PODINSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Zawady oferta pracy Urząd Gminy Zawady

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie księgowości budżetowej: bieżące i terminowe księgowanie dochodów budżetu, ewidencja analityczna dochodów budżetu, ewidencja kont syntetycznych w organie, ewidencja sum depozytowych- prowadzenie spraw z zakresu finansów- pomoc w prowadzeniu dokumentacji płacowej pracowników Urzędu Gminy i pracowników obsługi,- przygotowywanie wypłat z tytułu umów zlecenia,- obsługa finansowo księgowa ZFŚSitp.
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Zawady (podlaskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Zawady
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie księgowości budżetowej: bieżące i terminowe księgowanie dochodów budżetu, ewidencja analityczna dochodów budżetu, ewidencja kont syntetycznych w organie, ewidencja sum depozytowych- prowadzenie spraw z zakresu finansów- pomoc w prowadzeniu dokumentacji płacowej pracowników Urzędu Gminy i pracowników obsługi,- przygotowywanie wypłat z tytułu umów zlecenia,- obsługa finansowo księgowa ZFŚSitp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawady
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawady
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wyksz. wyższe: ekonomiczne lub rachunkowość lub finanse,- doświadczenie min. 3 lata w księgowości, w tym 1 rok w administracji publicznej- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Zawady
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty składać do 22.02.2016 r. do UG w Zawadach
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: białostocki
Gmina pracodawcy: Zawady
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawady
Adres strony pracodawcy: http://www.zawady.pl/
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej w gminie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA.WYDAWANIE TOWARU.
DREWBUD MIROSŁAW CIEŚLA - 2017-05-29 - Czarna (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,3) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.4)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.5) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.6) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski. 7) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).8) Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.9) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.10) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.11) Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)12) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w terminie do dnia 22.09.2017 r.(godz.15:45: Wydział Dróg i Transportu Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław II piętro, pok. 226
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta,przyjmowanie i wykładanie towarów,dbałość o ekspozycję.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Sójki (łódzkie)
Wykonywanie obróbki ręcznej, mechanicznej surowców i półproduktów, mycie, obieranie, krojenie, dzielenie artykułów spożywczych, zmywanie naczyń, zastaw stołowych, narzędzi kuchennych, termosów, przygotowywanie sałatek, sosów
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie i nadzór budów
Zakład Budowlano-Transportowy "DROGMOST" - 2016-11-04 - Mokre (lubelskie)
Prowadzenie stanowiska kasowego w sklepie wielokopowierzchniowym
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Jasło (podkarpackie)
przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Krzeszów (dolnośląskie)
- realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolonatariacie, a także działań prosenioralnych, prorodzinnych i związancyh z mniejszościami narodowymi
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-29 - Oborniki (wielkopolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Prowadzenie ewidencji nieruchomości Gminy;2. Prowadzenie księgi inwentarzowej ewidencjonowanych nieruchomości;3. Przygotowywanie dowodów księgowych w zakresie i na zasadach, ustalonych w przepisach odrębnych w odniesieniu do nieruchomości, którymi zarządza Biuro;4. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie dotyczącym nieruchomości;5. Opracowywanie materiałów niezbędnych do tworzenia planów wykorzystania zasobu oraz innych programów i analiz;6. Prowadzenie spraw dotyczących czynszy z tytułu najmu lokali mieszkalnych, w tym sporządzania zestawień czynszów obowiązujących w niepublicznym zasobie mieszkaniowym oraz prowadzenie spraw w zakresie obniżek czynszu;7. Obsługa korespondencji Biura;8. Uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami, obsługa klientów i kontrahentów obszarze logistyki, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu, wprowadzanie danych do odpowiednich programów, segregacja i archiwizacja dokumentacji, wypełnianie odpowiednich dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
naprawa sprzętu medycznego i konserwacja
MEDITECH SP.Z O.O. - 2017-06-13 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
szpachlowanie, malowanie inne prace remontowo-budowlane
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-02 - Rzeszów (podkarpackie)
segregacja odpadów, prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Długosiodło (mazowieckie)
Prace biurowe, obsługa komputer.
