PODINSPEKTOR D/S INWESTYCJI Łeba oferta pracy Urząd Miejski w Łebie
Stanowisko: PODINSPEKTOR D/S INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze
Data publikacji: 2016-07-15
Lokalizacja: Łeba (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Łebie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR D/S INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Łebie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Łeba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łeba
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 90
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2016
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 13.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Forma zatrudnienia:umowa o pracę,w wymiarze czasu pracy-1/8etatu (z możliwością zatrudnienia 1/8 etatu w Publicznym Przedszkolu, 1/8 etatu w Gminnej Bibliotece Publicznej,1/8/etatu GOKSiR) po dojściu do porozumienia z kierownictwem wymienionych jednostek.1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych.2.Sporządzanie umów o pracę.3.Sporządzanie oraz wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia.4. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich.5.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej wynikającej ze stosunku pracy zgodnie z przepisami ogólnymi i wewnętrznymi regulaminami.6.Wprowadzanie danych dotyczących zatrudnienia i czasu pracy.7.Rozliczanie i kontrola czasu pracy.8.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji,robót publicznych i staży.9.Prowadzenie ewidencji szkoleń.10.Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.11.Sporzadzanie sprawozdań pzrewidzianych przepisami prawa.12.Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji.13.W ramach obowiązków :- naliczanie wynagrodzeń pracowników list płac,- przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,- sporządzanie i przesyłanie dokumentów do ZUS,- przygotowanie i rozliczanie wniosków o refundację do PUP,- wydawanie skierowań na badania wstępne,okresowe i kontrolne.14.Archiwizowanie dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy.15.Prowadzenie spraw związanych z BHP.16.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi,odzieżą ochronną,pracowniczymi książeczkami zdrowia,szkoleniami,z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników GOPS.17.Współpraca z bankiem,ZUS-em,Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami.18.Opracownie projektów statutu,uchwał,rególaminów,zarzadzeń kierownika,projektów umów oraz bieżąca ich aktalizacja.19.Sprządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zaleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.20.Wykonanie innych niż wymienione wyżej zadania,wydanych przez kierownika jednostki.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-12-06 - Bobowo (pomorskie)
jw.
Investment Solutions Sp. z o. o. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z mechaniką, rozbieraniem aut oraz roboty porządkowe
Auto-Naprawa i Handel T. Mikuszewski i S-ka - 2016-03-15 - Glinik Średni (podkarpackie)
Produkcja dużych zabawek ogrodowych polegająca na: -gradowaniu elementów, -odcinaniu przytrysków z plastiku,-etykietowaniu i pakowaniu gotowych zabawek
kontakt przez OHP - 2016-05-16 - Słupsk (pomorskie)
Praca w Markecie Carrefour ExpressWymagany staż pracy w handlu, komunikatywność.
"TISŁAW" Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Tworków (śląskie)
jak na stanowisku
kontakt przez OHP - 2017-01-17 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Tarnów (małopolskie)
Główny spawalnik
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2017-02-08 - Niedomice (małopolskie)
Prace pomocnicze przy pracach wykończeniowych, remontach w mieszkaniach prywatnych na terenie Zabrza i okolic.Umowa zlecenie przez okres 2-3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
"JAN INSREMBUD"Marcin Jankiewicz, Rafał Jankiewicz S.C. - 2017-11-09 - Zabrze (śląskie)
podinspektor
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Monter instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody lub pomocnik instalatora
Firma Usługowo-Montażowa Wod.-Gaz. - 2016-01-18 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew lubkrzewów;2) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem administracyjnych opłat i kar pieniężnych,o których mowa w ustawie o ochronie przyrody;3) kontrolowanie wykonania decyzji w zakresie ochrony przyrody,4) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów komunalnychw zakresie zieleni miejskiej, w szczególności:a) przygotowywanie zakresu zadań i przedmiotu zamówienia przy tworzeniu SIWZ dlapotrzeb postępowań przetargowych,b) sporządzanie projektów umów dotyczących realizacji powyższych zamówień,c) zlecanie, kontrola wykonania i uczestnictwo w odbiorach robót związanych z realizacjąumów o bieżące utrzymanie zieleni miejskiej;5) popularyzacja ochrony przyrody;6) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych orazzestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanychzadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwościprzyszłego raportowania tych informacji,7) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconychWydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/1427/podinspektor-ds-zieleni-i-ochrony-przyrody-w-wydziale-ochrony-srodowiska-i-rolnictwa-urzedu-miasta
Urząd Miastsa - 2016-11-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace wykończeniowe, obsługa dziurkarki i guzikarki
Firma Odzieżowa PRESTIGE s.c. - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi na terenie placówki. Mile widziane również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy - do uzgodnienia. Wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub predyspozycje do pracy ze starszymi osobami, wysoka kultura osobista, empatia.
Dom Seniora Orle Perling Marzanna, Karczewska Mariola - 2017-01-18 - Orle (pomorskie)
Przewóz ładunków w ramach Unii Europejskiej
GREEN WAY TRANSPORT Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
układanie drewnianych desek o wymiarzw dł.125 cm, szer.14 cm, gr.2,5cm
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Starowola (mazowieckie)
Kierowanie wózkiem widłowym, praca w magazyniePRACA W HOLANDII
ADESSA Monika Szczepanik - 2016-04-22 - Holandia (Holandia)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Puławy (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-Praca wg grafiku - lokal czynny w godzinach 10:00-23:00,-Wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji: 8-12 zł zł netto / 1h - do uzgodnienia z pracodawcą.- Kontakt telefoniczny: 537-373-333.
Wypoczynek i Rekreacja "Jeziorna Osada" Gnojewo nad Jeziorem Spółka Cywilna - 2016-12-02 - Gnojewo (pomorskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mława (mazowieckie)
obsługa pojazdu
Przedsiębiorstwo Usługowo-Montażowe "KOLES" F.Matuszczak i S - 2017-07-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 03.08.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-25 - Rumia (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru, dbanie o czystość w pracy.
FASHION ROX Jolanta Piotrowska - 2017-01-17 - Marki (mazowieckie)
Obsługa klientaObsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Śrem (wielkopolskie)
odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży/wystawianie faktur VAT/,b) odliczanie podatku naliczonego związanego z czynnościami opodatkowanymi,c) stosowanie zwolnień przewidzianych w przepisach,d) sporządzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu Starostwa Powiatowego oraz cząstkowejdeklaracji VAT,e) prowadzenie scentralizowanego rozliczania podatku VAT polegającego na agregacji danychzawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach,f) sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Powiatu Opolskiego na podstawie deklaracji cząstkowych,g) sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu Powiatu Opolskiego w postaci Jednolitego PlikuKontrolnego,h) prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe oraznadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów,i) terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego,j) współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościamikontrolnymi,k) przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanegorozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski,l) prace administracyjne w zakresie Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Nauczyciel logopeda w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Wymagania: studia magisterskie w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia do prowadzenia terapii integracji sensorycznej, posiadanie uprawnień SI. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN wg stopnia awansu zawodowego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2016-09-30 - Wejherowo (pomorskie)
Wymagane wykształcenie co najmniej zawodowe, ok. rok doświadczenia, uprawnienia na wózek widłowy, znajomość gospodarki magazynowej. Charakterystyka pracy: przygotowywanie towaru do wysyłki, układanie towaru na regałach, obsługa wózka jezdniowego. Firma nadesłanych dokumentów nie zwraca i skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. W dokumencie aplikacyjnym należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl.
HAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Zwonowice (śląskie)