PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) terminowy i prawidłowy pod względem merytorycznym i formalnym wymiar podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych;2) prowadzenie ewidencji środków transportowych, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;3) sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od środków transportowych;4) przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatnościi innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta;5) kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;6) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznychi prawnych podatkiem od środków transportowych;7) wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów o podatkach i opłatach lokalnych;8) przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;9) wszczynanie postępowania podatkowego na podstawie comiesięcznych wykazów zarejestrowanych pojazdów ujawnionych w Referacie Komunikacji;10) przygotowywanie projektów decyzji określających zaległość podatku oraz projektów decyzji o odpowiedzialności spadkobiercy za zobowiązania podatkowe;11) prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) terminowy i prawidłowy pod względem merytorycznym i formalnym wymiar podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych;2) prowadzenie ewidencji środków transportowych, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;3) sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od środków transportowych;4) przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatnościi innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta;5) kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;6) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznychi prawnych podatkiem od środków transportowych;7) wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów o podatkach i opłatach lokalnych;8) przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;9) wszczynanie postępowania podatkowego na podstawie comiesięcznych wykazów zarejestrowanych pojazdów ujawnionych w Referacie Komunikacji;10) przygotowywanie projektów decyzji określających zaległość podatku oraz projektów decyzji o odpowiedzialności spadkobiercy za zobowiązania podatkowe;11) prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na I piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku C na I piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii, administracji lub finansów.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506);- z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900 ze zm.);- z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych(Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 15 lipca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f61174cb4f9e7b04b131352332a04e5a
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Sanok (podkarpackie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta Słupska; Nadzorowanie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym wykonawcy wyłonionego w drodze przetargu; Weryfikowanie złożonych przez właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami; Szczegółowe informacje dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-02-08 - Słupsk (pomorskie)
dostarczanie zamówionych towarów do klientów
Piotr Białach 1. MOTO-STYL 2. PZ-AUTO-BIAŁACH - wspólnik spółki cywilnej - 2019-02-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe techniczne na kierunku energetyka, elektryka, telekomunikacja, elektrotechnika lub elektronikab) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,b) ogólna wiedza w zakresie budowy i obsługi infrastruktury energetycznej, umiejętność czytania projektów technicznych, map geodezyjnych, obsługa komputera,c) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy Prawo energetyczne ( Rozdział 3)- ustawy o efektywności energetycznej- ustawy Prawo budowlane ( Rozdział 3, 4, 5).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.10.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu maju 2019r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Realizacja przedsięwzięć związanych z infrastrukturą oświetleniową, służących poprawie efektywności energetycznej,2) Prowadzenie procesu inwestycyjnego rozbudowy oświetlenia miejskiego,3) Koordynacja prac remontowych sieci energetycznych z modernizacją i budową oświetlenia miejskiego,4) Prowadzenie spraw związanych z zakupem i dystrybucją energii elektrycznej,5) Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem usług konserwacji oświetlenia miejskiego,6) Przygotowanie dokumentacji przetargowej do opracowania i aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia miasta w energię elektryczną, paliwa gazowe i ciepło,7) Przygotowanie materiałów i zlecanie usług dekorowania świątecznego miasta w zakresie dekoracji świetlnych, wraz z przeglądem i naprawą starych dekoracji oraz zakupami uzupełniającymi.8) Realizacja zadań dotyczących działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzonych przez gminę.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-06-25 - Racibórz (śląskie)
Pakowanie artykułów kosmetycznych
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Łódź (łódzkie)
- praca zmianowa - metkowanie ubrań- kompletowanie zamówień odzieżowych i dodatków do wystroju wnętrz- załadunek i rozładunek towarów- praca ze skanerem i komputerem- przyjmowanie zwrotów i reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Łódź (łódzkie)
Segregowanie odzieży roboczej ukladanie ,rozkładanie odzieży ,przenoszenie worków z odzieżą do 10kge-mail:biuro (at) versa.waw.pl
VERSO WORK SYSTEM Sp. z o.o. Sp. komandytowa (Agencja Zatrudnienia) - 2017-07-26 - Stanowice (dolnośląskie)
wyrób- produkcja wyrobów garmażeryjnych w oparciu o własne receptury m.in. pierogów, uszek, krokietów, sałatek, surówek, pakowanie do bezpośredniego spożycia, oraz w formie mrożonek, metkowanie, ważenie produktów gotowych, przygotowanie do transportu, pieczenie, utrzymanie w czystości miejsca pracy, pomoc kucharzowi w przygotowaniu imprez okolicznościowych ( wesel, komunii itp.)
