PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/79_spleczna/fckeditor/file/Nabor/2017//DOC051217-05122017125227.pdf
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/79_spleczna/fckeditor/file/Nabor/2017//DOC051217-05122017125227.pdf
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. KOMUNIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier transportu drogowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera - MS Windows, Word, Excel, Access, Internet, poczta elektroniczna
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doswiadczenie zawodowe - min. 1 rok doswiadczenia zawodowego. Pełna informacja na tablicy ogłoszeń PUP Oraz stronie internetowej Starostwa Powiatowego BIP: https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/79_spleczna/fckeditor/file/Nabor/2017//DOC051217-05122017125227.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykaz wymaganych dokumentów znajduje się na tablicy ogłoszeń PUP oraz : https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/79_spleczna/fckeditor/file/Nabor/2017//DOC051217-05122017125227.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier transportu drogowego
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca z programem graficznym Corel, obsługa komputera i urządzeń współpracujących
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
obsługa samochodow dostawczych oraz sprzętu komunalnego. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy w celu umówienia spotkania.
ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa urządzeń produkcyjnych typu: prasy, piły, gilotyny.Praca w Zabrzu na dwie zmiany, w branży metalurgicznej.Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia na umowę o pracę tymczasową - docelowo stałe zatrudnienie przez firmę.
Randstad Polska Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-01-13 - Zabrze (śląskie)
konfekcjonowanie oraz znakowanie produktu,
ADMAR MARIUSZ I RYSZARD CZWIERTNIA SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-29 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzątanie obiektu
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Czyścik - 2016-09-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prostych prac ręcznych z wykorzystaniem elektronarzędzi lub narzędzi warsztatowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, gospodarką nieruchomościami i rolnictwem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Błonie (mazowieckie)
Obróbka metali
Hesmo Henryk Smolicz - 2018-03-13 - Otyń (lubuskie)
prace magazynowe, porządkowe, układanie towaru.
SNC Sp.j. Bożena Gąsiorowska,Krzysztof Gąsiorowski - 2017-10-18 - Niegoszowice (małopolskie)
mONTAZ CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, PROSTE CZYNNOŚCI MANUALNE, OBSŁUGA MASZYN
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Gliwice (śląskie)
obsługa maszyn- głównie krajarki, ustawienie parametrów technicznych maszyn, udźwig 6-17,5 kg
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE D.K.LAMIN SPÓŁKA JAWNA PIOTR DANILUK, WIKTOR KIERSNOWSKI - 2018-07-05 - Zaścianki (podlaskie)
- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:1. wprowadzanie danych nowych najemców, analizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie powiadomień o wysokości czynszu oraz zawiadomień o wysokości opłat dla osób zajmujących lokal bez tytułu prawnego,2. wykonywanie na bieżąco wszystkich prac w zakresie wprowadzenia zmian, w tym zmian przypisu,3. przyjmowanie i przygotowywanie wniosków dotyczących spłat zaległości czynszowych w ratach,4. wystawianie dokumentów dotyczących zwrotu kaucji mieszkaniowych,5. przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych,6. udzielanie odpowiedzi najemcom lokali w sprawach realizacji opłat za zajmowane lokale i w zakresie wyjaśniania należności czynszowych,7. przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu zasobów mieszkaniowych,8. dokonywanie zmiany formuł naliczeń w zależności od sposobu liczenia mediów podzielnik, licznik, powierzchnia,9. aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media),10. prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Wynagrodzenie: 2500 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę na czas określony (1 umowa do 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) poparte minimum 2-letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy nie jest wymagany, - w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) oraz 2-letni staż pracy,- orientacja w wybranych przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych, - biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-06-13 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Wola Filipowska (małopolskie)
Wg zawodu
Zakład Metalowy STARYK - 2016-10-13 - Żary (lubuskie)
Naucznie dzieci języka niemieckiego w szkole podstawowej w wymiarze 11/18.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA LANDZMIERZ - 2018-08-06 - Landzmierz (opolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia, prawo lub zarządzanie sportemb) 3 letni staż pracy w samorządziec) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o sporcie, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.II.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 80 %b) praca w terenie 20 %c) praca przy komputerzeIV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Współpraca z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kontrola jego działalności merytorycznej,2. Współdziałanie z klubami i stowarzyszeniami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i sportu,3. Koordynowanie organizacji imprez sportowych na terenie Gminy,4. Koordynowanie i przygotowywanie do realizacji budżetu Gminy w części dotyczącej kultury fizycznej i sportu,5. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń oraz opracowań dot. realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu,6. Przygotowywanie i realizacja gminnych stypendiów i nagród sportowych,7. Przygotowywanie propozycji założeń do polityki gminy w zakresie kultury fizyczneji sportu.8. Koordynowanie prac wykonywanych na wieloosobowym stanowisku ds. sportu, kultury i turystyki zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-12-04 - Racibórz (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem, odbieranie połączeń przychodzących. Udzielanie fachowej informacji klientom, współpraca z działem technicznym.
kontakt przez OHP - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
Przewóz towarów na terenie Europy i Turcji. Wynagrodzenie 2300zł brutto + delegacje + godziny nadliczbowe.
Firma Handlowo-Usługowa BELGIN - 2018-05-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa maszyn służących do wytwarzania leków.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "SULPHUR ZDRÓJ EXIM" w Busku-Zdroju - 2018-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
1. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;2. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,4. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:a) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,b) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,c) zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,d) opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób,e) podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;5. Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opieki6. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej,7. Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-12-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca w kuchni-gotowanie.Rodzaj umowy:umowa o pracę tymczasową.Doświadczenie zawodowe:mile widziane
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FILIPOWICZ PIOTR - 2018-02-20 - Krutyń (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym
ASPEN Sp.z o.o. - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
HOSTA GROUP SP. Z O.O. SP.K. - 2017-08-25 - Jastrowie (wielkopolskie)
wykonywanie prac blacharski w warsztacie blacharsko-lakierniczym
Jakub Trzebiński MTB - 2016-08-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomsko (łódzkie)
uzgodnienia i wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, prowadzenie spraw z zakresu dokumentacji techn. itp.
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-10-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami użytkowanymi przez MOPR w Koszalinie. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem Zakładowej Składnicy Akt. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, a w szczególności przygotowywanie podziału środków, preliminarza wydatków i tabel opłat do różnych form wypoczynku. Prowadzenie konserwacji, napraw i renowacji sprzętu będącego w wyposażeniu MOPR w Koszalinie.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa sieci komputerowej, rejestracja pacjentów, archiwizacja danych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-Diagnostyka i naprawa samochodów osobowych,-Bieżące czynności eksploatacyjne np. klimatyzacja, opony,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 58 691-08-88-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Łęgowo (pomorskie)