PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA IPROWADZENIA INWESTYCJI Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA IPROWADZENIA INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA IPROWADZENIA INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu budownictwa lub inżynierii sanitarnej;6. znajomość oprogramowania CAD;7. znajomość kosztorysowania;8. znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania;9. znajomość zagadnień z zakresu modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902)- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.)- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 )II. znajomość rozporządzenia:- Ministra Infrastruktury w w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej z dnia 27 lutego 2015 r (Dz.U. z 2015 r. poz. 376).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające wykształcenie dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2016 r. poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym8. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o znajomości programu CAD - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości kosztorysowania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. oświadczenie o znajomości zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji oraz o znajomości procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;13. oświadczenie o znajomości zagadnień z zakresu modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 5 czerwca 2017 roku Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;Al. J. Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie pojazdu C+E, przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraśnik (lubelskie)
Wypiek ciast
PIEKARSTWO-KRZYSZTOF OGRODOWCZYK - 2017-03-13 - Malanów (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; kurs higienistki szkolnej; prawo jazdy kat. B + własny samochód (pracodawca zwraca koszty paliwa); zakres obowiązków: higiena szkolna wg. wytycznych NFZ; miejsce pracy: szkoły gminne w Sośnicowicach;
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MIEJSKO GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W SOŚNICOWICACH - 2017-01-13 - Sośnicowice (śląskie)
wykonywanie prac zgodnych usługami zakładu fryzjerskiego (strzyżenie, farbowanie i inne)
Amber Beauty S.C. - 2017-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Wydział Inspekcji i Kontroli - 1osoba Zakres obowiązków: 1. Praca w sekretariacie.2. Praca w archiwum zakładowym.3. Praca w Wydziale Inspekcji i Kontroli - od drugiego miesiąca ( zapoznanie się z zasadami przeprowadzania kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów drogowych i kolejowych, udział w inspekcjach i kontrolach w zakresie przebiegu procesu budowlanego, zapoznanie się z merytorycznym załatwianiem spraw, trybem wydawania decyzji i postanowień administracyjnych, pomoc przy sporządzaniu sprawozdań na temat działalności Wydziału przekazywanych do GUNB.Wydział Kontroli Wyrobów Budowlanych - 1 osobaZakres obowiązków:1. Praca w sekretariacie.2. Praca w archiwum zakładowym.3. Praca w Wydziale Kontroli Wyrobów Budowlanych - od drugiego miesiąca ( zapoznanie się z zasadami przeprowadzania kontroli wyrobów budowlanych wprowadzanych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, wprowadzanie danych do systemu informatycznego nadzoru rynku, przygotowywanie propozycji postanowieńi i pism z zakresu objętego ustawą o wyrobach budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauczyciel języka polskiego; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-11
Zespół Szkół w Stowięcinie - 2016-07-18 - Stowięcino (pomorskie)
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących obiegu koespondencji; dostosowywanie obiegu korespondencji wpływającej do Urzędu i wychodzącej z Urzędu do wymogów obowiązujących w SEKAP; współpraca z koordynatorem, administratorami, liderami i użytkowinikami SEKAPU w zakresie obiegu korespondencji; nadzór nad bazą kontrahentów w SEKAP oraz jej aktualizacja; obsługa korpespondencji wychodzącej i wpływającej; obsługa biura podawczego; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-12-08 - Knurów (śląskie)
obsługa kas fiskalnych, obsługa klienta, przyjmowanie i sprawdzanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Czerniewice (łódzkie)
kontrola jakości stosowanych materiałów i surowców,bezpośrednia kontrola procesów technologicznych,kontrola mięzyoperacyjna;pH,SO2,zalewy,wsady,temperatura,sól
OKECHAMP S.A. - 2018-09-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa pacjenta, sporządzanie leków receptowych, rozkładanie towaru na półki
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż techniki sanitarnej, wystawianie faktur, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie dostaw towarów.
TGS PRZEMYSŁAW STOŃ - 2017-05-18 - Kęty (małopolskie)
- Zarządzanie działem poprzez planowanie i realizację założonych planów sprzedażowych- Opracowanie strategii sprzedażowej i koordynacja jej wdrożenia- Pozyskiwanie kluczowych klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji- Rekrutacja personelu- Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu
PPUHiE" SZYNAKA " - 2015-12-21 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
Układanie płytek, praca z niwelatorem, czytanie rysunków technicznych, częste prace w delegacjach (na terenie kraju).
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywyanie sali konferencyjnej, obsługa gości hotelowych w restauracji, serwowanie potraw i napojów.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Władysławowo (pomorskie)
przygotowywanie posiłków typu fast food, prace porządkowe na terenie restauracji, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Malbork (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Trzemeszno (wielkopolskie)
praca w Dziale Księgowości
KUJAWSKA FABRYKA MASZYN ROLNICZYCH KRUKOWIAK JANUSZ BORKOWSKI - 2016-09-20 - Osłonki (kujawsko-pomorskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym. Kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obsługa i nadzór nad administracją firmy (media, flota, ubezpieczenia, sprzęt biurowy i komputerowy), kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi prawnej i informatycznej, uczestnictwo w obsłudze zakładowej kontroli produkcji oraz systemu zarządzania jakością ISO 9001
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2016-10-11 - Limanowa (małopolskie)
Pakowanie gotowychproduktów higienicznych.
Trenkwalder & Partner Sp z o.o.. - 2017-04-10 - Oława (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów wodno-kanalizacyjnych ,CO
ZITERM ŁAPUK WOJCIECH - 2015-12-01 - Skoczów (śląskie)
Realizacja zleceń spedycyjnych.
Kinga Bociańska BOCIANEX - 2016-10-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Bieżąca konserwacja sieci komputerowych, zarządzanie kontami użytkowników, analiza wymagań użytkowników i opracowanie wymagań funkcjonalno-technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie informatyczne, 3-letni staż pracy, umiejętność zarządzania AD, administrowanie witryną MC SHARE POINT, wskazana znajomość programu SAP, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-03-29 - Wędrzyn (lubuskie)
Kierowca samochodu dostawczego oraz naprawa
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Diagnostyka oprogramowania PLC, analiza algorytmów sterujących systemami przemysłowymi. Implementacja algorytmów sterujących systemami przemysłowymi na platformach wiodących producentów sterowników PLC (m.in. Beckhoff, Siemens). Wykonywanie remontów maszyn i urządzeń oraz usuwanie awarii. Parametryzacja przetwornic częstotliwości. Kontrola stanu technicznego wyłączników krańcowych fotokomórek oraz czujników zbliżeniowych
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o przyznaniu pomocy społecznej, obsługa systemu komputerowego itp.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻAGANIU - 2018-08-08 - Żagań (lubuskie)
Zapoznanie się z asortymentem towarowym, zasadami przyjmowania i magazynowania;
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Napiwoda (warmińsko-mazurskie)
Ochrona fizyczna mienia.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Legnica (dolnośląskie)
Odbiór i przygotowanie wyrobów z produkcji (oczyszczanie, kapturowanie, zgrzewanie, przewożenie i składowanie), magazynowanie wyrobów i innych materiałów około produkcyjnych, zaladunek autgodziny pracy: 6:00 do 14:00, 14:00 do 22:00
GRYFSKAND Spółka z o.o. - 2016-01-07 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Segregacja odpadów selektywnych, wykonywanie zadań zleconych, praca przy pojemnikach na odpady, prasowanie odpadów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Słodków (wielkopolskie)