PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Wrocław oferta pracy Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,3) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.4)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.5) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.6) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski. 7) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).8) Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.9) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.10) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.11) Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)12) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w terminie do dnia 22.09.2017 r.(godz.15:45: Wydział Dróg i Transportu Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław II piętro, pok. 226
Data publikacji: 2017-09-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,3) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.4)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.5) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.6) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski. 7) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).8) Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.9) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.10) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.11) Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)12) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w terminie do dnia 22.09.2017 r.(godz.15:45: Wydział Dróg i Transportu Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław II piętro, pok. 226
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali technicy budownictwa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne lub student 4/5 roku studiów technicznych2) znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) oraz innych urządzeń biurowych;3) posiadanie prawa jazdy kategorii B.Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie zawodowe lub odbycie stażu w strukturach samorządu terytorialnego;2) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;3) mile widziane doświadczenie w zakresie udzielania zamówień publicznych4) znajomość programu do obiegu korespondencji (np. Lotus Notes);5) znajomość obsługi oprogramowania kosztorysowego;6) dobra organizacja pracy własnej;7) umiejętność analitycznego myślenia;8) umiejętność redagowania pism urzędowych;9) systematyczność;10) umiejętność efektywnej pracy w zespole;11) rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny z podaniem numeru telefonu kontaktowego;2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności;3) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: T. Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 131
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2017
Data dodania oferty pracy: 08.09.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ewidencja dok. i ich archiwizacja; prowadzenie korespondencji, obsługa systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
sprawowanie opieki nad dziecmi do 3 r.żprowadzenie zajęć ogólnorozwojowych dla dzieci
Centrum Edukacji Innowacyjnej Justyna Frankiewicz-Popiołek - 2018-08-27 - Puławy (lubelskie)
prace przy decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
Urząd Miejski w Sosnowcu - 2016-05-17 - Sosnowiec (śląskie)
transport biomasy drzewnej
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-10-31 - Marciszów (dolnośląskie)
przygotowywanie kebabów
MAX KEBAB KAROLINA FAWAD - 2018-05-08 - Hrubieszów (lubelskie)
Praca od 8-16
HDT-Polska Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Opole (opolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta z zakresu zadań należących do Wydziału Geodezji, Biura Mienia Skarbu Państwa i Biura Obrotu Nieruchomościami Gminy, w oparciu o karty usług,2)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa oraz sposobie załatwienia sprawy,3)przyjmowanie, ewidencjonowanie i skanowanie korespondencji wpływającej do Biura Obsługi Klienta obejmującej zakres działania Wydziału Geodezji, Biura Mienia Skarbu Państwa i Biura Obrotu Nieruchomościami Gminy,4)naliczanie opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne, sporządzanie dokumentów tych opłat oraz wydawanie wykonanych materiałów.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-22 - Płock (mazowieckie)
pozyskanie drewna, zagospodarowanie lasu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Chruściel (warmińsko-mazurskie)
Składanie szyb zespolonych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Vitrobud Krzysztof i Maria Matysek Sp.j - 2016-05-10 - Opole (opolskie)
udział w działaniach marketingowych ukierunkowanych na pozyskanie klienta; obsługa klienta detalicznego i biznesowego - pre- i post-sprzedażowa
Profi Credit Polska S.A. - 2016-02-08 - Tarnów (małopolskie)
whg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Przytuły Stare (mazowieckie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
1) sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych,2) prowadzenie akt osobowych pracowników jednostki,3) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów funduszu świadczeń socjalnych,4) ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników jednostki,5) prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników,6) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,7) prowadzenie spraw związanych z organizacją i obsługą biurowo-administracyjną,8) kierowanie pracowników na szkolenia z zakresu BHP oraz na badania profilaktyczne i czuwanie nad ich aktualizacją,9) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej
Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno - 2018-08-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Śrem (wielkopolskie)
Prowadzenie gril baru i obsługa klienta
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RADOŚĆ" - 2018-06-28 - Jasło (podkarpackie)
- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzieleniu indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,- udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzielaniu indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,- prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-11-02 - Sieradz (łódzkie)
Opracowywanie wniosków inwestycyjnych z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych, prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, przygotowanie i realizacja postępowania zamówień publicznych.
Urząd Miejski w Łomży - 2017-07-18 - Łomża (podlaskie)
Nauczyciel języka angielskiego
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Heleny Marusarz - 2016-08-17 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
segregowanie kartonów, foli, palet
"ANPACARS" Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie zajęć fitnes
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Słupca (wielkopolskie)
- Przygotowywanie pizzy i dań obiadowych kuchni polskiej. Miejsce pracy: ul. Sportowa 22, 40-109 Katowice lub ul. Gliwicka 140, 40-857 Katowice.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 13:00-21:00 + soboty i niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Mile widziane osoby uczące się. Kontakt wstępnie telefoniczny (11:00-20:00) (Tel. 501-425-840) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sportowa 22, 40-109 Katowice).
PIZZERIA MARCELLO, FIRMA PARKINGOWA JERZY GĘSIAK - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Oferta w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy tylko dla osób bezrobotnych skierowanych z PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Malowanie, tynkowanie, murowanie, szpachlowanie, spawanie, glazura/terakota i inne prace zlecone przez przełożonego.
ADRO s.c. J. Giernatowska A. Giernatowski - 2018-05-08 - Legionowo (mazowieckie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów kancelarii. Docieranie do osób poszkodowanych, ofiar wypadków komunikacyjnych, w pracy, poślizgnięć, potknięć, w rolnictwie, błędów lekarskich, a także do osób które utraciły kogoś bliskiego w wyniku wypadku. Kontakt z klientami kancelarii. Zawieranie umów z klientami i kompletowanie dokumentów.
PRO JURIS-KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA ARTUR PORUCZNIK - 2017-06-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; operator podnośnika koszowego przy wycince drzew, czyszczenie rynien
Przedsiębiortstwo Usługowo - Handlowe "TAXUS" S.C. S.Kasicki, J.Kasicki - 2017-07-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
praca w wydziale komunikacji - pomoc przy rejestrowaniu samochodów, wydawanie tablic rejestracyjnych, wprowadzanie danych do e-obiegu, udzielanie informacji kontrahentom
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Mława (mazowieckie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA; PRZYJMOWANIA TOWARU NA MAGAZYN; WYKŁADANIA TOWARU; UTRZYMYWANIA PORZĄDKU NA SALI SPRZEDAŻY I W POMIESZCZENIACH SOCJALNYCH; OBSŁUGI URZĄDZEŃ SKLEPOWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Konin (wielkopolskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, staży zawodowych i innych form przeciwdziałania i zwalczania bezrobocia,2) prowadzenie spraw osobowych ww. pracowników,3) współpraca w prowadzeniu dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy,4) koordynowanie spraw bhp i ppoż.: badania lekarskie, szkolenia bhp,5) aktualizowanie rejestru urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, zwolnień lekarskich,6) opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją pieczęci urzędowych,8) prowadzenie zakładowego archiwum,9) współpraca w zakresie koordynowania spraw związanych z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników i służby przygotowawczej,10) przygotowywanie umów cywilno-prawnych. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno Organizacyjnych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie w przedziale od 2700 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas nieokreślony.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-03 - Ustka (pomorskie)