PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:a) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznychb) bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)c) rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych);2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocena stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie kompletu materiałów do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;10)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock 1, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:a) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznychb) bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)c) rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych);2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocena stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie kompletu materiałów do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;10)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzg.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie minimum średnie techniczne;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru wynikający ze świadectw pracy załączonych w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;9. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;10. prawo jazdy kat. B;11. znajomość kosztorysowania;12. umiejętność tworzenia harmonogramów i zarządzania procesem inwestycyjnym.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.)- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.)- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12.oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;13.oświadczenie o znajomości kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;14.oświadczenie o posiadaniu umiejętności tworzenia harmonogramów i zarządzania procesem inwestycyjnym poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;15.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 8 maja 2017 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;Al. J. Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 08.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w przodku przy przebudowie na dole. Miejsce pracy: KWK POKÓJ lub KWK SOŚNICA.
Górnicze Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych HYDROKOP Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Kierowanie ciągnikiem siodłowym, prace pomocnicze przy rampie załadunkowej
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Rożnowo Nowogardzkie (zachodniopomorskie)
gotowaniezgodnie z poleceniami szefa kuchni, przygotowywanie potraw, zup, sałatek, dań głównych, pomoc w wydawaniu potraw
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Mielec (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; min.3 letni staż pracy w tym doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-06-28 - Knurów (śląskie)
jw.
TARGO Krystyna Gołębiewska-Tarach - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-26 - Dobczyce (małopolskie)
Przygotowanie potraw kuchni wietnamskiej z mięs, drobiu, ryb, owoców morza, warzyw i innych.
Bar "THANG LONG" Van Minh Duong - 2016-09-06 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji projektowej aktu zadań inwestycyjnych z zakresu melioracji i ochrony przeciwpowodziowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe, administracyjne, odbieranie i wysyłanie korespondencji, tworzenie zamówień, ofert, pism, koordynacja prawidłowego obiegu dokumnetów w firmie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jankowice (śląskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2016-08-16 - Knurów (śląskie)
przyjmowanie zamówień, koordynowanie dostaw i zamówień
ML LONDON GROUP Sp. z o. o. - 2018-09-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie techniczne; wymagane doświadczenie w branży cukierniczej i piekarniczej; książeczka sanepidowska; prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność do pracy w weekendy; zakres obowiązków: obsługa maszyn piekarniczo-cukierniczych, czyszczenie, konserwacja, drobne naprawy, dbanie o czystość w punktach handlowych, drobne prace naprawcze; praca w punkatch handlowych w Pyskowicach, Gliwicach, Toszku i Zabrzu; umowa zlecenie
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Pyskowice (śląskie)
roznoszenie gazet reklamowych
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
przygotowanie i wydywanie posiłków
Las Cafe - 2015-12-14 - Karpacz (dolnośląskie)
Technik fizjoterapii - praca w Domu Pomocy Społecznej
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lelów (śląskie)
Rozładunek + załadunek towaru około 2,5 tony,Praca w środy ,soboty i niedziele na 1/4 etatu.Wynagrodzenie 1400 dowóż do miejsca pracy po drodze np szubin,rynarzewo. Praca w promieniu 40 km od Wąsosza.
Betyna Jerzy Handel Obwoźny - 2018-02-01 - Wąsosz (kujawsko-pomorskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotempostępowania:1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji, 2) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na prace geodezyjne,geologiczne, koncepcyjne w zakresie działania wydziału,3) przygotowywanie materiałów do wszczęcia postępowania w trybie zamówień publicznych,4) negocjowanie warunków umów na prace jak wyżej,5) przygotowywanie umów na udzielenie zamówienia publicznego, 6) wydatkowanie środków budżetowych w celu realizacji zadań wykonywanych w zakresiefunkcjonowania wydziału, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych;rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów na prace jak wyżej, 7) opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie objętym zadaniami wydziału, 8) analiza otrzymanej dokumentacji technicznej pod względem formalnym,9) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i do zgłoszenia rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,10) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,11) współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych wydziału w ramach proceduryopracowania budżetu miasta i planu finansowego do niego.
Urząd Miasta - 2018-02-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
opieka nad ptakami, karmienie, czyszczenie klatek, wypuszczanie sokołów w celu odstraszania ptaków na obiektach chronionych np. lotniskach
Falcon Domański Krzysztof - 2017-02-14 - Bełchatów (łódzkie)
szpachlowanie, mieszanie, wylewka, prace tynkarskie, elewacje, praca przy tremomodernizacji budynków
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Bodzów (lubuskie)
opieka medyczna, wykonywanie zabiegów medycznych
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej - 2018-01-04 - Hrubieszów (lubelskie)
obsługa kopark.i Kontakt tel 503075662
Przedsiębiorstwo Budowlane WI-BUD - 2017-10-11 - Bławatków (świętokrzyskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOW.POSIŁKÓW TYPU FAST FOOD, DBAŁOŚĆ O CZYSTOŚĆ NA STANOWISKU PRACY, DROBNE PRACE PORZĄDKOWE
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Obsługa maszyn, wykonywanie czynności związanych ze składaniem żarówek , praca przy palnikach gazowych zatapiających poszczególne komponenty w żarówkach.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagany 1 rok doświadczenia w pracy na linii produkcyjnej. Wymagana znajomość obsługi maszyn przemysłu produkcji żarówek. Wymagane zdolności manualne, dobry wzrok.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Katowice (śląskie)
odkurzanie, wycieranie kurzy, mycie podłóg, wynoszenie śmieci
APT TIME Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencja i rozliczanie podatku VAT. Wystawianie faktur VAT, windykacja należności wynikających z umów cywilnoprawnych, kontrola dokumentów pod względem prawa do odliczania podatku VAT, obliczanie podatku VAT naliczonego i należnego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie deklaracji, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji zakupów i sporządzanie korekt deklaracji VAT za lata ubiegłe, wdrożenie przyjętych procedur podatkowych w zakresie scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych, analiza deklaracji składanych przez jednostki organizacyjne, sporządzanie wniosków o interpretację prawa podatkowego, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań, przygotowywanie projektów pism, projektów uchwał oraz zarządzeń dotyczących zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku
Urząd Gminy w Żurawicy - 2016-06-21 - Żurawica (podkarpackie)
Pomocnik murarza
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Morownica (wielkopolskie)
sPRZĄTANIE TOALET
F.U. M.A.D. SERVICE Mirosław Droń Siedlce - 2016-04-25 - Puławy (lubelskie)
jw.
Muratori BIS Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)