PODINSPEKTORA DS. SPORTU W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: PODINSPEKTORA DS. SPORTU W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia, prawo lub zarządzanie sportemb) 3 letni staż pracy w samorządziec) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o sporcie, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.II.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 80 %b) praca w terenie 20 %c) praca przy komputerzeIV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Współpraca z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kontrola jego działalności merytorycznej,2. Współdziałanie z klubami i stowarzyszeniami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i sportu,3. Koordynowanie organizacji imprez sportowych na terenie Gminy,4. Koordynowanie i przygotowywanie do realizacji budżetu Gminy w części dotyczącej kultury fizycznej i sportu,5. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń oraz opracowań dot. realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu,6. Przygotowywanie i realizacja gminnych stypendiów i nagród sportowych,7. Przygotowywanie propozycji założeń do polityki gminy w zakresie kultury fizyczneji sportu.8. Koordynowanie prac wykonywanych na wieloosobowym stanowisku ds. sportu, kultury i turystyki zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia, prawo lub zarządzanie sportemb) 3 letni staż pracy w samorządziec) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o sporcie, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.II.Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 80 %b) praca w terenie 20 %c) praca przy komputerzeIV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Współpraca z Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu oraz kontrola jego działalności merytorycznej,2. Współdziałanie z klubami i stowarzyszeniami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i sportu,3. Koordynowanie organizacji imprez sportowych na terenie Gminy,4. Koordynowanie i przygotowywanie do realizacji budżetu Gminy w części dotyczącej kultury fizycznej i sportu,5. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń oraz opracowań dot. realizacji gminnych zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu,6. Przygotowywanie i realizacja gminnych stypendiów i nagród sportowych,7. Przygotowywanie propozycji założeń do polityki gminy w zakresie kultury fizyczneji sportu.8. Koordynowanie prac wykonywanych na wieloosobowym stanowisku ds. sportu, kultury i turystyki zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTORA DS. SPORTU W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kultury fizycznej i sportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2. kwestionariusz osobowy,3. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4. kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, 5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6. oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,8. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)9. oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213. Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2c.Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. sportu w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 15.12.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kultury fizycznej i sportu
Data dodania oferty pracy: 07.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Frezowanie w profilach PCV odwodnień i słupków, sprawdzanie, kontrolowanie parametrów technicznych frezarek
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kretomino (zachodniopomorskie)
Sadzenie sadzonek drzew, pilęgnacja upraw młodników, plewienie wokół zadrzewień, pielęgnacja chemiczna (opryski), wycinanie suchych gałęzi
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kowary (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, a w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z ewidencją, utrzymaniem i eksploatacją obiektówi urządzeń komunalnych (głównie gminnych rowów melioracyjnych i komunalnych oraz zbiorników wodnych),2) prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem zanieczyszczeniom wód, naruszeniem stanu wody na gruncie oraz innych zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, 3) przygotowywanie projektów uchwał oraz opinii do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,4) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów zagospodarowania złoża oraz opiniowanie planów ruchu zakładu górniczego, w tym:a) przygotowywanie projektów opinii lub uzgodnień Prezydenta Miasta w sprawach wydania przez właściwe organy decyzji, wymagających takich opinii lub uzgodnieńz mocy prawa geologicznego i górniczego, w zakresie oddziaływania na środowisko prac objętych tymi decyzjami (dot. koncesji górniczych),b) przygotowywanie projektów opinii w sprawie wydawania przez właściwe organy decyzji dotyczących zatwierdzenia planów ruchu zakładów górniczych,5) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska, w tym:a) przygotowywanie treści materiałów informacyjnych w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa (ulotki, broszury, artykuły prasowe, komunikaty)b) przygotowywanie akcji edukacyjnych dzieci i młodzieży (kontakty z placówkami oświatowymi, typowanie placówek oświatowych do nagradzania za akcje proekologiczne, rozsyłanie materiałów edukacyjnych)c) zlecanie organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom realizację zadańzwiązanych z ochroną środowiska i kształtowaniem postaw proekologicznych,6) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwości przyszłego raportowania tych informacji,7) opiniowanie inwestycji i projektów z zakresu gospodarki wodnej i melioracji, 8) koordynowanie działań wynikających z funkcjonowania aglomeracji wodno-ściekowej Kędzierzyn-Koźle,9) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw,10) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconychWydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości
Urząd Miasta - 2018-03-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Sejny (podlaskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadamiTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Szycie sukienek damskich
