PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I OŚWIATY W REFERACIE SPOŁECZNO-ORGANIZACYJNYM Stegna oferta pracy Gmina Stegna


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I OŚWIATY W REFERACIE SPOŁECZNO-ORGANIZACYJNYM

Wynagrodzenie: 2 250 - 3 700 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG),b) zmiany wpisu w CEIDG,c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia.2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego , podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego, a następnie przesyłanie do CEIDG.3) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.8) Przyjmowanie wniosków PIT-16, VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniuzainteresowanym dostępu do:- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności,- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.6. Prowadzenia ewidencji:a) innych obiektów, w których są świadczone usługi turystyczne,b) instytucji kultury.7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.8. Podejmowanie czynności w celu ustalenia prawa do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych zmarłego mieszkańca gminy.9. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.10. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.11. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.12. Prowadzenia kroniki gminnej.13. Inicjowania działań na rzecz ochrony zdrowia.14. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami. 15. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej:a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną;b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne;c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji;d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane dane;f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności;g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.16. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 17. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.18. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.19. Zastępowanie pracownika ds. oświaty. 20. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.

Data publikacji: 2019-05-13

Lokalizacja: Stegna (pomorskie)

Pracodawca: Gmina Stegna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG),b) zmiany wpisu w CEIDG,c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia.2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego , podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego, a następnie przesyłanie do CEIDG.3) Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.8) Przyjmowanie wniosków PIT-16, VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniuzainteresowanym dostępu do:- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności,- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.6. Prowadzenia ewidencji:a) innych obiektów, w których są świadczone usługi turystyczne,b) instytucji kultury.7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.8. Podejmowanie czynności w celu ustalenia prawa do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych zmarłego mieszkańca gminy.9. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.10. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.11. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.12. Prowadzenia kroniki gminnej.13. Inicjowania działań na rzecz ochrony zdrowia.14. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami. 15. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej:a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną;b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne;c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji;d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane dane;f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności;g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.16. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. 17. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.18. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.19. Zastępowanie pracownika ds. oświaty. 20. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto (zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Stegnie)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. SPOŁECZNYCH I OŚWIATY W REFERACIE SPOŁECZNO-ORGANIZACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stegna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stegna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe: preferowane administracyjne lub prawne - 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej,- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;- ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;- umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi, - znajomość przepisów prawa:- ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,- Karta Nauczyciela, ustawy prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty,- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o pracownikach samorządowych,- KPA.- umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu). Wymagania dodatkowe:- znajomość zasad redagowania pism urzędowych, - łatwość nawiązywania kontaktów,- dyspozycyjność,- samodzielność.INNE:Warunki zatrudnienia: - w pełnym wymiarze czasu pracy;- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu, - przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.VII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Stegnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

Nazwa pracodawcy: Gmina Stegna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Adres pracodawcy:
Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego). 2. List motywacyjny. 3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, I p.) 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu). 5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku. 8. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. społecznych i oświaty przez Urząd Gminy w Stegnie.Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Wzory dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji można pobrać w zakładce: http://bip.stegna.pl/221/Wymagane_Dokumenty_i_Oswiadczenia/Wymogi formalne:Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika ds. społecznych i oświaty w terminie do dnia 20 maja 2019 r. do godz. 9.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 20.05.2019r., Godziny : do 09:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Stegna

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stegna

Ulica pracodawcy: Gdańska

Numer budynku pracodawcy: 34

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2019

Data dodania oferty pracy: 13.05.2019

Oferta pracy ważna do: 20.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ceaf83f039c8fbf107e589b0135c7802

Podobne oferty pracy

MONTER WYROBÓW TEKSTYLNYCH - od 1 001 PLN

Malowanie, okuwanie, zgrzewanie wyrobów tekstylnych, oklejanie, uzupełnianie, nakładanie farb na wyroby tekstylne, przeszywanie wyrobówtekstylnych. Przygotowanie wyrobu tekstylnego do montażu na podstawie schematu (rysunku) technicznego lub instrukcji przedstawionej w formie graficznej. Zgrzewanie plandek na zgrzewarce.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Częstochowa (śląskie)

SPRZATACZKA BLOKU - od 2 000 PLN

sprzatanie budynku mieszkalnego
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Częstochowa (śląskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Zielona Góra (lubuskie)

OPERAOTR LINII PRODUKCYJNEJ - od 16,5 PLN

- obsługa maszyn produkujących części do samochodu, - kontrola jakości powstałych elementów. Umowa o pracę tymczasową. Praca trzyzmianowa lub ruch ciągły. Oferta dostępna w sali D.Kontakt z prcaodawcą - tel.: 695 066 155, e-mail: malwina.szyduk (at) adecco.pl
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY(NR 7167) - od 1 850 PLN

prace porządkowe na terenie zewnętrznym przed firmą, tj. grabienie liści, odśnieżanie, koszenie trawy, pielęgnacja terenów zielonych
ANKLAR Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 500 PLN

odśnieżanie, utrzymanie porządku na terenie zleceniodawcy tj. prace porzątkowe na zewnątrz budynku
Skarem Spółka z o.o. - 2017-01-18 - Mielec (podkarpackie)

