PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI I CZYNSZY Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI I CZYNSZY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości Gminy;2. Prowadzenie księgi inwentarzowej ewidencjonowanych nieruchomości;3. Przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie i na zasadach, ustalonych w przepisach odrębnych w odniesieniu do nieruchomości, którymi zarządza Biuro;4. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dotyczącym nieruchomości;5. Opracowywanie materiałów niezbędnych do tworzenia planów wykorzystania zasobu oraz innych programów i analiz;6. Prowadzenie spraw dotyczących czynszy z tytułu najmu lokali mieszkalnych, w tym sporządzania zestawień czynszów obowiązujących w niepublicznym zasobie mieszkaniowym oraz prowadzenie spraw w zakresie obniżek czynszu;7. Obsługa korespondencji Biura;8. Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości Gminy;2. Prowadzenie księgi inwentarzowej ewidencjonowanych nieruchomości;3. Przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie i na zasadach, ustalonych w przepisach odrębnych w odniesieniu do nieruchomości, którymi zarządza Biuro;4. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dotyczącym nieruchomości;5. Opracowywanie materiałów niezbędnych do tworzenia planów wykorzystania zasobu oraz innych programów i analiz;6. Prowadzenie spraw dotyczących czynszy z tytułu najmu lokali mieszkalnych, w tym sporządzania zestawień czynszów obowiązujących w niepublicznym zasobie mieszkaniowym oraz prowadzenie spraw w zakresie obniżek czynszu;7. Obsługa korespondencji Biura;8. Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI I CZYNSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. znajomość edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.);- z dnia z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2016 r. poz. 1047);- z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147) - w zakresie zarządzania zespołem;- z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2016 r. poz.1610).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan);10. oświadczenie o znajomości edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 20 listopada 2017 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2017
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 20.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace gospodarcze na terenie komisariatu policji w Szubinie.
Komenda Powiatowa Policji w Nakle - 2017-05-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowanie surowców piekarskich do produkcji. Przygotowywanie i przekazywanie pieczywa do wysyłki. Przestrzeganie zasad BHP.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Dubeczno (lubelskie)
Rachunkowość jednostki, naliczaniewynagrodzeń ZUS, sporządzanie sprawozdań księgowości itp
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2018-06-29 - Krzywin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towaru, dbanie o czystość, przyjmowanie i wydawanie towaru.
P.H.U. BISTRANS , SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY JEŻYK JERZY LECH - 2016-07-20 - Dziechciniec (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi 4-5 letnimiDobry kontakt z dziećmi
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE KOGUCIK - 2018-02-28 - Żukowo (pomorskie)
opieka i prowadzenie zajęć w przedszkolu publicznym, realizacja progrmau MEN, pomoc w ubieraniu, jedzeniu; dzieci w wieku 2,5 - 5 lat
Stowarzyszenie Rodziców "TU" - 2016-12-13 - Ustanów (mazowieckie)
praca w sekretariacie jednostki,a w szczególności prowadzenie dziennika korespondencyjnego i rejestru pocztowego,wysyłanie korespondencji jednostki.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Grądy-Woniecko (podlaskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego - zarudnienie na czas określony 1 roku.Wykształcenie: wyższe, spec. archiwista lub zarządzanie dok. współczesną; min. 5 lat pracy zawodowej, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy na stan. archiwisty; kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, instrukcji kancelaryjnej; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-02-26 - Knurów (śląskie)
Praca kierowcy wraz z obsługą pompy do mieszanki betonowej.
MECHANIKA SAMOCHODOWA PRODUKCJA I SPRZEDAŻ BETONU BETON GRAB Grabowski Bogusław - 2017-05-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie, wspomaganie edukacji dziecka z orzeczeniem o niepełnosprawności w tym z autyzmem i Aspergerem. Praca w godzinach od 8 do 14.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Trzaskomy w Porządziu - 2018-02-26 - Porządzie (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Olszewo Węgorzewskie (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek, udzielanie informacji klientom kancelarii, organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji,wysyłanie korespondencji, segregowanie oraz porządkowanie akt i dokumentów klientów kancelarii, korzystanie z porównywarek ubezpieczeniowych i z kalkulatorów OC/AC, wyliczanie składek ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
praca w godzinach od 6.00 do 20.00, praca w charakterze sprzedawcy na stoisku mięsnym
Spółdzielcza Agrofirma Witkowo - 2017-06-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyny do pikowania, ręczne prace transportowe, obsługa narzędzi ręcznych
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM w szczególności prowadzenie dokumentacji technicznej, książek obiektów budowlanych, rejestrów, itp. Uczestnictwo w wizjach lokalnych, odbiorach i przekazaniach lokali, odbiorach robót remontowych. Zatrudnienie od lipca, praca na jedną zmianę od 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Chodzież.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-21 - Chodzież (wielkopolskie)
pomoc w gospodarstwie rolnym przy hodowli zwiarząt
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Samborek (warmińsko-mazurskie)
Fakturowanie (wystawianie faktur, wystawianie korekt). Praca dwuzmianowa w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 20:00. Praca na umowę o pracę na okres próbny na 3 miesiące, a następnie na czas określony (33 miesiące). Wynagrodzenie od 3 200zł do 4 300 zł miesięcznie brutto. Kandydaci zgłaszają się osobiście z CV do siedziby pracodawcy w godzinach od 07:00 do 14:00.
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2018-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pionki (mazowieckie)
Samodzielna obsługa przy stanowsku fryzjer, obsługa klientów damsko męskich. Trymowanie brody i wąsów. Wykształcenie zas. zawodowe, fryzjer wyuczony, doświadczenie zawodowe wymagane.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Mysłowice (śląskie)
Zajmowanie sie terenem zewnętrznym (prace gospodarcze)
KMORDER Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
Pielęgniarka w Przyvhodni Zdrowia.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdrowy Sobięcin" Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Opieka i zajęcia dla dzieci
Niepubliczne Przedszkole Dziecięcy Kącik - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego w zakresie usług bankowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Puck (pomorskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotempostępowania:1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji, 2) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na prace geodezyjne,geologiczne, koncepcyjne w zakresie działania wydziału,3) przygotowywanie materiałów do wszczęcia postępowania w trybie zamówień publicznych,4) negocjowanie warunków umów na prace jak wyżej,5) przygotowywanie umów na udzielenie zamówienia publicznego, 6) wydatkowanie środków budżetowych w celu realizacji zadań wykonywanych w zakresiefunkcjonowania wydziału, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych;rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów na prace jak wyżej, 7) opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie objętym zadaniami wydziału, 8) analiza otrzymanej dokumentacji technicznej pod względem formalnym,9) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i do zgłoszenia rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,10) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,11) współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych wydziału w ramach proceduryopracowania budżetu miasta i planu finansowego do niego.
Urząd Miasta - 2018-02-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
montaż instalacjii wentylacyjnych i kominów spalinowych, wykonywanie nasad wentylacyjnych , obróbki dekarskie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Koziegłówki (śląskie)
sprzedawca wędlin w handlu obwoźnym
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Długa Wieś (wielkopolskie)
.
SEITO HR SP. Z O. O. - 2017-04-10 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)