PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. DROGOWYCH Raszyn oferta pracy URZĄD GMINY RASZYN
Stanowisko: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. DROGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania inwestycyjne w zakresie oceny dokumentacji projektowej i technicznej związanej z remontem / przebudową dróg. Praca pn - 8-18, wt-czw - 8-16, pt. 8-14. Równoważny czas pracy. Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2019-09-28
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: URZĄD GMINY RASZYN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania inwestycyjne w zakresie oceny dokumentacji projektowej i technicznej związanej z remontem / przebudową dróg. Praca pn - 8-18, wt-czw - 8-16, pt. 8-14. Równoważny czas pracy. Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. DROGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budowy dróg
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenie - min. średnie budowlane lub drogowe. Staż pracy - min. 2 lata w administracji.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY RASZYN
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : w godz. pracy Urzędu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Raszyn
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.09.2019
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy ważna do: 19.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f071ec7217388247bc863a1c14f55e08
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa techniczna obiektu, przestrzeganie zgodności działań związanych z pracą działu technicznego względem obowiązujących przepisów technicznych, dbałość o stan techniczny i wizerunek całego obiektu w tym drobne prace remontowe, stała kontrola stanu obiektu:natychmiastowa reakcja w przypadku usterek, awarii i itp. Kontrolowanie i raportowanie stanu urządzeń technicznych w obiekcie, zabezpieczanie opieki technicznej w czasie dziennych, wieczornych i nocnych imprez, dbałość o powierzony sprzęt roboczy, wykonywanie poleceń przełożonego.Oczekiwania pracodawcy:dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,odpowiedzialność, rzetelnośc, sumienność. Mile widziane doświadczenie zawodowe, uprawnienia SEP min. do 1kv, znajomość układów chłodniczych, wentulacyjno-klimatyzacyjnych.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2017-08-23 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zadań w zakresie realizacji inwestycji drogowych (ocena i monitorowanie stanu technicznego dróg, weryfikacja kosztorysów podwykonawczych, kontrola zgodności prac z przyjętym przez inwestora harmonogramu). Równoważny czas pracy, pon: 8:00-18:00, wt-czw: 8:00-16:00, pt: 8:00-14:00.
URZĄD GMINY RASZYN - 2019-04-05 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
Opieka nad grupą przedszkolną 2,5 - 7 lat
Niepubliczne Przedszkole Muzyczne "Kraina Marzeń", Marcin Królikiewicz - 2018-05-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Forma zatrudnienia:umowa o pracę,w wymiarze czasu pracy-1/8etatu (z możliwością zatrudnienia 1/8 etatu w Publicznym Przedszkolu, 1/8 etatu w Gminnej Bibliotece Publicznej,1/8/etatu GOKSiR) po dojściu do porozumienia z kierownictwem wymienionych jednostek.1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych.2.Sporządzanie umów o pracę.3.Sporządzanie oraz wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia.4. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich.5.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej wynikającej ze stosunku pracy zgodnie z przepisami ogólnymi i wewnętrznymi regulaminami.6.Wprowadzanie danych dotyczących zatrudnienia i czasu pracy.7.Rozliczanie i kontrola czasu pracy.8.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji,robót publicznych i staży.9.Prowadzenie ewidencji szkoleń.10.Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.11.Sporzadzanie sprawozdań pzrewidzianych przepisami prawa.12.Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji.13.W ramach obowiązków :- naliczanie wynagrodzeń pracowników list płac,- przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,- sporządzanie i przesyłanie dokumentów do ZUS,- przygotowanie i rozliczanie wniosków o refundację do PUP,- wydawanie skierowań na badania wstępne,okresowe i kontrolne.14.Archiwizowanie dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy.15.Prowadzenie spraw związanych z BHP.16.