Praca PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATK脫W - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATK脫W, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 4 ofert pracy PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATK脫W.
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) terminowy i prawid艂owy pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym wymiar podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego;2) prowadzenie ewidencji rejestr贸w wymiaru, rejestr贸w przypis贸w i odpis贸w odno艣nie ww. podatk贸w;3) przygotowywanie projekt贸w decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego;4) kontrola powszechno艣ci i prawid艂owo艣ci opodatkowania podatkiem od nieruchomo艣ci, rolnym, le艣nym na podstawie uzyskanych informacji;5) przygotowanie projekt贸w: pism, postanowie艅, procedur, zarz膮dze艅, uchwa艂, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych pism dotycz膮cych podatku od nieruchomo艣ci;6) przygotowanie poda艅 w sprawach ulg, umorze艅, odrocze艅 terminu p艂atno艣cii innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta P艂ocka;7) prowadzenie spraw zwi膮zanych z odwo艂aniem od decyzji organu podatkowegoI instancji do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego;8) przyjmowanie i kontrola wst臋pna deklaracji o wysoko艣ci podatku od nieruchomo艣ci sk艂adanych przez podatnik贸w w Biurze Obs艂ugi Klienta w zakresie prawid艂owo艣ci ich wype艂nienia;9) przeprowadzenie post臋powania wyja艣niaj膮cego w przypadku w膮tpliwo艣ci, co do rzetelno艣ci z艂o偶onych przez podatnik贸w dokument贸w;10) przygotowanie materia艂贸w i opracowa艅 dla Rady Miasta P艂ocka i jej komisji oraz prze艂o偶onych.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2021-03-09 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) terminowy i prawid艂owy pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym wymiar podatku od 艣rodk贸w transportowych od os贸b fizycznych i prawnych;2) prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w transportowych, rejestr贸w wymiarowych, rejestr贸w przypis贸w i odpis贸w;3) sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu wymiaru podatku od 艣rodk贸w transportowych;4) przygotowywanie poda艅 w sprawach ulg, umorze艅, odrocze艅 terminu p艂atno艣cii innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta;5) kontrola wst臋pna dokument贸w sk艂adanych przez podatnik贸w w zakresie prawid艂owo艣ci ich wype艂nienia;6) kontrola powszechno艣ci i prawid艂owo艣ci opodatkowania os贸b fizycznychi prawnych podatkiem od 艣rodk贸w transportowych;7) wszczynanie post臋powania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepis贸w o podatkach i op艂atach lokalnych;8) przeprowadzanie post臋powania wyja艣niaj膮cego w przypadku w膮tpliwo艣ci, co do rzetelno艣ci z艂o偶onych przez podatnik贸w dokument贸w;9) wszczynanie post臋powania podatkowego na podstawie comiesi臋cznych wykaz贸w zarejestrowanych pojazd贸w ujawnionych w Referacie Komunikacji;10) przygotowywanie projekt贸w decyzji okre艣laj膮cych zaleg艂o艣膰 podatku oraz projekt贸w decyzji o odpowiedzialno艣ci spadkobiercy za zobowi膮zania podatkowe;11) prowadzenie spraw zwi膮zanych z odwo艂aniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2019-07-08 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) terminowe i prawid艂owe pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym wyliczanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego od os贸b fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta P艂ocka;2) prowadzenie ewidencji nieruchomo艣ci, rejestr贸w wymiarowych, rejestr贸w przypis贸w i odpis贸w;3) sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego;4) przygotowywanie pism w sprawach ulg, umorze艅, odrocze艅 terminu p艂atno艣ci i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;5) prowadzenie spraw zwi膮zanych z odwo艂aniami od decyzji organu podatkowegoI instancji do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego;6) kontrola wst臋pna dokument贸w sk艂adanych przez podatnik贸w w zakresie prawid艂owo艣ci ich wype艂nienia;7) kontrola powszechno艣ci i prawid艂owo艣ci opodatkowania os贸b fizycznych podatkiem od nieruchomo艣ci, rolnym i le艣nym;8) wszczynanie post臋powania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepis贸w ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych;9) przeprowadzanie post臋powania wyja艣niaj膮cego w przypadku w膮tpliwo艣ci, co do rzetelno艣ci z艂o偶onych przez podatnik贸w dokument贸w;10) wystawianie wezwa艅 podatnikom w celu uzyskania niezb臋dnych informacji;11) przygotowywanie projekt贸w: pism, decyzji, postanowie艅, zarz膮dze艅, uchwa艂, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokument贸w;12) przygotowywanie materia艂贸w i opracowa艅 dla Rady i jej komisji oraz prze艂o偶onych;13) wykonywanie zada艅 i za艂atwianie spraw zgodnie z Ordynacj膮 Podatkow膮 i Instrukcj膮 kancelaryjn膮;14) inicjowanie i opracowywanie projekt贸w nowych i aktualizacji istniej膮cych procedur, w tym w dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarz膮dzania.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2018-11-16 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:Terminowe i prawid艂owe pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego od os贸b fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta P艂ocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomo艣ci, rejestr贸w wymiarowych, rejestr贸w przypis贸w i odpis贸w;Sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu wymiaru podatku od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego;Przygotowywanie poda艅 w sprawach ulg, umorze艅, odrocze艅 terminu p艂atno艣ci i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw zwi膮zanych z odwo艂aniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego;Kontrola wst臋pna dokument贸w sk艂adanych przez podatnik贸w w zakresie prawid艂owo艣ci ich wype艂nienia;Kontrola powszechno艣ci i prawid艂owo艣ci opodatkowania os贸b fizycznych podatkiem od nieruchomo艣ci, rolnym i le艣nym;Wszczynanie post臋powania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepis贸w ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych;Przeprowadzanie post臋powania wyja艣niaj膮cego w przypadku w膮tpliwo艣ci, co do rzetelno艣ci z艂o偶onych przez podatnik贸w dokument贸w;Wydawanie i rejestrowanie za艣wiadcze艅 dla os贸b fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z nale偶no艣ciami na rzecz Gminy oraz potwierdzaj膮cych figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwa艅 podatnikom w celu uzyskania niezb臋dnych informacji;Przygotowywanie projekt贸w: pism, decyzji, postanowie艅, zarz膮dze艅, uchwa艂, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokument贸w;Przygotowywanie materia艂贸w i opracowa艅 dla Rady i jej komisji oraz prze艂o偶onych;Wykonywanie zada艅 i za艂atwianie spraw zgodnie z Ordynacj膮 Podatkow膮 i Instrukcj膮 kancelaryjn膮;Bie偶膮ca i prawid艂owa archiwizacja dokument贸w.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2018-08-02 - P艂ock (mazowieckie)