy produkcji wyrobów piekarniczych i cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
realizowanie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-10-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: min. zawodowe; mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; istnieje możliwość przyuczenia do stanowiska pracy; samodzielność, zaangażowanie w pracę; zakres obowiązków: produkcja wyrobów garmażeryjnych; zmiana nocna; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie pojazdów do lakierowania, lakierowanie pojazdów, lakierowanie części samochodowych
PKS w Oławie S.A. - 2016-06-23 - Oława (dolnośląskie)
Powożenie zaprzęgiem dwukonnym - bryczką.
Mustang Marcin Piotrowski - 2017-08-04 - Kosakowo (pomorskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-nauka przyjmowania i wysyłania korespondencji ,-nauka prawidłowego przechowywania pism i dokumentów,-nauka prowadzenia rozmów telefonicznych,- nauka odpowiedniego zabezpieczenia i przechowywania pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania,-nauka prowadzenia terminarza spraw i czynności,-zapoznanie się z przyjmowanymi sprawami uczniowskimi,-nauka obsługi interesantów, udzielanie informacji,-zapoznanie z rejestrami świadectw,-zapoznanie z egzaminami,-zapoznanie z obowiązującymi programami :VULCAN, SIO,-nauka opracowywania sprawozdań dla GUS dotyczących spraw uczniowskich,-nauka wydawania i aktualizowania legitymacji uczniowskich oraz prowadzenie ich ewidencji, prowadzenie ksiąg uczniowskich,-nauka prowadzenia rejestru przyjęć do pierwszej klasy oraz rejestru obowiązku szkolnego,-nauka załatwiania spraw związanych z przyjmowaniem uczniów do szkoły i przenoszenie ucznów do innej szkoły,-nauka rozliczania rachunków z wydatków bieżących szkoły,-nauka zamawiania druków szkolnych,-nauka przygotowywania dokumentacji do ubezpieczenia uczniów od nieszczęśliwych wypadków,-nauka prowadzenia ewidencji pracowników szkoły, wydawanie zaświadczeń,-nauka prowadzenia archiwum ,-nauka prowadzenia zeszytu kontroli i wizytacji, prowadzenie spraw uczniowskich,-nauka przechowywania dokumentacji uczniów oraz innych dokumentów , zgodnie z odrębnymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Bezpośrednia obsługa klienta, dbanie o czystość i porządek na sali sprzedaży, w toaletach i na zapleczu. Mile widziane wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie w handlu.
F.H.A "ALKA" Włodzimierz Michalski - 2016-03-30 - Rumia (pomorskie)
Obsługa gospodarki magazynowej hurtowni, obsługa kasowa klienta, dbałość o ekspozycję towaru na półkach.
EUROCASH S.A. - 2017-06-13 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie obsługi kasowej i bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń depozytów wartościowych mieszkańców, sporządzanie analiz finansowych w zakresie realizacji planów finansowych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wyrabianie i odpiekanie bułek i chleba
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)
Praca przy kasie fiskalnej w sklepie spożywczym, wykładanie i dokładanie towarów.
Tworek Jerzy Tworkowski - 2017-08-18 - Paczków (opolskie)
wykonywanie i obróbka elementów meblowych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Chełm (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na basenie, sprzątanie płyty basenowej,, mycie holi, utrzymanie w czystości toalet, szatni, na zmianie nocnej dezynfekcja basenu. Mile widziany st.niepełnosprawności.
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy Słupsk i okolice
FLIZER Hubert Kowalewski - 2017-06-04 - Słupsk (pomorskie)
5wszelkie informacje w Ogłoszeniu nr 5/2018 na stronie www.bip.mrocza.pl.
Urząd Miasta i Gminy Mrocza - 2018-08-24 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prostych prac fizycznych. Oferta pracy skierowana głównie do absolwentów szkół na okres wakacji. Po okresie wakacyjnym, możliwość zawarcia umowy o pracę.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2018-08-31 - Płońsk (mazowieckie)
Umiejętność układania papy termozgrzewalnej na dachach płaskich. Praca w delegacji- Opole, Wrocław. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Nysy.
KWINTO CONSTRUCTION PAWEŁ PODBORĄCZYŃSKI - 2017-12-21 - Nysa (opolskie)