PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;Przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;Kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;Kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;Wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;Wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z należnościami na rzecz Gminy oraz potwierdzających figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;Przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;Przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;Wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;Bieżąca i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych wg przydzielonego alfabetycznego wykazu ulic na terenie miasta Płocka;Prowadzenie ewidencji nieruchomości, rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów;Sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;Przygotowywanie podań w sprawach ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności i innych pism do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta;Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami od decyzji organu podatkowego I instancji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego;Kontrola wstępna dokumentów składanych przez podatników w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;Kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania osób fizycznych podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym;Wszczynanie postępowania karno-skarbowego w zakresie naruszania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;Przeprowadzanie postępowania wyjaśniającego w przypadku wątpliwości, co do rzetelności złożonych przez podatników dokumentów;Wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń dla osób fizycznych i prawnych o nie zaleganiu z należnościami na rzecz Gminy oraz potwierdzających figurowanie w ewidencji podatkowej;Wystawianie wezwań podatnikom w celu uzyskania niezbędnych informacji;Przygotowywanie projektów: pism, decyzji, postanowień, zarządzeń, uchwał, odpowiedzi na interpelacje, analiz i innych dokumentów;Przygotowywanie materiałów i opracowań dla Rady i jej komisji oraz przełożonych;Wykonywanie zadań i załatwianie spraw zgodnie z Ordynacją Podatkową i Instrukcją kancelaryjną;Bieżąca i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii lub administracji.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.);- z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r. poz. 800 ze zm.);- z dnia 6 września 2001 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.);- z dnia 15 listopada 1984 roku o podatku rolnym ( (Dz. U. z 2017 r. poz. 1892);- z dnia 30 października 2002 roku o podatku leśnym ( (Dz. U. z 2017 r. poz. 1821);
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 9 sierpnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 09.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wieleń (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń (ZUS, PIT, zajęcia komornicze, inne), kalkulacja i przygotowywanie płac, pasków, druków ZUS RMUA, wypełnianie deklaracji ZUS i PFRON
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego - 2017-12-29 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
ZABIEGI MANICURE, PEDICURE, ŻEL, AKRYL, ZDOBNICTWO
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Skierniewice (łódzkie)
Sprzedaż art. zoologicznych i wędkarskich indywidualnym klientom.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Lubaczów (podkarpackie)
Prowadzenie bieżących napraw elektronicznych maszyn i urządzeń w ramach posiadanych uprawnień. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe (elektroniczne, automatyka), zdolności manualne, uprawnienia do obsługi urządzeń transportu bliskiego- kategoria E oraz min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Tel.: 95 756 01 00/95 756 01 38 Martyna Cieluch. Adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Sulęcin (lubuskie)
zgodny
PHU "ROCENT" Robert Ziętarski - 2018-08-22 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prace fizyczne związane z realizacją i pielęgnacją ogrodów, układanie kostki brukowej, prace ogólnobudowlane.
DENDROM Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Reda (pomorskie)
obsługa urządzeń technicznych,rejestracja pism,archiwizacja,
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, zdolności analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: organizowanie działań sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących warunków planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PRYWATNY ŻŁOBEK TUPTUŚ - 2018-01-22 - Pleszew (wielkopolskie)
DO UZGODNIENIA
DR INVEST S.C. DAMIAN DRUPKA, RAFAŁ KRAMARZ - 2016-05-24 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Przygotowywanie komponentów pod zamówienia produkcjiPrzyjmowanie i księgowanie komponentów w systemie magazynowymRozładunek / załadunek towaruUdział w cyklicznych inwentaryzacjachRozwiązywanie bieżących problemów
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu wynikającego z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, Prawa łowieckiego;uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie ochrony gruntów rolnych;wydawanie kart wędkarskich lub kart łowiectwa podwodnego;rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb;wydawanie oraz przedłużanie ważności legitymacji działającej na terenie powiatu straży rybackiej;rejestracja zwierząt objętych ochroną na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej;prowadzenie rejestrów, sporządzanie sprawozdań, wydawanie zaświadczeń;prowadzenie spraw w systemie papierowym oraz w systemie elektronicznym SEKAP
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-07-07 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa klientów, serwowanie kawy, herbaty, napojów.
POMORSKA ZAJAZD RESTAURACJA ANDRZEJ COGIEL - 2017-09-26 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pomoc przy produkcji pieczywa drobnego.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Stary Sącz (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie zawodowe; praca w centrum Gliwic od godz.18:00; 1/2 etatu; sprzątanie przychodni
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków. Kontakt: Jolanta Rokicka tel. 880 566 675.
"BUDIF" Jolanta Rokicka - Sędziszów - 2018-01-26 - Czekaj (świętokrzyskie)
Czytanie dokumentacji technicznej, wyknywanie podłóg pływających, dobieranie odpowiednich materiałów, sprzętu, narzędzi, układanie glazury.
XILIN POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-21 - Końskie (świętokrzyskie)
Kasjer handlowy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ DOSTĘPNY NA www.bip.kedzierzynkozle.pl ORAZ W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY POKÓJ NR. 5.REKRUTACJA DO 08.02.2016
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-01-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. podstawowe, wymagana umiejętność obsługi maszyn zbrojarskich, wymagane uprawnienia na suwnicę, na dźwig POLAN do 16 ton, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI "STALMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Lublin (lubelskie)
obsługa portierni, obsługa komputera wysyłanie i odbieranie e- maili, prowadzenie rejestru wejść i wyjść
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "Walor"Agencja Ochrony Osób - 2017-04-20 - Pilawa (mazowieckie)
spawanie elementów stalowych
TECH Marcin Strycharek - 2017-08-04 - Raczyn (łódzkie)
Cięcie, szlifowanie szkła, montaż szyb laminowanych
"SKALAR"- EKSPORT- IMPORT BRANŻY SZKLARSKIEJ- Bajurscy Sp.J. - 2017-12-27 - Kluki (łódzkie)
dostarczanie posiłków
CAFE PIZZERIA "SAN MARINO"Agnieszka Pikus w Ciechanowie - 2016-09-19 - Ciechanów (mazowieckie)
pomoc w tapicerowaniu mebli
Zakład Tworzyw Sztucznych POL-WIN - 2017-06-07 - Bralin (wielkopolskie)
1) ewidencjonowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych w bazie danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik)2) przygotowywanie i wydawanie zbiorów danych i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla wykonawców zgłoszonych prac geodezyjnych,3) ewidencjonowanie, przetwarzanie i przechowywanie zbiorów danych i materiałów w przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,4) realizowanie zamówień na wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków oraz na kopie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,5) naliczanie opłat za udostępniane zbiory i materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( dotyczą zgłoszeń prac geodezyjnych oraz zamówień na materiały zasobu),6) sporządzanie licencji na korzystanie z wydawanych zbiorów i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( dotyczą zgłoszeń prac geodezyjnych oraz zamówień na materiały zasobu),7) udzielanie informacji na temat państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,8) wykonywanie innych poleceń i zadań określonych przez Kierownika Wydziału, Starostę i Wicestarostę.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-11-24 - Wołów (dolnośląskie)