PROMOTOR PRODUKTU. - od 14 PLN

Pomoc przy wydawaniu i pakowaniu pieczywa.
kontakt przez OHP - 2018-08-28 - Lublin (lubelskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH (TELEMONTER) - od 3 000 PLN

montaż instalacji telekomunikacyjnych w delegacji - Głogów woj dolnośląskie
firma "Olga" , Olga Laskowska - 2015-11-25 - Gniezno (wielkopolskie)

KRAWIEC - od 2 500 PLN

Zszywanie materiałów, obrzucanie, pikowanie, stębnowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Myszków (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 3 000 PLN

Obsługa linii dalekobieżnej, sprzedaż biletów. I zmiana Wynagrodzenie godz. min. 3000,00 zł Obsługa linii dalekobieżnych na trasie Elbląg - Katowice
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYTOWIE S.A. - 2016-12-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - 2 000 - 2 500 PLN

wydawanie i przyjmowanie towaru na magazynie z asortymentem hydraulicznym
"WODAN" A.M.T. Zdeb Spółka Jawna - 2017-07-26 - Strzeszkowice Duże (lubelskie)

ŚLUSARZ - MONTAŻYSTA - od 2 000 PLN

ŚLUSARKA ALUMINIOWA
WITNICA METAL Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Witnica (lubuskie)

SPRZEDAWCA NA STANOWISKU MIĘSNYM - od 2 800 PLN

wykształcenie podstawowe (bez znaczenia)wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (umiarkowany lub lekki)mile widziana doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuaktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznychObsługa klientów przy ladzie mięsno-serowej, ekspozycja i rozkładanie produktów, dbanie o czystość i świeżość produktów na stanowisku pracy.2 zmianywynagrodzenie: 2800 zł brutto (podstawa + premia)
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INWENTARYZATOR - od 108 PLN

nocne liczenie towaru w markecie budowlanym
kontakt przez OHP - 2016-11-10 - Cieszyn (śląskie)

PALACZ CO - od 1 850 PLN

palenie w piecu, utrzymanie w czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Środa Śląska (dolnośląskie)

KELNER - od 2 200 PLN

- Obsługa Klienta restauracji- Praca w godzinach 10-22 (jeden dzień pracy / jeden dzień wolny)- Kontakt osobisty lub telefoniczny: 58 531-52-69,
RESTAURACJA POD ORŁEM S.C. - 2018-04-05 - Tczew (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- wystawianie faktur;- prowadzenie listy godzin pracowników;- przygotowywanie wyceny i oferty materiałowej;- rozmowy z dostawcami materiałów;- wyceny prac z projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Piotrowice (małopolskie)

ŚLUSARZ - 18 - 27 PLN

do uzgodnienia
TECHMATIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-05 - Radom (mazowieckie)

MONTAŻYSTA K/M - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. "C" - od 2 000 PLN

Transport towarów na terenie krajów UE. Praca w systemie 3/1. Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie brutto + dodatki).
RENOBUD TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Jasienica (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW - od 1 850 PLN

obsługa klienta na stacji paliw
FLAGA RENATA, RENI 1453 Renata Flaga - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)

SALES MANAGER W OBSZARZE URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA DROGOWEGO - do 2 000 PLN

Sprzedaż produktów i usług technicznych z oferty urządzeń BRD. Systematyczne i aktywne pozyskiwanie, a także obsługa nowych i obecnych klientów. Przygotowywanie i tworzenie ofert poprzez kalkulację, analizę potrzeb, analizę ryzyka, a także określanie warunków handlowych. Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca z klientem instytucjonalnym.Oferujemy: Różnorodność zadań od tworzenia ofert poprzez prezentacje, konsultacje u klienta, aż do informacji zwrotnej na temat Unikalna dla tej branży i wielkości przedsiębiorstwa kultura organizacji Pozioma struktura organizacyjna, polityka otwartych drzwi, nieformalna atmosfera i nowoczesne środowisko pracy Atrakcyjne wynagrodzenie Samochód służbowy, sprzęt IT (laptop, telefon komórkowy itp.) Umowa o pracę Szkolenia: zarówno kierunkowe, jak i dodatkowe, wykraczające poza zakres wykonywanych zadań
"VITRONIC MACHINE VISION POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK MYJNI AUTOMATYCZNEJ I RĘCZNEJ - 2 700 - 3 000 PLN

-Obsługa maszyny myjącej-Manualne czyszczenie samochodów
AMX P.Kaczorowski, R.Sabaj Sp. jawna - 2017-03-22 - Rzgów (łódzkie)

KELNER-BARMAN - od 2 400 PLN

obsługa baru
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)