PODINSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZ膭D MIASTA KATOWICE
Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 2聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Wi臋cej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1815&menu=729- Og艂oszenie Nr OZ/10/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. M艂y艅ska 4 Urz膮d Miasta Katowiceposzukuje kandydata na 2 wolne stanowiska urz臋dnicze - podinspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- przeprowadza艂a kontrole (samodzielnie lub w zespo艂ach kontrolnych) w Urz臋dzie Miasta Katowice oraz jednostkach organizacyjnych miasta,- sporz膮dza艂a dokumentacj臋 kontroln膮: protoko艂y, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywa艂a zastrze偶enia wnoszone do ustale艅 z kontroli,- nadzorowa艂a przebieg realizacji zalece艅 i wniosk贸w pokontrolnych,- archiwizowa艂a dokumentacj臋 pokontroln膮,- wsp贸艂uczestniczy艂a w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urz臋du Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposa偶ony w wind臋 /do pokonania kilka schod贸w na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presj膮 czasu, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, jak r贸wnie偶 wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Katowice oraz jednostkami podleg艂ymi. Konieczno艣膰 przyswojenia w kr贸tkim czasie zr贸偶nicowanych przepis贸w prawnych.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina, teatru oraz zaj臋膰 sportowych,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)
Pracodawca: URZ膭D MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 7, 40-096 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Wi臋cej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1815&menu=729- Og艂oszenie Nr OZ/10/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. M艂y艅ska 4 Urz膮d Miasta Katowiceposzukuje kandydata na 2 wolne stanowiska urz臋dnicze - podinspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:- przeprowadza艂a kontrole (samodzielnie lub w zespo艂ach kontrolnych) w Urz臋dzie Miasta Katowice oraz jednostkach organizacyjnych miasta,- sporz膮dza艂a dokumentacj臋 kontroln膮: protoko艂y, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywa艂a zastrze偶enia wnoszone do ustale艅 z kontroli,- nadzorowa艂a przebieg realizacji zalece艅 i wniosk贸w pokontrolnych,- archiwizowa艂a dokumentacj臋 pokontroln膮,- wsp贸艂uczestniczy艂a w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urz臋du Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Praca: poniedzia艂ku - 艣rody w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w pi膮tek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pe艂ny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposa偶ony w wind臋 /do pokonania kilka schod贸w na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presj膮 czasu, wymagaj膮ca wysokiego stopnia samodzielno艣ci, jak r贸wnie偶 wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Katowice oraz jednostkami podleg艂ymi. Konieczno艣膰 przyswojenia w kr贸tkim czasie zr贸偶nicowanych przepis贸w prawnych.- na ofert臋 mog膮 aplikowa膰 r贸wnie偶 osoby z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizacj臋 z dogodnymi po艂膮czeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, bilet贸w do kina, teatru oraz zaj臋膰 sportowych,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Po偶yczkowej, pozwalaj膮cej na uzyskanie dodatkowych 艣rodk贸w pieni臋偶nych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- mo偶liwo艣膰 skorzystania z grupowego ubezpieczenia na 偶ycie i zdrowie,- mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projekt贸w,- rozw贸j umiej臋tno艣ci poprzez udzia艂 w szkoleniach i kursach.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 6 miesi臋cy. Docelowo umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy - do ustalenia z pracodawc膮.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZ臉DZIE MIASTA KATOWICE
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽700 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 12.03.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w z艂o偶onej ofercie, kt贸rych obowi膮zek podania nie wynika z przepis贸w prawa, - podstawowa znajomo艣膰 przepis贸w: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowo艣ci, ustawy o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, ustawy o samorz膮dzie gminnym, ustawy o samorz膮dzie powiatowym,- bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w MS Office (Word i Excel), Open Office oraz Internetu.Wymagania dodatkowe:- do艣wiadczenie w jednostkach samorz膮du terytorialnego,- do艣wiadczenie w kontroli wewn臋trznej lub audycie wewn臋trznym,- do艣wiadczenie w ksi臋gowo艣ci i sprawozdawczo艣ci bud偶etowej,- umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania pism,- samodzielno艣膰 w podejmowaniu decyzji,- umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- odpowiedzialno艣膰, systematyczno艣膰, rzetelno艣膰.
