PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów

Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie spraw dot. podatku od nieruchomości, podatków, nadzorowanie obiegu dokumentacji, prowadzenie obsługi podatników, kontrole w terenie, ewidencja wpłat podatków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie spraw dot. podatku od nieruchomości, podatków, nadzorowanie obiegu dokumentacji, prowadzenie obsługi podatników, kontrole w terenie, ewidencja wpłat podatków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali urzędnicy do spraw podatków
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty można przesyłać drogą pocztową, składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Knurów, ul. Floriana Ogana 5 do dnia 12 lutego 2018r., w zamkniętej kopercie z imieniem i nazwiskiem oraz dopiskiem "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Finansów UM Knurów".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.02.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Data dodania oferty pracy: 29.01.2018
Oferta pracy ważna do: 12.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
czyszczenie struminiowe konstrucji stalowych ( praca na terenie KGHM)
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWANIA HANDLU I USŁUG"KORMAL" sp. z o.o. - 2016-07-15 - Lubin (dolnośląskie)
montaż sieci sanitarnych
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Dowóz towaru. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14 w Kołobrzegu.
FHU LEMON Andrzej Rudnik - 2017-03-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE MAGAZYNU FIRMY ORAZ CZĘŚCIOWA NAPRAWA URZĄDZEŃ W NIM DOSTĘPNYCH
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak - 2017-12-11 - Polkowice (dolnośląskie)
.
Salon Fryzjerski "Ilona" Ilona Pyznarska-Gleich - 2016-07-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/79_spleczna/fckeditor/file/Nabor/2017//DOC051217-05122017125227.pdf
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-12-05 - Łęczna (lubelskie)
obróbka metali, szlifowanie, lutowanie, zbieranie konstrukcji stalowych zgodnie z rysunkiem technicznym, spawanie, konserwacja zabezpieczeń antykorozyjnych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Gniezno (wielkopolskie)
zgodnne ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta.
Pizzeria"Trattoria" Renata Sawicz-Jastrzębska - 2017-07-07 - Otmuchów (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą zespołu interdyscyplinarnego.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-12-21 - Piła (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny z kontrahentami, wystawianie faktur, biegła obsługa komputera
ROMEK- TRANS Tomala Romuald - 2016-06-22 - Resko (zachodniopomorskie)
-Produkcja mięsa drobiowego,-Godziny pracy do ustalenia z pracodawcą,-Kontakt telefoniczny 58 536 67 65.
ZAKŁAD DROBIARSKI WOJCIECH BUCHHOLC - 2016-01-12 - Gniszewo (pomorskie)
Obsługa konsumenta.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Połaniec (świętokrzyskie)
prowadzenie procesu wypalania, prowadzenie dokumentacji
Cegielnia Stopka Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Okole (kujawsko-pomorskie)
Praca z uczniem z niepełnosprawnością sprzężoną (autyzm, niepełnosprawność ruchowa)
Szkoła Podstawowa w Goleszowie - 2018-08-27 - Goleszów (śląskie)
prace ogólnobudowlane przy wznoszeniu budynków mieszkalnych; praca na terenie Mławy i okolic wg zleceń (w promieniu 30 km)
Uslugi Budowalne Grzegorz Kwiatkowski - 2017-11-03 - Mława (mazowieckie)
prace magazynowe; rozładunek i załadunek przesyłek różnej wielkości (do 30 kg); przekazywanie uszkodzonych przesyłek do weryfikatora; wizualna kontrola jakości paczek
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Września (wielkopolskie)
montaż zewnętrznych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
FIRMA BUDOWLANA ANMIR - 2016-10-19 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór na pracownikami, sporządzanie dokumentacji
ELEKTRO-BUD - Paulina Glapa - 2016-07-04 - Baczyna (lubuskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,g) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) w zakresie prowadzonych negocjacji z inwestorem:a) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielanie wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji - informacja:http://bipleba.nv.pl/Article/id.420.html
Urząd Miejski w Łebie - 2016-04-12 - Łeba (pomorskie)
Obsługa maszyn i procesów zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi i najlepszymi praktykami, zapewnienie ciągłości produkcji i bieżąca kontrola parametrów obsługiwanych maszyn, realizacja planu produkcyjnego, zapewnienie określonych norm jakości i ilości, stosowanie standardów czystości, organizacji i higieny, współpraca z innymi działami
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Skarbimierz (opolskie)
zadawanie pasz zwierzętom i prace porządkowe przy zwierzętach
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Bagatele (mazowieckie)
patroszenie, oczyszczanie ryb, przygotowanie do wędzenia
VANNER S.C. CIAK-SABATOWSKA MAGDALENA, SABATOWSKI JAKUB - 2018-01-18 - Kaniczki (pomorskie)
Prace w ziemi i budowlane.
SKLEP WIELOBRANŻOWY - MARIOLA JODKO - 2016-10-05 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Brzeg (opolskie)