PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja i współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty, w szczególności z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień w Rejonie II (m.in. Osiedla Góry, Ciechomice, Radziwie);2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej w Rejonie II (z wyłączeniem koszenia i grabienia trawników, poza skwerami i parkami) na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym tj. :- zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi, nasadzenia uzupełniające drzew na terenach miejskich i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi ulic,- zabiegi pielęgnacyjne roślin ozdobnych,- nasadzenia kwiatów jednorocznych,- zabiegi pielęgnacyjne i nasadzenia krzewów w pasach drogowych;- prowadzenie spraw związanych z walką ze szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenach będących własnością Gminy i Skarbu Państwa;- utrzymanie i konserwacja terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego jaru rzeki Brzeźnicy;- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni miejskiej;3) opracowywanie dokumentacji projektowo kosztorysowej itp. dla zadań realizowanych w ramach bieżącego utrzymania zieleni przez Wydział w Rejonie II;4) opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zieleni oraz projektów w zakresie zakładania i modernizacji terenów zieleni miejskiej w Rejonie II,5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji;6) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni we współpracy z Referatem Spraw Komunalnych (Rejon II);7) prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie terenów zieleni miejskiej, współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu (Rejon II);8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni;9) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni w Rejonie II;10) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i skarbu państwa w granicach Miasta;11) współpraca ze stanowiskiem ds. administracyjnych i informacji o środowisku w zakresie aktualizacji listy spraw załatwianych w Zespole Zieleni Miejskiej, Ochrony Przyrody, Leśnictwa i Łowiectwa, umieszczanych w BIP;12) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz skargi, wnioski i petycje;13) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej;14) współpraca z Referatem Gospodarowania Odpadami i Referatem Spraw Komunalnych przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock;15) obsługa zgłoszeń interwencyjnych LocalSpot.
Data publikacji: 2019-06-21
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja i współdziałanie w realizacji zadań własnych Miasta związanych z zaspokajaniem zbiorowych potrzeb wspólnoty, w szczególności z zakresu zieleni gminnej i zadrzewień w Rejonie II (m.in. Osiedla Góry, Ciechomice, Radziwie);2) realizacja zadań Miasta w zakresie konserwacji zasobów zieleni miejskiej w Rejonie II (z wyłączeniem koszenia i grabienia trawników, poza skwerami i parkami) na terenach będących własnością Miasta, obejmujących: pasy drogowe ulic, tereny o charakterze wypoczynkowo rekreacyjnym tj. parki, place, zieleńce oraz tereny nie przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym tj. :- zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie, wycinka i chirurgia drzew na terenach Miasta i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi, nasadzenia uzupełniające drzew na terenach miejskich i Skarbu Państwa poza pasami drogowymi ulic,- zabiegi pielęgnacyjne roślin ozdobnych,- nasadzenia kwiatów jednorocznych,- zabiegi pielęgnacyjne i nasadzenia krzewów w pasach drogowych;- prowadzenie spraw związanych z walką ze szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenach będących własnością Gminy i Skarbu Państwa;- utrzymanie i konserwacja terenów stanowiących własność Miasta i Skarbu Państwa wchodzących w skład Zespołu Przyrodniczo - Krajobrazowego jaru rzeki Brzeźnicy;- opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju gminnych zasobów zieleni miejskiej;3) opracowywanie dokumentacji projektowo kosztorysowej itp. dla zadań realizowanych w ramach bieżącego utrzymania zieleni przez Wydział w Rejonie II;4) opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zieleni oraz projektów w zakresie zakładania i modernizacji terenów zieleni miejskiej w Rejonie II,5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja stanu zasobów zieleni miejskiej i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Geodezji;6) protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych oraz Skarbu Państwa w zakresie utrzymania zieleni we współpracy z Referatem Spraw Komunalnych (Rejon II);7) prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie terenów zieleni miejskiej, współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu (Rejon II);8) współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi w zakresie utrzymania i rozwoju terenów zieleni;9) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach zieleni w Rejonie II;10) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów zieleni na terenach gminnych i skarbu państwa w granicach Miasta;11) współpraca ze stanowiskiem ds. administracyjnych i informacji o środowisku w zakresie aktualizacji listy spraw załatwianych w Zespole Zieleni Miejskiej, Ochrony Przyrody, Leśnictwa i Łowiectwa, umieszczanych w BIP;12) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej i o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego oraz skargi, wnioski i petycje;13) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej;14) współpraca z Referatem Gospodarowania Odpadami i Referatem Spraw Komunalnych przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock;15) obsługa zgłoszeń interwencyjnych LocalSpot.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku bez podjazdu dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ponadto w ciągach komunikacyjnych znajdują się schody. W budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ogrodnik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie kształtowania terenów zieleni, ogrodnictwa, biologii lub rolnictwa lub średnie w zakresie ogrodnictwa;6. staż pracy co najmniej 3 lata w przypadku wykształcenia średniego.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.);- z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.);- z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r. poz. 1614 ze zm.);- z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2018 r. poz. 2129 ze zm.);- z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1161);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.);- z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.)
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) w przypadku wykształcenia średniego - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 01 lipca 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ogrodnik*
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffd6d1f582f1084a3dd91a042a109ece
Podobne oferty pracy
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Częstochowa (śląskie)
Sumienność,motywacja do pracy.
PPUH BIRMEX - OŚRODEK WCZASOWY LAGUNA - 2016-05-11 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
- wdrażanie pracowników produkcji- nadzór nad właściwym wykonywaniem czynności zawartych w instrukcji pracy- koordynowanie błędów w programie wewnętrznymgodziny pracy: 6-18 i 18-6
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
obsługa koparki kl. I
KANS-POL Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Płaza (małopolskie)
Obsługa klienta, dbałość o sklep, przyjmowanie dostaw, otwieranie i zamykanie sklepu. Praca 40 godzin/tyg., od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-22.
