PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego - zarudnienie na czas określony 1 roku.Wykształcenie: wyższe, spec. archiwista lub zarządzanie dok. współczesną; min. 5 lat pracy zawodowej, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy na stan. archiwisty; kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, instrukcji kancelaryjnej; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego - zarudnienie na czas określony 1 roku.Wykształcenie: wyższe, spec. archiwista lub zarządzanie dok. współczesną; min. 5 lat pracy zawodowej, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy na stan. archiwisty; kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, instrukcji kancelaryjnej; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Archiwista (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać drogą pocztową lub składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w Biurze Podawczym Urzędu Miasta; szczegóły na www.knurow.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 14.03.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: F.Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie haftów na maszynach hafciarskich. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 27. Tel.: 501 613 635 Jerzy Mrugała.
JAN FINISH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
•CAŁOKSZTAŁT SPRAW ZWIĄZANYCH Z DORADZTWEM ZAWODOWYM INDYWIDUALNYM I GRUPOWYM.•WSPÓŁPRACA Z PRACODAWCAMI W ZAKRESIE ORGANIZACJI PANELOWYCH I BRANŻOWYCH SPOTKAŃ PRACODAWCÓW ZE STUDENTAMI I ABSOLWENTAMI, TZW. „DZIEŃ Z PRACODAWCĄ”,•ORGANIZACJA SZKOLEŃ I WARSZTATÓW PROWADZONYCH PRZEZ SPECJALISTYCZNE FIRMY I INSTYTUCJE,•ADMINISTRACJA SERWISAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI BIURA KARIER UR (FACEBOOK, YOUTUBE),•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI DORADZTWA PERSONALNEGO I POŚREDNICTWA PRACY ORAZ Z CENTRUM INFORMACJI I PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ WUP,•WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI MŁODZIEŻOWYMI – M.IN. Z SAMORZĄDEM STUDENTÓW UR,•DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA I MARKETINGOWA BIURA KARIER,•MONITORING LOSÓW ZAWODOWYCH ABSOLWENTÓW.•UCZESTNICTWO W INNYCH DZIAŁANIACH BIURA KARIER.
UNIWERSYTET RZESZOWSKI - 2018-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Nadzorowanie Jakościowei ilościowe nad obróbką jelit zwierzęcych w ramach umowy zlecenie
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie biur, sanitariatów, korytarzy.Miejsce pracy: Łódź, ul. Papiernicza lub ul. 6-ego Sierpnia.Praca w godz.16-20
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
•Obsługa pieca i maszyny odlewniczej•Spinanie taśmą materiału•Czyszczenie pieców•Sprawdzanie podanego wsadu
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-08-08 - Gorzyce (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie porządku w stajni.
MUSTANG Marcin Piotrowski - 2015-12-15 - Mosty (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta detalicznego, aktywna sprzedaż w salonie, dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunki firmy, prace biurowe związane ściśle ze sprzedażą, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, raportowanie sprzedaży, organizacja salonu sprzedaży (zmiany wizualizacji).
Dywanopol- Polska Import Export Hurt Detal - 2018-07-20 - Nysa (opolskie)
Kompleksowa obsługa rejestracji pacjentów jednostki medycznej.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw,2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną,4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,5) negocjowanie warunków umów,6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów,8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro,16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych,18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych,19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji,20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych,22) rozpatrywanie skarg i wniosków,23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł.,25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/3128/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1.Nadzór nad prawidłowym podłączeniem, konfiguracją i działaniem sprzętu komputerowego (w tym drukarek, skanerów itp.) oraz urządzeń telefonicznych użytkowanych przez pracowników MOPR.2.Obsługa zgłoszeń awarii sprzętu komputerowego i urządzeń telefonicznych (zbieranie informacji o awariach, dokonywanie drobnych napraw, przekazywanie i odbiór do/z zewnętrznego serwisu, ponowna instalacja i uruchomienie). 3.Konfiguracja oprogramowania na komputerach pracowników zgodnie ustalonym standardem (w tym konfiguracja połączeń sieciowych, kont użytkowników itp.).4.Dostosowanie komputerów użytkowników do korzystania z systemów informatycznych zgodnie z wytycznymi poszczególnych administratorów.5.Bieżąca kontrola prawidłowości działania zabezpieczeń komputerów przed dostępem osób niepowołanych oraz zgłaszanie propozycji zmian polityki bezpieczeństwa informacji.6.Prowadzenie szkoleń stanowiskowych i udzielanie pomocy w obsłudze systemów komputerowych i oprogramowania biurowego.7.Bieżąca obsługa incydentów dotyczących powyższego zakresu czynności zgłaszanych poprzez użytkowników za pomocą systemu Helpdesk.8.Opracowywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu obowiązków
Margos Iwona Gostomska - 2018-04-16 - Koczała (pomorskie)
Rozbieracz kurcząt
KONSORCJUM MIĘSNE OKRASA Grupa Południe Sp.z o.o. - 2016-08-03 - Pilica (śląskie)
1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych. 2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych. 4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2018-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace leśne.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH DEJA PAWEŁ - 2016-07-11 - Pionki (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe o kierunku mechanik/monter, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładność, zaangażowanie, chęć nauki i rozwoju. Praca polegać będzie na wykonywaniu czynności z zakresu mechaniki samochodowej, elektromechaniki, serwisu opon, wulkanizacji: montażu, demontażu, naprawie, sprzedaży opon, drobnych naprawach i diagnozowaniu usterek w samochodach za pomocą sprzętu diagnostycznego oraz ich usuwanie. Kontakt z pracodawcą osobisty.
P.H.U. M.P.T. MAREK GRUSZKA - 2016-10-05 - Rybnik (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów - urządzeń gastronomicznych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gądki (wielkopolskie)
-Wykonywanie prac murarskich-Kontakt tel. 609-888-310, -Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Kontakt e-mail: biuro (at) lech-bud.com.pl-Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na terenie woj.pomorskiego.
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2018-12-18 - Gdańsk (pomorskie)
Staż w Kołobrzegu w godzinach 7-15/11-19. Wykształcenie minimum podstawowe. Obsługa komputera. POWER profil I lub II.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Produkcja i monaż mebli (płyta wiórowa). Praca w Biczycach Dolnych 119.
PHU "Mebelek" Elżbieta Daniel - 2017-10-18 - Biczyce Dolne (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi oraz gospodarką materiałową, prowadzenie i obsługa kasy głównej, prowadzenie Karty Dużej Rodziny
Urząd Gminy Żukowice - 2018-04-03 - Żukowice (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków podnośnikowych (istnieje możliwość uzyskania uprawnień u pracodawcy); sortowanie towaru; dbanie o porządek w magazynie; praca na komputerze; istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy (0,875 etatu); miejsce pracy: TESCO, ul. Łabędzka, Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z rozwojem i promocją gminy
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
samodzielne murowanie, malowanie, tynkowanie, docieplanie
Zakład Produkcji Drzewnej Zbigniew Paczkowski - 2017-09-05 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac blacharskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Brzezna (małopolskie)
do uzgodnienia
Raweco Sp z o.o. - 2015-12-29 - Rudna Mała (podkarpackie)
archiwizowanie , dbanie o właściwe przechowywanie dokumentacji szkolenej.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Włodzimierza Puchalskiego w Legnicy - 2018-10-11 - Legnica (dolnośląskie)