PODINSPEKTOR DS. URBANISTYKI I ARCHITEKTURYW REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGOWYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. URBANISTYKI I ARCHITEKTURYW REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGOWYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań z zakresu urbanistyki i architektury.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji lokalizacji celu publicznego; przygotowywanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu; wydawanie opinii urbanistycznych i zaświadczeń o funkcji w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego terenów i obiektów; wydawanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji lub w Specjalnej Strefie Rewitalizacji; wykonywanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych oraz studium uwarunkowań; wydawanie opinii wewnętrznych dotyczących nieruchomości, planów miejscowych, zabytków i rewitalizacji; wydawanie opinii dotyczących podziału nieruchomości w formie postanowień.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-01-22
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań z zakresu urbanistyki i architektury.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji lokalizacji celu publicznego; przygotowywanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu; wydawanie opinii urbanistycznych i zaświadczeń o funkcji w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego terenów i obiektów; wydawanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na obszarze rewitalizacji lub w Specjalnej Strefie Rewitalizacji; wykonywanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych oraz studium uwarunkowań; wydawanie opinii wewnętrznych dotyczących nieruchomości, planów miejscowych, zabytków i rewitalizacji; wydawanie opinii dotyczących podziału nieruchomości w formie postanowień.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. URBANISTYKI I ARCHITEKTURYW REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGOWYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o kierunku: gospodarka przestrzenna, architektura, urbanistyka, planowanie przestrzenne; znajomość problematyki planowania przestrzennego; znajomość przepisów prawnych: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; umiejętność odczytywania treści mapy sytuacyjno-wysokościowej; umiejętność korzystania z portalu Geoportal i WebEwid; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość języków obcych; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres;
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko podinspektora ds. urbanistyki i architektury w Referacie Planowania Przestrzennego w Wydziale Polityki Przestrzennej w terminie do dnia 22 stycznia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2018
Data dodania oferty pracy: 17.01.2018
Oferta pracy ważna do: 22.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zadań:1. przygotowywanie projektów i zmian statutów oraz umów spółek prawa handlowego, w których Gminaposiada udziały lub akcje,2. prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą (likwidacją lub upadłością) udziałów lub akcji Gminy w spółkachprawa handlowego,3. prowadzenie spraw związanych z obejmowaniem przez Gminę udziałów lub akcji w spółkach prawahandlowego,4. udział w opracowaniu analizy i oceny efektywności działania w zakresie skutecznego i efektywnegozarządzania majątkiem gminy w jednostkach organizacyjnych Gminy oraz spółkach handlowych, w którychGmina posiada udziały i akcje,5. wykonywanie zadań związanych z nadawaniem pełnomocnictw i upoważnień do wykonywania określonychzadań w imieniu Prezydenta Miasta,6. realizacja uprawnień z tytułu posiadanych przez Gminę akcji i udziałów w spółkach handlowych,7. analiza działania fundacji z uczestnictwem Gminy oraz formułowanie wniosków, o których mowaw art. 12 ust. 1 ustawy o fundacjach,8. systematyczna analiza wyników i dokumentacji spółek miejskich,9. opracowywanie projektów korporacyjnych aktów prawnych,10. analiza materiałów przedkładanych przez spółki (w tym przekazywanych na walne zgromadzenialub zgromadzenia wspólników) oraz opracowywanie na ich podstawie opinii i wniosków,11. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i wolne wnioski.
Urząd Miejski - 2016-01-15 - Jaworzno (śląskie)
CZYSZCZENIE PRZEWODÓW KOMINOWYCH W DOMKACH JEDNORODZINNYCH.W PRZYPADKU GDY KOMINIARZ POSIADA TYTUŁ MISTRZA TAKŻE WYKONYWANIEODBIORÓW, OPINIOWANIE, PRZEGLĄDY ROCZNE ITP.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-15 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca w rolnictwie przy sadzeniu i zbiorach sałaty. Mile widziane osoby z doświadczeniem w pracach w gospodarstwie rolnym
Muratori BIS Sp. z o. o. - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Prowadzenie postepowań administracyjnych, przygotowywanie decyzji i pism, wykonywanie prac związanych z korespondencją, przyjmowanie wniosków, obsługa świadczeniobiorców, obsługa dokumentacji świadczeniobiorców, prace kancelaryjno-sekretaryjne.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
- zarządzanie kryzysowe,- obrona cywilna,- sprawy obronne, - ochrona danych osobowych,- aplikowanie o środki zewnętrzne i koordynowanie realizacji projektów,- wykonywanie innych zadań zleconych ustawowo i przez Wójta
Urząd Gminy Bobowo - 2017-12-22 - Bobowo (pomorskie)
utrzymanie porządku i czystości w otoczeniu budynku
ROKA A. I. Kantorski Spółka Komandytowa - 2018-04-10 - Radom (mazowieckie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; przygotowywanie dokumentów administracyjnych i logistycznych; wprowadzanie FV kosztowych; tworzenie i wysyłanie dokumentów dla kierowców; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gliwice (śląskie)
segregowanie dokumentacji księgowej, wprowadzanie dokumentów do programu, weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów, sprawdzanie ewidencji księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie księgowości w organizacji pracy, uzgadnianie rejestrów vatowskich
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gorlice (małopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach przedmiotów informatycznych.