Nazwa pracodawcy: URZ膭D MIASTA KATOWICE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
M艂y艅ska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowi膮zani s膮 do dostarczenia nast臋puj膮cych dokument贸w:- wype艂niony i podpisany formularz aplikacyjny (dost臋pny na stronie internetowej Urz臋du Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urz臋dzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odr臋cznie podpisany,- kserokopia dyplomu, 艣wiadectw lub innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane kwalifikacje,- osoby, kt贸re zamierzaj膮 skorzysta膰 z uprawnienia, o kt贸rym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych s膮 obowi膮zane do z艂o偶enia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰.Oferty wraz z dokumentami nale偶y sk艂ada膰: w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮: Nab贸r Nr OZ/10/2020 na 2 stanowiska urz臋dnicze - podinspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli w sekretariacie Wydzia艂u Organizacji i Zarz膮dzania pok贸j 302 ul. M艂y艅ska 4od poniedzia艂ku do 艣rody w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w pi膮tek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drog膮 pocztow膮, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 lutego 2020 r.Aplikacje kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du /liczy si臋 data otrzymania dokument贸w przez Urz膮d/ po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydat贸w do zatrudnienia w Urz臋dzie Miasta Katowice dost臋pna jest na stronie internetowej BIP Urz臋du Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790 Wska藕nik zatrudnienia:W grudniu 2019 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi艂 mniej ni偶 6%.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta, Termin: Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w terminie do dnia 11 lutego 2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: M艂y艅ska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIA艁ALNO艢CI PUBLICZNEJ.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2020
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 11.02.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?623cd41b168a164980d2147ae6b34e9e
Podobne oferty pracy
Przewidywany zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: zgodny z ustaw膮 z dnia 13.04.2007r. o Pa艅stwowej Inspekcji Pracy
Pa艅stwowa Inspekcja Pracy Okr臋gowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Oddzia艂 w Lesznie - 2018-08-23 - Leszno (wielkopolskie)
Naprawa, legalizacja tachograch贸w, prace elektromechaniczne przy pojazd. ci臋偶arowych.
Serwis 2B Krzysztof Jakubiec - 2016-10-25 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
naprawa alternator贸w, rozrusznik贸w, naprawa elektryki samochodowej
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - 艁azy (mazowieckie)
1) planowanie i organizacja pracy oraz nadz贸r nad terminowym i prawid艂owym pod wzgl臋dem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw,2) prowadzenie realizowanych zada艅 inwestycyjnych i remontowych,3) zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 techniczn膮,4) przeprowadzanie post臋powa艅 o zam贸wienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,5) negocjowanie warunk贸w um贸w,6) kontrola prawid艂owo艣ci rozliczania wykonanych rob贸t z umow膮,7) rozliczanie pod wzgl臋dem formalnym i finansowym um贸w,8) bie偶膮ca analiza koszt贸w ponoszonych na realizowane inwestycje,9) kontrola prawid艂owo艣ci zafakturowania wykonanych rob贸t pod wzgl臋dem formalnoprawnym,10) rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zada艅 inwestycyjnych i remontowych,11) uczestniczenie w komisjach technicznych powo艂ywanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,12) wykazywanie inicjatywy w osi膮ganiu oszcz臋dno艣ci i obni偶ki koszt贸w budowy oraz do ujawniania wyst臋puj膮cych na budowie nieprawid艂owo艣ci,13) nadz贸r