KIEROWNIK ZESPOŁU - ADMINISTRACJA Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU - ADMINISTRACJA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Bycie główną osobą kontaktową dla zespołu administratorów do spraw rekrutacji; odpowiedzialność za rozwiązywanie pytań; rozwiązywanie problemów, zapewniając płynne działanie funkcji; zarządzanie, rozwój i motywowanie zespołu; zapewnianie, że standardy usług są spełnione i stale ulepszane.
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bycie główną osobą kontaktową dla zespołu administratorów do spraw rekrutacji; odpowiedzialność za rozwiązywanie pytań; rozwiązywanie problemów, zapewniając płynne działanie funkcji; zarządzanie, rozwój i motywowanie zespołu; zapewnianie, że standardy usług są spełnione i stale ulepszane.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZESPOŁU - ADMINISTRACJA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
imponujuące doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Biegła znajmość języka angielskiego. Umiejętności interpersonalne. Zdolność do osiągania wymagających celów i zarządzania relacjami z interesariuszami. Doświadczenie BPO / SSC będzie atutem.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Pracodawca zatrudni na stanowisko 2 osoby. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/228Oferujemy: profesjonalny program szkoleniowy; dodatkowy dzień wolny, zajęcia językowe, karta Multisport i inne korzyści; możliwości angażowania się w dodatkowe inicjatywy; arakcyjną i stabilną karierę w uznanej na całym Świecie, nowatorskiej firmie; prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/228
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2018
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o pozytywny wizerunek OSIW, nadzór zgodnie z obowiązującymi przepisami nad prawidłowym funkcjonowaniem internatu, organizacja zajęć uczestników, planu żywienia i zaopatrzenia, nad stanem organizacyjnym i technicznym. Nadzór nad organizacją pracy wychowawców
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2017-10-24 - Niechanowo (wielkopolskie)
jw.
Costa Coffee Polska S.A. - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
prace porządkowe, nieskoplikowane prace naprawcze
GREAT JOB SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
terminowa realizacja robót elektrycznychorganizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikamiprowadzenie dokumentacji budowyoraz inne niezbędne czynn
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP Z OO - 2016-02-08 - Rogoźnica (podkarpackie)
kierowca busa do 3,5 t.
KUBA TRANS GABRIELA ŚWIĄTKOWSKA - 2017-12-11 - Pólko (kujawsko-pomorskie)
odpowiada za wynik finansowy, nadzoruje i koordynuje działania zatrudnionych pracowników, zarządzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administarcyjno-technicznych, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracowników, szkolenie i nadzorowanie, opracowywanie grafików pracy zespołu, uczestniczenie w targach i spotkaniach biznesowych
FOOD VILLAGE ASSOCIATE Sp. z o.o. - 2017-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja i nadzorowanie sprawnego funkcjonowania części logistyczno-produkcyjnej firmy - produkcja spożywcza
FABIJAŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Siedlęcin (dolnośląskie)
nadzorowanie robót budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie torebek z wyciętych elementów; WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie, umiejętność szycia
PPHU Vanessa s.c. - 2016-04-07 - Woźniki (śląskie)
Strzyżenie, modelowanie, farbowanie.Praca wwsystemie dwuzmianowym, w godzinach: 9-17, 11-19
ZARZĄDZANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Oława (dolnośląskie)
Kierownik sklepu winno-cukierniczego. Zarządzanie i organizacja pracy zespołu, przygotowywanie zamówień, współpraca ze specjalistami kategorii, praca z klientem i towarem, obsługa kasy fiskalnej i programów PC MARKET. Wymagane: znajomość handlu, książeczka Sanepid-u. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Sulęcin (lubuskie)
naprawa samochodów
Warsztat Samochodowy - Pashynskyy Sergiy - 2016-04-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
spawanie elementów i konstrukcji metalowych
Kamir Spólka z o.o - 2016-08-29 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie zespołem, nadzór nad pracownikami, zarządzanie sklepem internetowym, tworzenie banerów multimedialnych, dbanie o wizerunek firmy
FIRMA EDYTA - Edyta Wencel - 2017-06-08 - Ślepowron (mazowieckie)
realizacja załadunku i rozładunku wg okazanych dokumentów
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Tarnów (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE O BUDŻECIE PRZEKRACZAJACYM 1 ML EUR, OKRESLANIE, NADZÓR ORAZ EGZEKUCJĄ KRYTERIÓW JAKOŚCI PROJEKTU, DEFINIOWANIE ORAZ MONITOROWANIE WSKAŻNIKÓW JAKOŚCI PROJEKTU WYMAGANIA: TEORETYCZNA I PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ METODYK LEAN, SIX SIGMA, 5WHY, DFMEA, ZNAJOMOŚĆ SIECI DOSTĘPOWEJ READIO ACESS NETWORK, ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII 2G, 3G, 4G, ZNAJOMOŚCI ARCHITEKTURY STACJI BAZOWEJ.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie produkcją mebli i zespołem osób
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
kontrola kas, rozliczanie kasjerów, obsługa kas, zamawianie towaru. Kontakt Izabela Szwaczek 41 387 13 04
"DELICJA" Izabela Szwaczek - 2017-08-04 - Sobków (świętokrzyskie)
Kierowanie zespołem pracowników.Obsługa klientów.Współpraca z kierownikiem regionalnym. Zamawianie towru do placówki.Przygotowywanie grafiku pracy.
LKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Władysławowo (pomorskie)
-prowadzenie nadzoru nad działalnościąarchiwalną dotyczącą dokumentacjipowstającej w jednostkach organizacyjnych,w szczególności opiniowanie jednolitychrzeczowych wykazów akt;-prowadzenie ekspertyz archiwalnych;-uzgadnianie i analizowanie dokumentówzwiązanych z brakowaniem dokumentacjiniearchiwalnej oraz przygotowywaniezezwoleń na brakowanie tej dokumentacji;-nadzór nad brakowaniem dokumentacjiniearchiwalnej przechowywanej w zasobieArchiwum-przeprowadzanie szkoleń z zakresupostępowania z materiałami archiwalnymii dokumentacją niearchiwalną;-udzielanie instruktaży, konsultacji i opiniiw zakresie postępowania z materiałamiarchiwalnymi i dokumentacją niearchiwalnąw resorcie obrony narodowej;-gromadzenie, zabezpieczeniei przechowywanie dokumentacji;-przejmowania dokumentacji znadzorowanych jednostek organizacyjnych;-konserwacja zasobu Archiwum;-digitalizacja zasobu;-udostępnianie materiałów archiwalnych dlapersonelu;-prowadzenie skontrum.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2016-11-24 - Gdynia (pomorskie)
praca na terenie UE
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Łukowa (lubelskie)
Zarządzanie obiektem, prowadzenie rekrutacji załogi, prowadzenie działań marketingowych obiektu, pozyskiwanie klientów, organizacja imprez. Zarzadzanie obiektem- Zajazd Uroczysko - Sitaniec 206
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław - 2017-09-22 - Zamość (lubelskie)
organizacja pracy szwalni, planowanie, organizacja i nadzór nad procesem produkcji
Woźniak Tomasz Allbag - 2015-12-21 - Wadowice (małopolskie)
nadzorowanie prac przy układaniu kostki granitowej przy obiektach zabytkowych
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kieronik salonu bielizny
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE STARTEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED, ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENU SPRZEDAŻYWYMAGANIA: MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYN STANOWISKU, OBEJMUJĄCYM WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW TAKICH JAK W NINIEJSZEJ OFERCIE PRACY, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. budownictwo; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość rynku materiałów budowlanych; obsługa urządzeń biurowych, programu SUBIEKT; prawo jazdy kat. B; uprawnienia do obsługi wózków widłowych; zakres obowiązków: kierowanie pracą w hurtowni, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie z dostawcami i odbiorcami, sporządzanie ofert handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2016-05-02 - Gliwice (śląskie)
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej mobilnej - Jazda z przyczepą lekką, przez 8 godzin dziennie na terenie Katowic w dniach 10 do 23 grudnia 2015 r.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto za wykonanie zlecenia. Praca na umowę zlecenie od 14 do 23 grudnia 2015 r. - Praca w godzinach: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane doświadczenie w prowadzaniu samochodu z przyczepą. Wymagane osoby z własnym samochodem. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 500-600-807, 500-600-803) lub e-mail: biuro (at) kmpolska.pl
Krzysztof Małek KMPolska - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
PROTEKTOR Spółka Akcyjna - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)