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi,odzieżą ochronną,pracowniczymi książeczkami zdrowia,szkoleniami,z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników GOPS.17.Współpraca z bankiem,ZUS-em,Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami.18.Opracownie projektów statutu,uchwał,rególaminów,zarzadzeń kierownika,projektów umów oraz bieżąca ich aktalizacja.19.Sprządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zaleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.20.Wykonanie innych niż wymienione wyżej zadania,wydanych przez kierownika jednostki.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-12-06 - Bobowo (pomorskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI
ARMA SP. Z O.O. - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji celnej, dokonywanie zgłoszeń celnych, reprezentowanie klientów firmy przed organami celnymi
JAS-FBG S.A. - 2017-06-22 - Puławy (lubelskie)
- przyjmowanie towarów do magazynu,- uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym,- sporządzanie odpowiedniej dokumentacji,- wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych,- rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej,- zabezpieczenie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, - prawidłowe oznakowanie składowanych towarów.Umowa początkowo na czas określony, później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji opakowań z tektury oraz maszyn pakujących. Praktyczna znajomość rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Trzcinica (wielkopolskie)
Obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac biurowych
RPX SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Transport konstrukcji i materiałów budowlanych na terenie elektrowni.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "TECH-EXPORT" Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe, spec. elektryk; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV kategorii E + pomiary elektryczne i kategorii D; zakres obowiązków: podstawowe prace elektryka na zakładzie, przegląd spawarek; jedna zmiana; praca na stanowisku Elektryka w Ośrodku Spawalnictwa i Zakładowej Kontroli Produkcji w Gliwicach
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-17 - Gliwice (śląskie)
• Montaż i naprawa instalacji elektrycznych• Diagnozowanie oraz usuwanie awarii urządzeń mechanicznych• Wykonywanie przeglądów maszyn• Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych• Wykonywanie zadań remontowych i naprawczychWymagania :• Wykształcenie techniczne lub zawodowe (mechanik, elektryk, elektronik, automatyk, mechatronik itp.)• Doświadczenie z zakresu obsługi instalacji elektrycznych maszyn i automatyki przemysłowej mile widziane • Praktyczna wiedza techniczna• Umiejętność pracy w zespole• Możliwość przyuczenia
Rado Sp.z.o.o. - 2018-09-19 - Ławnica (podkarpackie)
prace budowlane: docieplenia, tynki, malowanie
HAR-BUD SŁAWOMIR KORKOSZ - 2019-03-20 - Chełm (lubelskie)
Obsługa tokarki manualnej. Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV na adre e-mail: wb (at) dellmeco.com
1. DELLMECO Krzysztof Ziemann 2. Morris Home Décor Krzysztof Ziemann - 2017-06-01 - Glincz (pomorskie)
strzyżenie damsko-męskie, koloryzacja, modelowanie, balage, trwała ondulacja.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PRETTY" - Katarzyna Słowińska - 2017-11-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
szkolenie przyszłych kierowców
Ośrodek Szkolenia "LUKAS" - 2016-12-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Spawanie, rozcinanie i prostowanie konstrukcji stalowych i systemów rurociągowych - proste naprawy mechaniczne- spawanie stali konstrukcyjnej – spawanie spoin czołowych i pachwinowych we wszystkich rozmiarach, grubości ścianek, a w przypadku rur również o większych średnicach – spawanie metodami E-Hand, MAG i WIG – spawanie stalowych konstrukcji budowlanych w budownictwie maszyn i stalowym – obróbka wstępna i wykończeniowa prac spawalniczych, wzgl. spoin – wszelkiego rodzaju przygotowania do przeprowadzenia prac oraz pozostałe czynności właściwe dla profesji.
