PODINSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁU FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁU FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: 1 400 - 4 950 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
Data publikacji: 2016-06-07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 400 - 4 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH GMINY WYDZIAŁU FINANSOWEGO -OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 400 - 4 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
Nazwa pracodawcy: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne (zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy) składać do 17.06.2016 r, w siedzibie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Podinspektora w Referacie ds. Rozliczeń Finansowych Gminy Wydziały Finansowego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 07.06.2016
Oferta pracy ważna do: 17.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porzadku w obiektach Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Produkcja mebli.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Niepołomice (małopolskie)
Aplikowanie folii.Produkcja reklam świetlnych.Obsługa plotera frezującego CNC.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klienta, porządkowanie dokumentacji, dokumentowanie operacji sprzedazy i zakupu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Dbanie o przestrzeganie zasad BHP oraz właściwe wykorzystanie sprzętu kuchennego. Uczestniczenie w przygotowaniu nowego menu. Sporządzanie posiłków zgodnie w wymogami racjonalnego żywienia. Dbanie o utrzymanie porządku.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-16:00, 7:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe o kierunku gastronomicznym.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie, opracowywanie oraz realizację zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych, przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizację kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjami finansowymi i gospodarczymi, a także organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, a w szczególności pozyskiwaniu wsparcia finansowego i organizacyjnotechnicznego dla inwestycji oraz rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta, prowadzenie konferencji prasowych, nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego, projektowanie i realizację polityki informacyjnej organów Gminy, opracowywanie i kierowanie do środków publicznego przekazu uzupełnień, sprostowań, polemik, wyjaśnień w odniesieniu do publikowanych w tych środkach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym lub zawierających błędną jego interpretację, zamieszczanie w prasie lokalnej, regionalnej lub ogólnopolskiej oraz na antenie telewizyjnej i radiowej ogłoszeń i obwieszczeń koniecznych dla realizacji zadań publicznych organów Gminy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta, prowadzenie monitoringu rozpowszechnianych w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet informacji o działalności organów Gminy, przygotowywanie informacji o pracy organów Gminy, Urzędu Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych, przeznaczonych dla środków publicznego przekazu, a w szczególności do publikacji na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz podmiotowej stronie Urzędu Miasta w BIP, udzielanie informacji oraz pomocy wszystkim inwestorom, zainteresowanym prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie miasta, a w szczególności działalności skutkującej powstawaniem nowych miejsc pracy lub inwestycjami w infrastrukturę techniczną służącą rozwojowi miasta, wszelkie działania związane z udzielaniem informacji w zakresie dostępu do informacji publicznej, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej , wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta, przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach wydziału, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kierowanie samochodem ciężarowym, załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nietrzeba (lubelskie)
wg umowy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pławno (łódzkie)
transport krajowy
MK INSTAL Kowalczyk Mieczysław - 2018-05-02 - Ostrołęka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentow.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Oleszyce (podkarpackie)
udzielanie porad indywidulanych oraz grupowych w ramach projektów finansowanych z EFS
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2017-02-16 - Chechło (małopolskie)
dozorowanie terenu budowy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pomoc przy pracach ślusarskich w Gdańskiej Stoczni Remontowej.
"Prąd" Serwis Elektryczny Ryszard Nowak - 2018-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, DORADZTWO W ZAKRESIE DOBORU ASORTYMENTU, PREZENTOWANIE OFERTY ZAINTERESOWANYM KLIENTOM, DBANIE O POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY, PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚCI TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT. B, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA e-maila:mjjwas (at) gmail.com
TECHNIKI SYSTEMÓW APLIKACYJNYCH SP. Z O.O. - 2017-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Mielec (podkarpackie)
obsługa pieca szybowego
PETRALANA S.A. - 2017-02-07 - Bytom (śląskie)
Sprzątanie szkoły oraz internatu szkolnego. umowa o pracę na zastępstwo w godz. 6-14, 13-20 w Kołobrzegu.
Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu - 2018-07-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa zmówień do dostawcy, poszukiwanie nowych dostawców, obsługa programu Vendo, wykonywanie innych obowiązków w dziale zakupów.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
-
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Wasilkowie - 2018-03-08 - Wasilków (podlaskie)
instalacja oraz konserwacja maszyn poligraficznych; naprawa urządzeń elektronicznych
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2017-06-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Masz dość miejskiego zgiełku? Chciałbyś zamieszkać w malowniczej scenerii, zdala od miasta? Lubisz góry? Szukasz pracy? Lubisz majsterkować, naprawiać,wykonywać prace porządkowe, a podstawowa obsługa komputera nie jest ciobca? Tak? Więc my szukamy właśnie ciebie a dokładnie: Pracownikagospodarczego, do którego obowiązków będą należeć czynności związane zadministracją i drobnymi naprawami, który będzie odpowiedzialny zautrzymanie porządku, a także stan techniczny budynku oraz terenu wokół. Niejesteś sam? Masz żonę/dziewczynę/życiową partnerkę, która mogłaby zasilićszeregi ekipy kuchennej bądź sprzątającej? Super! Szukamy właśnie Was!
Dolnośląskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - 2016-10-05 - Nowa Bystrzyca (dolnośląskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynku. Praca na 1/2 etatu, w godzinach rannych od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
QUAVO SP. Z O. O. - 2016-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przewóz rzeczy po Europie
Krzysztof Sajak S-Trans - 2017-10-10 - Żagań (lubuskie)
Szlifowanie elementów z płyty mdf, drewnianych, fornirowanych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel matematyki w szkole podstawowej i w świetlicy/ 10/18 (pensum łączone)Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 50 42, e-mail: sprzeplin (at) interia.pl
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rzeplinie - 2017-11-10 - Rzeplin (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2017-01-02 - Przemyśl (podkarpackie)
1) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do realizacji,2) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na prace geodezyjne, geologiczne, koncepcyjne w zakresie działania wydziału,3) przygotowywanie materiałów do wszczęcia postępowania w trybie zamówień publicznych,4) negocjowanie warunków umów na prace jak wyżej,5) przygotowywanie umów na udzielenie zamówienia publicznego,6) wydatkowanie środków budżetowych w celu realizacji zadań wykonywanych w zakresie funkcjonowania wydziału, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w szczególności ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych; rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów na prace jak wyżej,7) opracowanie sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie objętym zadaniami wydziału,8) analiza otrzymanej dokumentacji technicznej pod względem formalnym,9) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i do zgłoszenia rozbiórki obiektów budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,10) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,11) współudział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych wydziału w ramach procedury opracowania budżetu miasta i planu finansowego do niego.
Urząd Miasta - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)