Harriot Dynamic Finance And Law Group Sp. zo.o. - 2015-12-02 - Lubań (dolnośląskie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 03.08.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-25 - Rumia (pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kowalanka (mazowieckie)
Szpachlowanie ścian, sufitów, wykonywanie stiuków, malowanie ścian i sufitów malarskim agregatem, zabudowy g/k, sufity i ściany g/k, praca z wełną mineralną. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Tatarska 9, następnie według zleceń we Wrocławiu i okolicach
IHOBUD SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)
- Naprawa mechaniczna pojazdów samochodowych. Naprawa układów klimatyzacji. Ustawianie geometrii kół. Naprawa silników. Naprawa układów zawieszenia. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do jednego miesiąca. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 8:00-18:00 + niektóre soboty (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Mechanik samochodowy lub elektromechanik lub pokrewne. Mile widziane wykształcenie średnie kierunkowe: Mechanik samochodowy lub elektromechanik lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika samochodowego lub elektromechanika samochodowego, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt osobisty WYŁĄCZNIE w każdy wtorek lub piątek o godz. 9:00 w siedzibie firmy - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!! --- Można również aplikować po przez adres e-mail: m.wieczorek (at) boma.pl --- Kontakt również telefoniczny w godzinach: 8:00-18:00 na numer tel. 32-256-84-85, 608-010-702.
BOGDAN NOWAK BOMA - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie procesu i wykonywanie czynnośći związanych z wytwarzaniem różnych rodzajów pieczywa przy użyciu odpowiednich maszyn. Ocenianie jakości półproduktów i pieczywa zgodnie z wymogami technologicznymi. Prowadzenie rozliczeń zużycia surowców do produkcji. Utrzymanie stałej współpracy z kierownictwem zakładu. Ocenianie sprawności techniczno- technologicznej maszyn i urządzeń piekarskich. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00; 14:00-22:00, 22:00-6:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. KukuczkiSala G
RÓŻANA SPÓŁKA JAWNA RÓŻANOWSKI GRABOWSKI - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedawca- Salon Meblowy
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zaborów (łódzkie)
sprzatanie posesji
Szestanstka - Igor Davyd - 2017-10-27 - Opole (opolskie)
obsługa magazynu, przyjmowanie i wydawanie towaru, sprawdzanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Zamość (lubelskie)
Praca w charakterze recepcjonisty, dokonywanie rezerwacji, meldowanie gości hotelowych;Miejsce wykonywania pracy: Bielany Wrocławskie, ul Sosnowa 34;Praca na 3 zmiany;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 750 51 11;Sala H
ENDHOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Prace pomocnicze przy ocieplaniu budynków
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zabrze (śląskie)
- Nadzorowanie pracowników. Sprzedaż artykułów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu na podobnym stanowisku. Wymagana aktualna książeczka sanepidu. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 515-105-527) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wojciecha 51 A, 40-474 Katowice) lub e-mail: kacper (at) slask.lewiatan.pl
P.H.U. "KACPER" MONIKA PSZONKA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
7) Działa jako łącznik z pracownikami front-of-house w celu zapewnienia właściwej temperatury żywności8) W razie potrzeby zamawia składniki i przyprawy9) Obsługuje różne urządzenia kuchenne, takie jak blender, piekarnik, grill lub mieszalnik stojący10) Porcjowanie, układanie i przyrządzanie potraw na podstawie preferencji klienta11) Pomaga innym pracownikom podczas procesu produkcji żywności12) Prowadzi rejestry żywności13) czyści obszary przygotowywania żywności zgodnie z prawem i polityką firmy14) Sprząta po godzinach pracy15) Komunikuje się z firmą o tym, jak poprawić obsługę posiłków16) Jest otwarty do ostatniego klienta
DELTA VECTOR POLAND Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
GMINA TARNOWSKIE GÓRY - 2016-06-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)