Zespół Szkół Nr 2 im. S. Staszica - 2017-06-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie co najmniej zawodowe, znajomość gospodarki magazynowej, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ok. roku, uprawnienia na wózek jezdniowy. Ogólny zakres obowiązków: przygotoywanie towaru do wysyłki, załadunek towaru na regał, obsługa wózka jezdniowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl lub kontakt telefoniczny.
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Zwonowice (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych
LUXCOM MATEUSZ RUCZYŃSKI - 2017-05-09 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie mebli na zamówienie - pomocStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Osowa Góra
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
Piaskowanie, malowanie konstrukcji na wysokości
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Strojec (opolskie)
zmiana opon, kół, wyważanie, naprawa
ANMIMAR Michał Marczak - 2016-06-03 - Łask (łódzkie)
szycie elementów skrojonych, obrzucanie, prasowanie itp.
"GRAND PROTEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie plastyki. Prowadzenie zajęć świetlicowych. Aktywny udział w życiu placówki. Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Gosławice (opolskie)
zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, programem stażu i regulaminami pracy i organizacyjnym ŁUW w Łodzi, szkolenie BHP, PPOŻ, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie projektów pism, archiwizacja dokumentów, uzupełnianie formularzy, pomoc w udzielaniu informacji interesantom, wprowadzanie danych do systemu, pomoc w prowadzeniu ewidencji zaproszeń wojewody, - godziny odbywania stażu pn, śr, czw, pt 8.00-16.00, wt 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bełchatów (łódzkie)
utrzymywanie czystości i porządku na obiektach zleceniodawców (pomieszczenia biurowe, strefy sanitarne, komunikacyjne, produkcyjno-magazynowe, możliwa praca na zewnątrz budynków)
PROF-US PRZEDS.USŁ.Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie materiałów graficznych (głównie w zakresie wzornictwa produktowego), obróbka techniczna zdjęć produktowych wraz z ich wykonywaniem, wykonywanie filmów techniką cyfrową, tworzenie graficzne instrukcji obsługi, tworzenie aranżacji wnętrz, projektowanie i obsługa stron internetowych www wraz z aplikacjami mobilnymi.
HLT sp. z o.o. - 2017-12-12 - Głuchołazy (opolskie)
Praca na stałej trasie kurierskiej miejskiej.
Milann P.H.U. Anna Kowalska - 2017-08-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel :502485002 )
Adam Hilbrecht Belleza hurtownia fryzjersko-kosmetyczna - 2016-08-18 - Wołów (dolnośląskie)
naprawa maszyn
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Janów Lubelski (lubelskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej placówki handlowej, przyjmowaniedostaw i rozładunek towarów, dostarczanie towarów na halę sprzedaży, sporządzanie zamówień towarów, dbanie o porządek na magazynieI zmiana 6:00-14:00II zmiana 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Mielec (podkarpackie)
praca przy termomodernizacji budynków
BUDIMAX Usługi Remontowo Budowlane - 2017-11-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Poszukiwanie klientów poprzez działania marketingowe, bezpośrednie spotkania
"ORW-ELS" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-07-04 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Praca w metalu tj. toczenie, wiercenie, frezowanie
TYTAX FACTORY ALINA I STANISŁAW SZULTKA S.C. - 2017-12-14 - Brusy (pomorskie)
pomoc przy przygotowywaniu ciast do wypieku
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Nowy Staw (pomorskie)
pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kozienice (mazowieckie)