i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,14) uczestniczenie w czynno艣ciach technicznego odbioru cz臋艣ciowego i ko艅cowego obiektu lub rob贸t i przekazania ich do u偶ytku,15) prowadzenie dokumentacji zam贸wie艅 publicznych o warto艣ci nie przekraczaj膮cej 30 000,00 euro,16) prowadzenie rejestru um贸w zawartych w wyniku post臋powania w trybie ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych,17) sporz膮dzanie plan贸w rocznych w zakresie inwestycji gminnych,18) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu projekt贸w plan贸w rocznych inwestycji komunalnych,19) sporz膮dzanie sprawozda艅 z realizacji inwestycji,20) ci膮g艂e dokszta艂canie, zapoznawanie si臋 z aktualnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,21) sporz膮dzanie odpowiedzi na interpelacje radnych,22) rozpatrywanie skarg i wniosk贸w,23) sporz膮dzanie spis贸w zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zak艂adowego,24) przekazywanie Wydzia艂owi Finansowemu wszystkich zawartych um贸w w sprawach zam贸wie艅 publicznych o warto艣ci przekraczaj膮cej 5 000,00 z艂.,25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydzia艂u In偶ynierii Miejskiej wynikaj膮ce z zada艅 i regulaminu organizacyjnego Urz臋du Miasta.Wi臋cej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/3128/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urz膮d Miasta K臋dzierzyn-Ko藕le - 2017-08-16 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
organizowanie pomocy mieszka艅com domu, prowadzenie poradnictwa socjalnego, prowadzenie rozlicze艅 mieszka艅c贸w domu, wsp贸艂praca z instytucjami
Pow.Dom Pomocy Spo艂. POGODNA JESIE艃 - 2019-07-29 - Cieszyn (艣l膮skie)
praca w Agencji ALIOR
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - 呕ywiec (艣l膮skie)
sprzeda偶
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
W ZAWODZIE
F.P.H.U. "FORTUNA" ROMAN KOREMBA"SKLEP NA WODNEJ" ROMAN KOREMBA - 2018-06-12 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
odbieranie gotowego wyrobu z maszyny i uk艂adanie na paletach kontrola wyrobu gotowego (szczelno艣膰, poprawno艣膰 dat i opakowa艅) prace porz膮tkowe
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - El偶biet贸w (mazowieckie)
jw.
Pemes Produkcja Kochanowski i Wsp贸lnicy Sp. J - 2016-10-28 - Leoncin (mazowieckie)
mo偶e by膰 osoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 6400 z艂 brutto
KOSTERA ANDRZEJ BUD MAL - 2018-07-05 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
prace murarskie
DAR-BUD K.Oleski w 艁臋czycy - 2016-04-25 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
etykietowanie, pakowanie karton贸w, proste prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2018-05-16 - Sosnowiec (艣l膮skie)
.
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe "Potex" S.C. Jaros艂aw i Monika Popio艂ek - 2017-05-22 - Szczawno-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
praca w w piekarni, produkcja chleba i bu艂ek, pakowanie, krojenie
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie detali do karton贸w, wype艂nianie i zamykanie karton贸w, nastepnie przenoszenie zamkni臋tych karton贸w na palet臋, zabezpieczanie, bandowanie oraz streczowanie palet z detalami, pomoc przy roz艂adunku, sortowaniu, liczeniu detali z dostaw, kompletacja zam贸wie艅 przy pomocy skanera. Zmianowo艣膰: wg grafiku do ustalenia z kierownikiem.
RECREW HR SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-27 - 艁臋偶yce (pomorskie)
Ksi臋gowanie dokument贸w finansowych, bie偶膮ca analiza wydatk贸w i zaanga偶owania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji ksi臋gowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym dowod贸w ksi臋gowych. Obs艂uga realizacji projekt贸w wsp贸艂finasowanych ze 艣rodk贸w pozabud偶etowych Centrum, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z obs艂ug膮 ZF艢S, sporz膮dzenie rachunk贸w i list p艂ac dotycz膮cych um贸w zlece艅. Umowa o prac臋 na czas usprawiedliwionej nieobecno艣ci pracownika.
Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie - 2016-03-18 - Lublin (lubelskie)
prace zbrojarskie przy budowie dr贸g i most贸w - praca na terenie kraju
STACH-POL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-02-07 - Ropa (ma艂opolskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie post臋powa艅 zwi膮zanych z przygotowaniem zawodowym m艂odocianych.2. Wsp贸艂praca z plac贸wkami o艣wiatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji O艣wiatowej.3. Przeliczanie subwencji o艣wiatowej na poszczeg贸lne plac贸wki o艣wiatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finans贸w.4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje program贸w o艣wiatowych oraz w zakresie opieki nad dzie膰mi do lat 3.5. Wykonywanie zada艅 w zakresie dzia艂alno艣ci gospodarczej:1) Prowadzenie spraw z zakresu dzia艂alno艣ci gospodarczej wynikaj膮cych z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsi臋biorcy oraz z akt贸w wykonawczych do tej ustawy w szczeg贸lno艣ci:a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Dzia艂alno艣ci Gospodarczej (CEIDG),b) zmiany wpisu w CEIDG,c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu dzia艂alno艣ci gospodarczej,d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu dzia艂alno艣ci gospodarczej,e) wykre艣lenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyj臋cia.2) Przekszta艂cenie w/w wniosk贸w w form臋 dokumentu elektronicznego , podpisywanie ich przy u偶yciu podpisu elektronicznego, a nast臋pnie przesy艂anie do CEIDG.3) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosk贸w.4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu, cofni臋ciu, utracie i wyga艣ni臋ciu uprawnie艅 wynikaj膮cych z zezwole艅 i licencji.5) Prowadzenie dzia艂alno艣ci promocyjnej skierowanej do przedsi臋biorc贸w oraz os贸b fizycznych planuj膮cych rozpocz膮膰 prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczej w zakresie mo偶liwo艣ci pozyskania dofinansowania ze 艣rodk贸w pomocowych.6) Rejestracja dzia艂alno艣ci gospodarczej w systemie CEIDG.7) Wydawanie potwierdze艅 przyj臋cia wniosk贸w CEIDG.8) Przyjmowanie wniosk贸w PIT-16, VAT-R oraz formularzy zg艂oszeniowych mo偶liwych do z艂o偶enia z wnioskiem CEIDG-1.9) Sprawdzanie statusu wniosk贸w CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.10) Po艣wiadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej.11) Wykonywanie czynno艣ci urz臋dowo-technicznych polegaj膮cych za zapewnieniuzainteresowanym dost臋pu do:- wgl膮du do Polskiej Klasyfikacji Dzia艂alno艣ci,- urz臋dowych formularzy wniosk贸w wymaganych ustaw膮.6. Prowadzenia ewidencji:a) innych obiekt贸w, w kt贸rych s膮 艣wiadczone us艂ugi turystyczne,b) instytucji kultury.7. Sporz膮dzania zezna艅 艣wiadk贸w w sprawie sta偶u pracy w gospodarstwie rolnym.8. Podejmowanie czynno艣ci w celu ustalenia prawa do 艣rodk贸w pieni臋偶nych zgromadzonych na rachunkach bankowych zmar艂ego mieszka艅ca gminy.9. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umo偶liwienia przesy艂ania korespondencji systemem e-puap.10. Przekazywanie drog膮 elektroniczn膮 korespondencji do instytucji pa艅stwowych i samorz膮dowych za pomoc膮 systemu e-puap.11. Zarz膮dzanie sprawozdawczo艣ci膮 w zakresie dokonania obowi膮zku sporz膮dzania sprawozda艅 Gminy do GUS.12. Prowadzenia kroniki gminnej.13. Inicjowania dzia艂a艅 na rzecz ochrony zdrowia.14. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wydawaniem licencji na przew贸z os贸b taks贸wkami w zakresie okre艣lonym ustaw膮 o transporcie drogowym i spraw zwi膮zanych z wydaniem zezwole艅 na transport os贸b autobusami. 