SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM Śrem oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientaObsługa sprzedaży internetowej
Data publikacji: 2017-01-31
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klientaObsługa sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
słowacki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: telefoniczna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera Word, Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: angielski, polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 13.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż reklam internetowych,umieszczenie reklam na stronie internetowej,nawiazywane współpracy z klientami lokolnymi,rozliczanie uslug,rejestrowanie klientów w elektronicznej bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Trzebinia (małopolskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
KERMAAN S.C. - 2017-04-18 - Lubań (dolnośląskie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
reklamowanie usług firmy w internecie, pisanie tekstów reklam metodą NLP
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Krzyszkowice (małopolskie)
przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa telefoniczna klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialna za:· Aktywne wspieranie sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy dla firm i instytucji publicznych· Pozyskiwanie i obsługa klientów· Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klientów· Utrzymywanie trwałych relacji handlowych· Analiza skuteczności działań marketingowych· Obsługę biura firmy
BlowHD Technology Filipek Mirosław - 2016-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Konserwacje i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem według harmonogramu. Bieżące naprawy oraz usuwa awarie urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Montaże oraz wymiany urządzeń klimatyzacyjnych. Zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane części urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Wykonywanie rysunków technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonywanie poleceń pracy zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencja-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-tworzenie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klienta-przygotowywanie niezbędnych raportów Kontakt z pracodawcą: POCZTA (at) IGLOTEX.COM.PL
Iglotex Kraków sp. z o.o Filia Wrocław - 2016-03-01 - Smolec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
produkcja wyrobów wędloiniasrkich i mięsa konfekcjowanego, obsługa maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Pszczyna (śląskie)
Bieżąca obsługa procesów rozliczeń zamówieńPrzygotowanie dokumentacji handlowej
PROVINCJA SP. Z O.O. - 2018-07-19 - Sulęcin (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne prowadzenie działań handlowych, budowa rynku,nawiązywanie, utrwalanie i rozwój współpracy z klientami i dostawcami zagranicznymi,budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,kompleksowa realizacja procesu zakupu i sprzedaży,realizacja założonych planów sprzedaży,bubieżące monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
Zakłady Mięsne Nowak - 2017-05-19 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP. Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-02-16 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń technicznych, telefonuje do Klientów i przedstawia im ofertę szkoleniową. Pomaga w doborze tematyki szkolenia. Prowadzi z Klientem korespondencję e-mail związaną ze szkoleniami, którymiKlient wyraził zainteresowanie. Negocjuje ceny szkolenia i wysokość rabatu z Klientami. Prowadzi bazę danych Klientów w systemie CRM. Współpracuje zzespołem Cert Partner. ZADANIA: aktywne pozyskiwanie klientów poprzez: telefoniczną sprzedaż szkoleń technicznych, doradztwo w zakresie doboruszkoleń, udział w branżowych targach i konferencjach, tworzenie baz danych kontrahentów, podtrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji handlowych ze stałymi klientami, ofertowanie i bieżącą obsługę klientów wzakresie sprzedaży, realizację celów sprzedażowych, współpracę z pozostałymi działami firmy. Praca w godzinach 8-16.
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Opole (opolskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing, kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik
BUDOHIT Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Staszów (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa komputera
Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie Systemami Sage Symfonia, Kuracjusz. Zarządzanie serwerami i oprogramowaniem MS Windows Server, MS SQL Server oraz MS Exchange.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-03-07 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. 20 godzin pracy tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach pracy biura: 9:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 1.03.2018-28.02.2021.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotyczących robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości. Prowadzenie samochodu służbowego, współpraca z zakładami energetycznymi w zakresie wyłączeń energii elektrycznej oraz zawiranych porozumień i umów, kontrola dokumentacji techniczne, współpraca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali BDokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji, koordynacja realizacji kontraktów exportowych i importowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stare Olesno (opolskie)
Prace administracyjne.Przyjmowanie gości biura.Dbanie o prawidłowy obieg dokuemntów.Sporządzanie raportów oraz zestawień.Kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi i instytucjami.Zadaniowy system pracy.Praca we Wrocławiu, w Wysokiej i na terenie całego kraju - delegacje.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Racibórz (śląskie)