Zakład Krawiecki "BAJKA" Zygmunt Ślązak - 2017-01-19 - Przecław (łódzkie)
prowadzenie sprzedaży maszyn rolniczych, dojazd do klientów, pomoc w uruchamianiu maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM zarządzanie zespołem pracownikówrealizacje planów sprzedażowychutrzymanie wysokiego standardu obsługi klientamotywowanie i ocena pracownikóworganizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołucoaching pracowników
TERG Spółka Akcyjna - 2016-09-22 - Białystok (podlaskie)
spawanie konstrukcji stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE GOMIBUD - 2017-03-22 - Skawina (małopolskie)
wykonywanie usług fryzjerskich, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony
Zakład Fryzjerski "URSZULA" Urszula Mamajek - 2016-02-15 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Sadzenie dzrzew, krzewów, bylin, kwiatów jednoroczych i ich pielęgnacja, koszenie i grabienie trawy. Zakładanie i utrzymywanie trawników. Przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
praca związana z realizacją projektów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych w ramach RPO WM 2014-2020. Praca na pełen etat
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-09-14 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
1) Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS, 2) Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Dyrektora CIS, 3) Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji oraz prowadzenie spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej, 4) Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy, 5) Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli, 6) Kontrola realizacji zleceń organów kontroli zewnętrznej, 7) Prowadzenie spraw zw z rozpatrywaniem skarg, wniosków i zażaleń, 8) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji, 9) Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych oraz legitymacji ubezpieczeniowych, 10) Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów, 11) Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników CIS, 12) Prowadzenie spraw zw z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników, 13) Prowadzenie archiwum zakładowego, 14) Nadzór nad zamówieniami publicznymi oraz sporządzanie protokołów, 15) Administrowanie majątkiem Centrum, w tym przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych oraz spisów z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Prowadzenie gospodarki środkami ruchomymi, 17) Prowadzenie spraw formalno-prawnych dot obiektów i pomieszczeń zw z działalnością CIS, 18) Pobieranie i rozliczanie kwot zgodnie z przedstawionymii fakturami, 19) Zaopatrywanie CIS w potrzebne środki czystości, materiały biurowe i inne, sporządzanie protokołu przerobu i wyceny, 20) Wystawienie rachunków za wykonanie usług i not obciążeniowych, 21) Odpowiedzialność za sprzęt biurowy, 22) Wydawanie środków czystości, obuwia, odzieży, 23) Prowadzenie sekretariatu CIS. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub technik ekonomista, technik administracji, staż pracy co najmniej 3 lata, znajomość ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zamówieniach publicznych, pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o ochronie danych osobowych, o instrukcji kancelaryjnej, znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, o pomocy społecznej, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Docelowo umowa na czas nieokreślony. WAŻNOŚĆ OFERTY - 21.07.2017r.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W RUMI - 2017-07-14 - Rumia (pomorskie)
Prowadzenie terapii z dziećmi, usprawnianie funkcji ruchowych.
PRZEDSZKOLE INTEGRACYJNE AGNIESZKA MANDRYGA - 2016-08-24 - Trzebnica (dolnośląskie)
kontakt z klientami zagranicznymi z Indii; praca na terenie calej Polski
Waldi sp. z o.o. - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
montowanie instalacji sanitarnych i grzewczych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Białocin (mazowieckie)
Naprawa pojazdów samochodowych
Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "POM" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-05-25 - Wierzawice (podkarpackie)
obsługa pompy do betonu
"TRANS - BETON" PIETRZAK Spółka Jawna - 2016-03-30 - Frednowy (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie i dekretacja dokumentów, prowadzenie książki przychodów i rozchodów oraz prowadzenie pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
Fundacja Pociechom - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac zbrojarskich - budynki mieszkaniowe, bloki.
WOJA Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Lublin (lubelskie)
Archiwizacja dokumentów podatkowych. Wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie posiłków
PPU "Gal" - 2017-05-25 - Witaszewice (łódzkie)
odpowiedzialność za relacje firmy z klientami wietnamskimi, telefoniczna i osobista obsługa klientów w języku wietnamskim, aktywne pozyskiwanie klientów, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie konstrukcji oraz pokryć dachowych. Praca jednozmianowa w godz. pomiędzy 7.00 a 16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.
ZGDach-Bud Maciej Kuszczak - 2017-09-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.Uzgadnianie kont kosztów, dochodów i rozrachunków.Windykacja należności.Zastępstwo kasjera.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
modernizacja instalacji, serwisowanie, konserwacja, odczytywanie dokumentów technicznych, montaż instalacji;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE INSTALACJI HYDRAULICZNYCH - MONTAŻ, NAPRAWA, SERWIS INSTALACJI, 5 LAT STAŻU W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO;miejsce pracy-SzczecinKONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY 501153565 LUB CV NA E-MAIL: info (at) plusbau.pl
PLUSBAU POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie i realizacja dokumentacji budowlanej oraz prowadzenie zadań i inwestycji finansowanych ze środków zewnętrznych. Szczegóły w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-02-08 - Łęczna (lubelskie)
utrzymanie czystości w budynku piętrowym
GRAWITACJA Agnieszka Łaskarzewska - 2017-04-07 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)