"PROMOD POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Janki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i sprzedaż fast food
Polonia Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Sebastian Lubos - 2016-01-08 - Bytom (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-03-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
rozprasowywanie, prasowanie elementów odzieży
F.P.H. "EWILON" Ewa Hojda - 2017-04-20 - Szczyrzyc (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
PRACOWNIK PRODUKCJI
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2016-09-15 - Borowa (podkarpackie)
Sprzątanie
PPH "ALEKSANDRA"S.C. Aleksandra Rycharska, Michał Parkitny - 2016-07-29 - Kłobuck (śląskie)
przewóz towarów na terenie Polski i Europy
Usługi Transportowe Janusz Szymczyk - 2016-05-06 - Głubczyce (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
praca na terenia Białegostoku
STOWARZYSZENIE "NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA EKON" - 2016-04-19 - Białystok (podlaskie)
Obsługa kadr, pomoc ksiegowa, księgowanie faktur i wyciągów bankowych. Wymagania: średnie zawodowe - ekonomiczne, staż pracy 2 lata, mile widziana znajomość programu GRATYFIKANT.
Horizontal Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Ciekocinko (pomorskie)
•tworzenie i usuwanie kont użytkowników i grup w usłudze ACTIVE DIRECTORY •resetowanie haseł do kont użytkowników •monitoring antywirusowy •instalacja i deinstalacja oprogramowania poprzez SCCM •instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów aplikacji MS •instalacja i rozwiązywanie problemów systemu WINDOWS i jego składnikówo instalacja i rozwiązywanie problemów VPNo instalacja i rozwiązywanie problemów sprzętu komputerowegowiedza na temat tworzenia baz danych •rozwiązywanie innych problemów technicznych związanych z użytkownikiem końcowym•współpraca z specjalistą wsparcia pierwszego poziomu
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)
Prowadzenie zajęć wychowawczo-dydaktycznych w grupie 4-5 latków. Praca w Czechowicach-Dziedzicach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Umowa o pracę na 1 rok.
Niepubliczne Przedszkole "Dziecięce Warsztaty" - 2018-09-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
praca w Bursie Szkolnej w Inowrocławiu
Niepubliczna Bursa w Inowrocławiu - 2016-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe, drobne naprawy konserwacyjne, prace remontowe.
Zespół Szkół w Szewni Górnej - 2016-09-19 - Szewnia Górna (lubelskie)
- PRACA W PRZY PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SZKOLNYCH I BIUROWYCH ORAZ PRODUKTÓW POLIGRAFICZNYCH.- OBSŁUGA MASZYNY DO ZBIERANIA ARKUSZY PAPIERU- ZBIERANIE ARKUSZY PAPIERU WEDŁUG ZLECENIA- DBAŁOŚĆ O STAN TECHNICZNY POWIERZONYCH URZĄDZEŃ- DBAŁOŚĆ O PORZĄDEK NA STANOWISKU- PRACE RĘCZNE- SAMODZIELNA OBSŁUGA MASZYNY,- WŁAŚCIWA I TERMINOWA REALIZACJA POWIERZONYCH ZADAŃ,- OPTYMALNE WYKORZYSTANIE CZASU PRACY MASZYNY I MATERIAŁÓWPRODUKCYJNYCH.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA CREATIVEPAPER EWELINA RĄCZY - 2017-07-13 - Zaczernie (podkarpackie)
Prowadzebue korespondencji z klientami, rozmowy, negocjacje handlowe (branża piwowarska).UMowa o pracę na czas nieokreślony, praca jednozmianowa. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Byków (dolnośląskie)
Nauczanie przedmiotów zawodowych w zawodzie: technik usług kosmetycznych.
Szkoła Policealna - 2016-08-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kreacja i prowadzenie kampanii mailingowych, telefoniczna sprzedaż usług hotelarskich i obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-10-06 - Olesno (opolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustalania odszkodowań za grunty wydzielone pod drogi, które przeszły z mocy prawa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego,2)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie podziałów i rozgraniczania nieruchomości,3)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie scalania i wymiany gruntów, scalania i podziału nieruchomości,4)współpraca z Wydziałem Rozwoju i Polityki Gospodarczej Miasta w zakresie opiniowania zgodności podziałów z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, decyzjami o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz przepisami odrębnymi,5)współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wynikających z zakresu działania stanowiska pracy,6)zawiadamianie VI Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Płocku o zmianach oznaczenia nieruchomości wynikających z prowadzonych postępowań oraz wnioskowanie o wydzielenie i założenie odrębnych ksiąg wieczystych dla gruntów przejętych pod drogi publiczne,7)przygotowywanie sprawozdań i zestawień dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-22 - Płock (mazowieckie)
Utrzymanie stałego wysokiego stanu czystości w części gastronomicznej Hotelu. Przestrzeganie ustalonych standardów dotyczących prac porządkowych, stosowania odpowiednich środków chemicznych i urządzeń.Dbałość o powierzony sprzęt, utrzymanie stałych stanów magazynowych porcelany, szkła i sztućców i odpowiednie ich przechowywanie.Kontrola temperatur procesów mycia i wyparzania.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Serock (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych. Nadzór pracy mechaników.
Sicz Construction Pawło Striłka - 2016-05-12 - Przemyśl (podkarpackie)
Pomocnik technika dentystycznego, prace manualne (wosk, gips).Praca w godzinach 9-17
Pracownia Protetyki Dentystycznej Agata i Wojciech Śnieżek - 2019-05-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)