PODINSPEKTORA DS. ZIELENI I OCHRONY PRZYRODY Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miastsa
Stanowisko: PODINSPEKTORA DS. ZIELENI I OCHRONY PRZYRODY
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew lubkrzewów;2) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem administracyjnych opłat i kar pieniężnych,o których mowa w ustawie o ochronie przyrody;3) kontrolowanie wykonania decyzji w zakresie ochrony przyrody,4) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów komunalnychw zakresie zieleni miejskiej, w szczególności:a) przygotowywanie zakresu zadań i przedmiotu zamówienia przy tworzeniu SIWZ dlapotrzeb postępowań przetargowych,b) sporządzanie projektów umów dotyczących realizacji powyższych zamówień,c) zlecanie, kontrola wykonania i uczestnictwo w odbiorach robót związanych z realizacjąumów o bieżące utrzymanie zieleni miejskiej;5) popularyzacja ochrony przyrody;6) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych orazzestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanychzadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwościprzyszłego raportowania tych informacji,7) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconychWydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/1427/podinspektor-ds-zieleni-i-ochrony-przyrody-w-wydziale-ochrony-srodowiska-i-rolnictwa-urzedu-miasta
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miastsa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew lubkrzewów;2) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem administracyjnych opłat i kar pieniężnych,o których mowa w ustawie o ochronie przyrody;3) kontrolowanie wykonania decyzji w zakresie ochrony przyrody,4) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów komunalnychw zakresie zieleni miejskiej, w szczególności:a) przygotowywanie zakresu zadań i przedmiotu zamówienia przy tworzeniu SIWZ dlapotrzeb postępowań przetargowych,b) sporządzanie projektów umów dotyczących realizacji powyższych zamówień,c) zlecanie, kontrola wykonania i uczestnictwo w odbiorach robót związanych z realizacjąumów o bieżące utrzymanie zieleni miejskiej;5) popularyzacja ochrony przyrody;6) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych orazzestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanychzadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwościprzyszłego raportowania tych informacji,7) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconychWydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/1427/podinspektor-ds-zieleni-i-ochrony-przyrody-w-wydziale-ochrony-srodowiska-i-rolnictwa-urzedu-miasta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTORA DS. ZIELENI I OCHRONY PRZYRODY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowaniawinien spełniać:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: architektura krajobrazu, biologia,ogrodnictwo, leśnictwo, ochrona środowiska, nauki przyrodnicze (lub pokrewne);2. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:1) znajomość przepisów z zakresu:a) ustawy Prawo ochrony środowiska,b) ustawy o ochronie przyrody,c) ustawy o samorządzie gminnym,d) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;2) umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowegoMicrosoft Office (Word);3) bardzo dobra znajomość gatunków drzew i krzewów;4) znajomość topografii miasta i umiejętność posługiwania się mapą oraz orientacja w terenie;5) posiadanie prawa jazdy kat. B.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/1427/podinspektor-ds-zieleni-i-ochrony-przyrody-w-wydziale-ochrony-srodowiska-i-rolnictwa-urzedu-miasta
Nazwa pracodawcy: Urząd Miastsa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracykandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg naukiz wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;2) list motywacyjny;3) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły),b) staż pracy (np. świadectw pracy),c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.),d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnieniado pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniemkierowniczych stanowisk urzędniczych;4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożeniazaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);5) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych.pobierz druk oświadczeń Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:Wyrażam zgodę na:1) przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy,2) przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach mojej pracyi nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przeze mnienieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko podinspektora ds.zieleni i ochrony przyrody w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu MiastaKędzierzyn-Koźle prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902);6) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko podinspektora ds. zielenii ochrony przyrody w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lubuzupełnienia dokumentów złożonych w ofercie pracy w trakcie trwania procesu naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie tapicerki meblowej