Alpha Industrieservice GmbH - 2016-12-16 - Niemcy (Niemcy)
pielęgnacja zieleni wysokiej i niskiej, koszenie trawy i jednorocznych obszarów, grabienie trawyi liści, pielęgnacja krzewów wraz ze zrębkowaniem, zamiatanie alejek, opróżnianie koszy, utrzymanie ogólnej czystości na terenach parkowych, zieleńcach - praca na terytorium województwa śląskiego i opolskiego
FIRMA USŁUGOWA MAREK KUŻAJ - 2019-08-07 - Koszęcin (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe na kierunku rolnictwo, melioracja, inżynieria i gospodarka wodna, b) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,c) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy Prawo wodne (Dział I, V, VI rozdz. 1)- ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, - ustawy Prawo geologiczne i górnicze ( Dział I, III rozdz. 1, Dział V rozdz. 1 i 2)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.08.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu maju 2019r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń melioracji szczegółowych i udział w odbiorach robót konserwacyjnych tych urządzeń, przygotowywanie wniosków do przetargów na roboty konserwacyjne i odbudowę urządzeń melioracyjnych zgodnie z zasadami ustawy o zamówieniach publicznych,2) Współpraca z instytucjami i organizacjami rolniczymi oraz rolnikami prowadzącymi gospodarstwa rolne w celu zapewnienia właściwej i prawidłowej gospodarki w produkcji roślinnej jak i zwierzęcej,3) Realizacja zadań gminy z zakresu rolnictwa,4) Prowadzenie kontroli z zakresu ubezpieczeń rolniczych,5) Szacowanie szkód powstałych w uprawach rolnych, współpraca przy szacowaniu i likwidacji skutków nieprzewidzianych zdarzeń,6) Przygotowywanie opinii i postanowień z zakresu prawa geologicznego i górniczego,7) Realizowanie zadań gminy z zakresu łowiectwa,8) Organizowanie opieki weterynaryjnej zwierząt wolnożyjących i odbioru padłych zwierząt,9) Prowadzenie zagadnień z zakresu ochrony roślin, a także zadań związanych z uprawą maku lub konopi włóknistych.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-06-25 - Racibórz (śląskie)
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-10-18 - Oświęcim (małopolskie)
Rozwóz zamowień, przyjmowanie zamowień, pomoc w zmywaniu.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Opieka nad stoiskiem firmowym w supermarkecie Kaufland w Suwałkach.Kontakt tylko telefoniczny: 785664110.
Mardi Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Suwałki (podlaskie)
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EkoMarcinki w Marcinkowicach poszukuje osoby na stanowisko Asystent nauczyciela.Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi, łatwość nawiązywania kontaktu, punktualność i cierpliwość.Praca od zaraz.Godziny pracy dwuzmianowe od 7:00 do 15:00 oraz od 9:00 do 17:00.Praca w miłym zespole.Możliwość rozwoju zawodowego.Proszę o przesyłanie swojego CV na adres e-mail: ekomarcinki (at) gmail.com
Fundacja Bezpieczna Przystań - 2018-08-30 - Marcinkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż odzieży (obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej)
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
dbałość o czystość pomieszczen biurowych, specjalnych i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie masażu klasycznego, tajskiego, relaksacyjnego, sportowego, umawianie klientów na zabiegi.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dań o wysokiej jakości, wsparcie kucharza Chef de Partie poprzez przygotowanie dań, kontrola norm jakości i higieny, kontrola jakości zamawianych dań.
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Niemcy (Niemcy)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości Gminy;2. Prowadzenie księgi inwentarzowej ewidencjonowanych nieruchomości;3. Przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie i na zasadach, ustalonych w przepisach odrębnych w odniesieniu do nieruchomości, którymi zarządza Biuro;4. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dotyczącym nieruchomości;5. Opracowywanie materiałów niezbędnych do tworzenia planów wykorzystania zasobu oraz innych programów i analiz;6. Prowadzenie spraw dotyczących czynszy z tytułu najmu lokali mieszkalnych, w tym sporządzania zestawień czynszów obowiązujących w niepublicznym zasobie mieszkaniowym oraz prowadzenie spraw w zakresie obniżek czynszu;7. Obsługa korespondencji Biura;8. Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
Praca jako kierowca autobusu
Urząd Gminy Białogard - 2017-09-12 - Białogard (zachodniopomorskie)