15. Wykonywanie zada艅 w zakresie informacji niejawnej:a) wykonywanie zada艅 w zakresie uzyskanych pe艂nomocnictw odno艣nie administrowania informacj膮 niejawn膮;b) prowadzenie rejestru dokument贸w zawieraj膮cych informacje niejawne;c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urz臋dzie i nadzorowanie jej realizacji;d) szkolenie pracownik贸w i okresowa kontrola ewidencji materia艂贸w i obiegu dokument贸w;e) zapewnienie ochrony system贸w i sieci teleinformatycznych, w kt贸rych s膮 przetwarzane dane;f) rejestracja i zabezpieczanie dokument贸w i informacji stanowi膮cych tajemnic臋 s艂u偶bow膮 w ramach ustalonego zakresu czynno艣ci;g) zapewnienie ochrony dokument贸w przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.16. Sta艂a obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w zgodnie z instrukcj膮. 17. Dokonywanie wst臋pnej oceny celowo艣ci operacji gospodarczych powoduj膮cych powstania zobowi膮za艅 zwi膮zanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.18. Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym, legalno艣ci i zgodno艣ci z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych w zakresie spraw zwi膮zanych z zajmowanym stanowiskiem.19. Zast臋powanie pracownika ds. o艣wiaty. 20. Wykonywanie dodatkowych polece艅 wydawanych przez W贸jta Gminy, Z-c臋 W贸jta i Sekretarza Gminy.
Gmina Stegna - 2019-05-13 - Stegna (pomorskie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Choszczno (zachodniopomorskie)
ZARZ膭DZANIE PODLEG艁YMI PRACOWNIKAMI, ROZLICZANIE PRACOWNIK脫WWYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE TECHNICZNE, ZNAJOMO艢膯 ZAWODU I DOBRA ORGANIZACJA PROCES脫W PRODUKCJI, DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE 2 LATA, SAMODZIELNO艢膯, UMIEJ臉TNO艢膯 WSP脫艁PRACY Z LUD殴MI, KOMUNIKATYWNO艢膯PRACA W GODZINACH: 07:00-16:00WYNAGRODZENIE + PREMIA
ZAK艁AD PRODUKCYJNO-US艁UGOWY ARBET SP脫艁KA Z O.O. - 2018-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przy pomocy zgrabiarki porz膮dkowanie powierzchmi le艣nych z ga艂臋zi. Pomoc przy zrywce drewna, wykaszanie
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Wolisko (warmi艅sko-mazurskie)
praca w autoryzowanym serwisie CITROEN
Labijak Auto Lama Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Z艂otniki (wielkopolskie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) realizacja i wsp贸艂dzia艂anie w realizacji zada艅 w艂asnych Miasta zwi膮zanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wsp贸lnoty, w szczeg贸lno艣ci z zakresu zieleni gminnej i zadrzewie艅 w Rejonie II (m.in. Osiedla G贸ry, Ciechomice, Radziwie);2) realizacja zada艅 Miasta w zakresie konserwacji zasob贸w zieleni miejskiej w Rejonie II (z wy艂膮czeniem koszenia i grabienia trawnik贸w, poza skwerami i parkami) na terenach b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 Miasta, obejmuj膮cych: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, ziele艅ce oraz tereny nie przekazane w zarz膮d innym jednostkom organizacyjnym tj. :- zabiegi piel臋gnacyjne w drzewostanie, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Pa艅stwa poza pasami drogowymi, nasadzenia uzupe艂niaj膮ce drzew na terenach miejskich i Skarbu Pa艅stwa poza pasami drogowymi ulic,- zabiegi piel臋gnacyjne ro艣lin ozdobnych,- nasadzenia kwiat贸w jednorocznych,- zabiegi piel臋gnacyjne i nasadzenia krzew贸w w pasach drogowych;- prowadzenie spraw zwi膮zanych z walk膮 ze szrot贸wkiem kasztanowcowiaczkiem na terenach b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 Gminy i Skarbu Pa艅stwa;- utrzymanie i konserwacja