SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ BIURA Rzeszów oferta pracy BlowHD Technology Filipek Mirosław
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ BIURA
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialna za:· Aktywne wspieranie sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy dla firm i instytucji publicznych· Pozyskiwanie i obsługa klientów· Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klientów· Utrzymywanie trwałych relacji handlowych· Analiza skuteczności działań marketingowych· Obsługę biura firmy
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: BlowHD Technology Filipek Mirosław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BOYA ŻELEŃSKIEGO 16/16, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialna za:· Aktywne wspieranie sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy dla firm i instytucji publicznych· Pozyskiwanie i obsługa klientów· Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klientów· Utrzymywanie trwałych relacji handlowych· Analiza skuteczności działań marketingowych· Obsługę biura firmy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACJIOBSŁUGA KOMPUTERA MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: BlowHD Technology Filipek Mirosław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
B. Żeleńskiego 16/16, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: B. Żeleńskiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Pokrzywno (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie
Zespół Szkół Rzemiosł Artystycznych - 2016-02-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klienta- bieżące sporządzanie oraz kontrolowanie dokumentów projektowych, szkoleniowo-doradczych- obsługa komputera Pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych- bieżące wsparcie administarcyjne i organizacyjne Koordynatora Projektu- nadzór nad obiegem dokumentów, prowadzenie korespondencji biura- kontakt z Uczestnikami realizowanego projektu- prowadzenie dokumentacji projektu-wsparcie przy działaniach doradczo-szkoleniowych- ustalanie grafików spotkań- współpraca z wykonawcami, zleceniobiorcami
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Piastów (mazowieckie)
Obsługa klientów firmy, wycena zapytań klientów, praca w godz. 8-16, po okresie próbnym pracodawca deklaruje możliwość przejścia na umowę o pracę na czas określony oraz dodatkowy system premiowy
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta zagranicznego, przygotowanie i analiza danych, praca w Excelu.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2015-11-30 - Zelów (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku francuskim, utrzymywanie kontaktów z dotycczasowymi partneram handlowymi, prowadzenie korespondencji w języku francuskim
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów,pozyskiwanie klientów,budowanie bazy klientów,obsługa reklamacji,promocje handlowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Zambrów (podlaskie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celuśledzenia i przetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów.Nadzorowanie dokumentacji rejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentówrejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu wzakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacji wyznaczonych projektów. Zarządzanieprojektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami (45 krajów). Organizowanieglobalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogów TMF (45 krajów).Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
sprzedaż asortymentu budowlanego, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Jeglin (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń szpitalnych wg obowiązujących procedur i standardów. Miejsce wykonywania pracy w Zabrzu.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Zabrze (śląskie)
księgowanie wyciągów, wystawianie faktur, sporządzanie listy płac, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, sporządzanie zaświadczeń, praca na programie streamsoft, zgłoszenia do ZUS, wyrejestrowanie pracowników
JANI 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-06 - Zielona Góra (lubuskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
transport cysterną spożywczą
Z.P.H.U. ''TOMALA'' Bilski Tomasz - 2016-02-08 - Sompolno (wielkopolskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
BNP PARIBAS SECURITIES SERVICES S.K.A O/W POLSCE - 2015-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-07-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z dziełami: marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Leszno (wielkopolskie)
KONTROLA BUDYNKÓW PO WZGLĘDEM TECHNICZNYM, WYSTAWIANIE PROTOKOŁÓW KONIECZNOŚCI, LIKWIDACJA SZKÓD, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ AWARII I ZLECANIE ICH USUNIĘCIA, WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI SPÓŁKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRWO JAZDY KAT. BCV NA ADRES E-MAIL:SEKRETARIAT (at) AGBIL.PL
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
diagnostyka, obsługa, naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)