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Unisław (kujawsko-pomorskie)
Operator maszyn do produkcji folii
Mariusz Mikulski Wytwarzanie Artykułów w Zakresie Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych - 2016-06-08 - Nowa Sucha (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych; c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-12-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
karmienie dzieciusypianieorganizowanie zabawopieka zdrowotnaplanowanie zajęć ogólnorozwojowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Leszno (wielkopolskie)
Praca w delegacji, nadzór nad pracownikami,sadzenie roślin
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2017-10-27 - Wieluń (łódzkie)
Prace stolarskie
"Galmet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka Komand.-Głubczyce - 2017-01-23 - Głubczyce (opolskie)
prowadzenie autobusu miejskiegosprzedaż karnetów biletowych
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Żukowo (pomorskie)
kajser-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-04-24 - Gowarzewo (wielkopolskie)
okontrola osób wchodzących i wychodzących z terenu obiektu, otwieranie i zamykanie szlabanu, bramy (wpuszczanie i wypuszczanie pojazdów), uzupeł. dokument. ewidencji (książki służby), patrolowanie terenu, obserwacja kamer na monitorze
Security Group Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
-manicure klasyczny/hybrydowy/japoński, -pedicure
ANNA BARYŁA GABINET KOSMETYCZNY AN - 2016-07-28 - Ujazd (małopolskie)
szwaczka
"ROLEX" Kazimiera Żubkowska G-D - 2016-11-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Proste prace fizyczne, praca w terenie. Możliwość delegowania na teren całego kraju zgodnie z wykonywanymi usługami.
Daniel Czuchra F.P.H.U "Brukpol" - 2018-06-28 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
Organizowanie czynności ładunkowych i przewozowych.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-04-24 - Chojnice (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)
- obsługa infolinii wychodzącej i przychodzącej,- miła obsługa klienta telefonicznego,
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Tychy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zleconych prac serwisowych w warsztacie i w podziemnych zakładach górniczych, raportowanie awarii oraz usterek obsługiwanych maszyn, wykonanych napraw i przeglądów maszyn, przeprowadzanie inspekcji maszyn wg zapotrzebowania
PRG GLIWICE Sp. z o. o. - 2017-07-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów branży gastronomicznej, obsługa punktów dotychczas współpracujących z firmą, sprzedaż przypraw.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Miejsce pracy: woj. śląskie
Powieśnik Andrzej PHU PRYM - MATI - 2018-02-20 - Pszów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wielmoża (małopolskie)
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie spraw dot. podatku od nieruchomości, podatków, nadzorowanie obiegu dokumentacji, prowadzenie obsługi podatników, kontrole w terenie, ewidencja wpłat podatków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-01-29 - Knurów (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie prac lakierniczych na pojazdach.
AMZ Kutno S.A. - 2018-07-18 - Kutno (łódzkie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe na kierunku architektura krajobrazu, ogrodnictwo lub przyrodniczeb)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawa Prawo ochrony przyrodyII.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 40 %2)praca w terenie 40%3)niepełny wymiar czasu pracy etatu4)praca przy komputerze5)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Utrzymanie w prawidłowym stanie estetyki i bezpieczeństwa terenów zieleni przydrożnej.2)Prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących zieleni przydrożnej3)Opracowywanie wszelkich niezbędnych sprawozdań z realizacji budżetu miasta dotyczących zieleni przydrożnej4)Weryfikacja ilościowa oraz kosztorysowa dostarczonych faktur za zrealizowane w zieleni przydrożnej zakresy prac/ zabiegów/dostaw wraz z protokolarnym potwierdzeniem ich akceptacji.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego Odczytywanie danych z rysunków technicznych oraz obsługa maszyn CNC Przestrzeganie zasad i regulaminów pracy
Fabryki Mebli "Forte" S.A. - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
- przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji. Miejsce pracy: Magazyn MONNARI - Łódź, ul. Rzgowska 30.
MONNARI TRADE S.A. - 2018-07-20 - Łódź (łódzkie)
cięcie na pile, montaż mebli
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DACO" S.C. MAŁGORZATA KOPIEC, JAKUB KOPIEC - 2017-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)