teren贸w stanowi膮cych w艂asno艣膰 Miasta i Skarbu Pa艅stwa wchodz膮cych w sk艂ad Zespo艂u Przyrodniczo - Krajobrazowego jaru rzeki Brze藕nicy;- opracowywanie plan贸w rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasob贸w zieleni miejskiej;3) opracowywanie dokumentacji projektowo kosztorysowej itp. dla zada艅 realizowanych w ramach bie偶膮cego utrzymania zieleni przez Wydzia艂 w Rejonie II;4) opiniowanie i uzgadnianie projekt贸w decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projekt贸w budowlanych oraz miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego w zakresie zieleni oraz projekt贸w w zakresie zak艂adania i modernizacji teren贸w zieleni miejskiej w Rejonie II,5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja stanu zasob贸w zieleni miejskiej i wsp贸艂praca w tym zakresie z Wydzia艂em Geodezji;6) protokolarne przej臋cia we w艂adanie nieruchomo艣ci niezabudowanych b臋d膮cych w posiadaniu Miasta b膮d藕 przez niego nabytych oraz Skarbu Pa艅stwa w zakresie utrzymania zieleni we wsp贸艂pracy z Referatem Spraw Komunalnych (Rejon II);7) prowadzenie spraw zwi膮zanych z czasowym zaj臋ciem przej臋tych we w艂adanie teren贸w zieleni miejskiej, wsp贸艂dzia艂anie w tym zakresie z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du (Rejon II);8) wsp贸艂praca z instytucjami i organizacjami pozarz膮dowymi w zakresie utrzymania i rozwoju teren贸w zieleni;9) wykonywanie obowi膮zk贸w nadzoru wobec wykonawc贸w realizuj膮cych roboty na terenach zieleni w Rejonie II;10) podejmowanie dzia艂a艅 na rzecz pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych w zakresie utrzymania i kszta艂towania teren贸w zieleni na terenach gminnych i skarbu pa艅stwa w granicach Miasta;11) wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. administracyjnych i informacji o 艣rodowisku w zakresie aktualizacji listy spraw za艂atwianych w Zespole Zieleni Miejskiej, Ochrony Przyrody, Le艣nictwa i 艁owiectwa, umieszczanych w BIP;12) udost臋pnianie informacji o 艣rodowisku i jego ochronie, przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na wnioski o udost臋pnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz skargi, wnioski i petycje;13) wsp贸艂dzia艂anie z Wydzia艂em Zarz膮dzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagro偶e艅, spraw obronnych i obrony cywilnej;14) wsp贸艂praca z Referatem Gospodarowania Odpadami i Referatem Spraw Komunalnych przy opracowywaniu zasad utrzymania porz膮dku i czysto艣ci regulaminu na terenie Gminy Miasto P艂ock;15) obs艂uga zg艂osze艅 interwencyjnych LocalSpot.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2019-06-21 - P艂ock (mazowieckie)
prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych, opieka nad dzie膰mi, inicjowanie zabaw
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
1. prowadzenie spraw zwi膮zanych z zatrudnianiem, zwalnianiem oraz wynagradzaniem pracownik贸w,2. nadz贸r nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,3. ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowi膮zuj膮cej dokumentacji osobowej pracownik贸w,4. ewidencja wykorzystania urlop贸w oraz kierowanie na badania okresowe i szkolenia,5. prowadzenie spraw socjalno bytowych pracownik贸w,6. prowadzenie spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniami pracownik贸w,7. prowadzenie ksi膮g inwentarzowych 艣rodk贸w trwa艂ych i wyposa偶enia w u偶ytkowaniu,8. nadz贸r nad ubezpieczeniem 艣rodk贸w trwa艂ych, 9. prowadzenie rejestru skarg i wniosk贸w,10. administracja i prowadzenie kancelarii, obs艂uga sekretariatu,11. prowadzenie kasy.