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wiśniowa (małopolskie)
Obsługa instalacji i urządzeń elektrycznych oczyszczalni ścieków. Konserwacja, remonty i naprawa urządzeń elektrycznych oczyszczalni ścieków.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Jasło (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań z zakresu urbanistyki i architektury.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji lokalizacji celu publicznego; przygotowywanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu; wydawanie opinii urbanistycznych i zaświadczeń o funkcji w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego terenów i obiektów; wydawanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji lub w Specjalnej Strefie Rewitalizacji; wykonywanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych oraz studium uwarunkowań; wydawanie opinii wewnętrznych dotyczących nieruchomości, planów miejscowych, zabytków i rewitalizacji; wydawanie opinii dotyczących podziału nieruchomości w formie postanowień.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-22 - Słupsk (pomorskie)
organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych oraz prowadzenie nauki pływania
Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-10 - Bytów (pomorskie)
Produkcja pierścieni tłokowych, przygotowywanie form do wykonywania odlewów, wybijanie odlewów z form.
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
praca na komputerze, przygotowanie projektów - wizualizacja, opieka nad interaktywną stroną internetową
ZEK Zenon Zengota Studio Mebli Kuchennych - 2016-10-12 - Kobylanka (zachodniopomorskie)
-Przyjmowanie i przygotowywanie próbek do badań.-Wykonywanie badań mikrobiologicznych.- Prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ŁODZI - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
Dbanie o czystość na terenie całego przedsiębiorstwa lub wydzielonych pomieszczeń, zamiatanie, odkurzanie sali itd.
VIA VOX GROUP Sp. z o.o. - 2019-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie drobnych napraw, przeglądy i remonty pomieszczeń, utrzymywanie porządku w budynku oraz w jego otoczeniu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Gorzyce (podkarpackie)
Eksploatacja ciągnika siodłowego, przezwóz materiałów budowlanych + załadunek.
PHU "POKSTAL " - 2016-05-13 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej
Roboty Ziemne Wodno-Kanalizacyjne Marek Sławiński Lubawa - 2017-08-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych z wiedzy o społeczeństwie, niepełny wymiar czasu pracy 2/18, wynagrodzenie maksymalnie do kwoty 2 742 w wymiarze pełnego etetu
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WOLSZTYNIE - 2017-07-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
prowadzenie całości spraw związanych z rejestracją i wyrejestrowaniem pojazdówwprowadzanie danych do rejestru i Cenralnej Ewidencji Pojazdówudzielanie informacji uprawnionym organom w zakresie określonym przepisami
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-10-13 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie poradni K
NOWY SZPITAL W SZPROTAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Szprotawa (lubuskie)
Planowanie sprzedaży w oparciu o założone cele. Sprzedaż produktów finansowych. Inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o założone cele. Realizacja strategii firmy na podległym terenie
PROFI CREDIT Polska Spółka Akcyjna - 2016-08-19 - Biłgoraj (lubelskie)
- dozorowanie obiektu - obserwacja - obchody- kontrola ruchu osobowego i kołowego- godziny pracy: 7-19; 19 -7
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu;2.Poznanie specyfiki zadań wykonywanych w wydziale;3. Uczestnictwo w realizacji zadań związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;4. Analiza danych dotyczących zrealizowanych szkoleń;5. Archiwizacja i inne prace biurowe.
URZĄD STATYSTYCZNY W KRAKOWIE - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta,wysatawianie zleceń, pozyskiwanie i sprzedaż towaru.Prowadzenie rozmów telefonicznych.
Agnieszka Zelmańska - Firma Usługowo-Handlowa AGTRANS - 2015-12-21 - Radziki Duże (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ SIECI ŚREDNIEGO I WYSOKIEGO NAPIĘCIA
HIGH VOLTAGE SOLUTIONS - 2018-02-20 - Tyczyn (podkarpackie)
obsługa recepcji i gości hotelowych
Piotr Butkiewicz - 2018-03-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe na terenie placówki, koszenie trawników, prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wiechlice (lubuskie)