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w Ko艣cianie - 2017-09-08 - Ko艣cian (wielkopolskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADA艃 DOST臉PNY NA www.bip.kedzierzynkozle.pl ORAZ W POWIATOWYM URZ臉DZIE PRACY POK脫J NR. 5.REKRUTACJA DO 19.02.2016
GMINA - URZ膭D MIASTA K臉DZIERZYN-KO殴LE - 2016-01-29 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Zakres zada艅: 1. przyjmowanie wniosk贸w o przyznanie dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych i prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w tym zakresie, 2. wprowadzanie danych dotycz膮cych przyznania dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych do komputerowej bazy danych, 3. przygotowanie dokumentacji niezb臋dnej do wywiad贸w 艣rodowiskowych, 4. przeprowadzanie wywiad贸w 艣rodowiskowych u os贸b ubiegaj膮cych si臋 o dodatek mieszkaniowy, 5. rozpatrywanie wniosk贸w o przyznanie dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie, 6. prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych o wyga艣ni臋ciu, wstrzymaniu, zmianie lub uchyleniu uprawnie艅 do dodatku mieszkaniowego oraz dodatk贸w energetycznych , 7. prowadzenie post臋powania w sprawie nienale偶nie pobranych dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych i wsp贸艂praca z Wydzia艂em Bud偶etowo-Finansowym w tym zakresie, 8. rozpatrywanie odwo艂a艅 od decyzji w sprawach przyznania dodatk贸w mieszkaniowych i dodatk贸w energetycznych oraz przekazywanie odwo艂a艅 do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego, 9. udzielanie wyja艣nie艅 i informacji w sprawach przyznania dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych , 10. wsp贸艂praca z innymi wydzia艂ami Urz臋du Miejskiego w zakresie wsp贸lnym, 11. za艂atwianie skarg i wniosk贸w mieszka艅c贸w, 12. przygotowanie i przekazywanie akt dotycz膮cych spraw dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych do archiwum zak艂adowego, 13. sporz膮dzanie comiesi臋cznych list wyp艂at i polece艅 ich przelewu dla poszczeg贸lnych zarz膮dc贸w oraz os贸b otrzymuj膮cych dodatki energetyczne
Urz膮d Miejski - 2015-12-21 - Jaworzno (艣l膮skie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) terminowy i prawid艂owy pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym wymiar podatku od 艣rodk贸w transportowych od os贸b fizycznych i prawnych;2) prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w transportowych, rejestr贸w wymiarowych, rejestr贸w przypis贸w i odpis贸w;3) sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu wymiaru podatku od 艣rodk贸w transportowych;4) przygotowywanie poda艅 w sprawach ulg, umorze艅, odrocze艅 terminu p艂atno艣cii innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta;5) kontrola wst臋pna dokument贸w sk艂adanych przez podatnik贸w w zakresie prawid艂owo艣ci ich wype艂nienia;6) kontrola powszechno艣ci i prawid艂owo艣ci opodatkowania os贸b fizycznychi prawnych podatkiem od 艣rodk贸w transportowych;7) wszczynanie post臋powania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepis贸w o podatkach i op艂atach lokalnych;8) przeprowadzanie post臋powania wyja艣niaj膮cego w przypadku w膮tpliwo艣ci, co do rzetelno艣ci z艂o偶onych przez podatnik贸w dokument贸w;9) wszczynanie post臋powania podatkowego na podstawie comiesi臋cznych wykaz贸w zarejestrowanych pojazd贸w ujawnionych w Referacie Komunikacji;10) przygotowywanie projekt贸w decyzji okre艣laj膮cych zaleg艂o艣膰 podatku oraz projekt贸w decyzji o odpowiedzialno艣ci spadkobiercy za zobowi膮zania podatkowe;11) prowadzenie spraw zwi膮zanych z odwo艂aniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2019-07-08 - P艂ock (mazowieckie)
Obieranie i krojenie warzyw.Przygotowywanie mi臋sa.Wydawanie posi艂k贸w.Sma偶enie/grillowanie mi臋sa.Sprzatanie oraz przestrzeganie zasad BHP.
Jakub Wo艂czyk - 2018-11-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)