KIEROWNIK ZESPOŁU - ADMINISTRACJA Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'

Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU - ADMINISTRACJA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Bycie główną osobą kontaktową dla zespołu administratorów do spraw rekrutacji; odpowiedzialność za rozwiązywanie pytań; rozwiązywanie problemów, zapewniając płynne działanie funkcji; zarządzanie, rozwój i motywowanie zespołu; zapewnianie, że standardy usług są spełnione i stale ulepszane.

Data publikacji: 2018-12-06

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bycie główną osobą kontaktową dla zespołu administratorów do spraw rekrutacji; odpowiedzialność za rozwiązywanie pytań; rozwiązywanie problemów, zapewniając płynne działanie funkcji; zarządzanie, rozwój i motywowanie zespołu; zapewnianie, że standardy usług są spełnione i stale ulepszane.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZESPOŁU - ADMINISTRACJA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
imponujuące doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Biegła znajmość języka angielskiego. Umiejętności interpersonalne. Zdolność do osiągania wymagających celów i zarządzania relacjami z interesariuszami. Doświadczenie BPO / SSC będzie atutem.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Pracodawca zatrudni na stanowisko 2 osoby. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/228Oferujemy: profesjonalny program szkoleniowy; dodatkowy dzień wolny, zajęcia językowe, karta Multisport i inne korzyści; możliwości angażowania się w dodatkowe inicjatywy; arakcyjną i stabilną karierę w uznanej na całym Świecie, nowatorskiej firmie; prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.

Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/228

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Puszkarska

Numer budynku pracodawcy: 7F

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2018

Data dodania oferty pracy: 06.12.2018

Oferta pracy ważna do: 07.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK INTERNATU - od 2 350 PLN

dbanie o pozytywny wizerunek OSIW, nadzór zgodnie z obowiązującymi przepisami nad prawidłowym funkcjonowaniem internatu, organizacja zajęć uczestników, planu żywienia i zaopatrzenia, nad stanem organizacyjnym i technicznym. Nadzór nad organizacją pracy wychowawców
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2017-10-24 - Niechanowo (wielkopolskie)

KIEROWNIK DS. IMIGRACYJNYCH (ENG: MANAGER - GLOBAL MOBILITY) - do 10 000 PLN

ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 13,7 PLN

prace porządkowe, nieskoplikowane prace naprawcze
GREAT JOB SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 2 000 PLN

terminowa realizacja robót elektrycznychorganizacja pracy oraz nadzór nad podległymi pracownikamiprowadzenie dokumentacji budowyoraz inne niezbędne czynn
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP Z OO - 2016-02-08 - Rogoźnica (podkarpackie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 000 PLN

kierowca busa do 3,5 t.
KUBA TRANS GABRIELA ŚWIĄTKOWSKA - 2017-12-11 - Pólko (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO - od 3 100 PLN

odpowiada za wynik finansowy, nadzoruje i koordynuje działania zatrudnionych pracowników, zarządzanie operacyjne lokalem gastronomicznym z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administarcyjno-technicznych, uczestniczenie w procesie naboru, motywowanie i rozliczanie pracowników, szkolenie i nadzorowanie, opracowywanie grafików pracy zespołu, uczestniczenie w targach i spotkaniach biznesowych
FOOD VILLAGE ASSOCIATE Sp. z o.o. - 2017-02-18 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK OPERACYJNY - od 5 000 PLN

Organizacja i nadzorowanie sprawnego funkcjonowania części logistyczno-produkcyjnej firmy - produkcja spożywcza
FABIJAŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Siedlęcin (dolnośląskie)

KIEROWNIK BUDOWY W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ - 5 000 - 6 000 PLN

nadzorowanie robót budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie torebek z wyciętych elementów; WYMAGANIA: mile widziane doświadczenie, umiejętność szycia
PPHU Vanessa s.c. - 2016-04-07 - Woźniki (śląskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Strzyżenie, modelowanie, farbowanie.Praca wwsystemie dwuzmianowym, w godzinach: 9-17, 11-19
ZARZĄDZANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Oława (dolnośląskie)

KIEROWNIK SKLEPU WINNO-CUKIERNICZEGO. - od 3 000 PLN

Kierownik sklepu winno-cukierniczego. Zarządzanie i organizacja pracy zespołu, przygotowywanie zamówień, współpraca ze specjalistami kategorii, praca z klientem i towarem, obsługa kasy fiskalnej i programów PC MARKET. Wymagane: znajomość handlu, książeczka Sanepid-u. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Sulęcin (lubuskie)

SPAWACZ-MONTER - od 3 500 PLN

spawanie elementów i konstrukcji metalowych
Kamir Spólka z o.o - 2016-08-29 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 4 970 PLN

zarządzanie zespołem, nadzór nad pracownikami, zarządzanie sklepem internetowym, tworzenie banerów multimedialnych, dbanie o wizerunek firmy
FIRMA EDYTA - Edyta Wencel - 2017-06-08 - Ślepowron (mazowieckie)

MAGAZYNIER - KONTROLER (O) - do 2 300 PLN

realizacja załadunku i rozładunku wg okazanych dokumentów
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Tarnów (małopolskie)

KIEROWNIK DS ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ PROJEKTU - do 20 515 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE O BUDŻECIE PRZEKRACZAJACYM 1 ML EUR, OKRESLANIE, NADZÓR ORAZ EGZEKUCJĄ KRYTERIÓW JAKOŚCI PROJEKTU, DEFINIOWANIE ORAZ MONITOROWANIE WSKAŻNIKÓW JAKOŚCI PROJEKTU WYMAGANIA: TEORETYCZNA I PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ METODYK LEAN, SIX SIGMA, 5WHY, DFMEA, ZNAJOMOŚĆ SIECI DOSTĘPOWEJ READIO ACESS NETWORK, ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII 2G, 3G, 4G, ZNAJOMOŚCI ARCHITEKTURY STACJI BAZOWEJ.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK STOLARNI / BRYGADZISTA - od 3 500 PLN

Kierowanie produkcją mebli i zespołem osób
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2016-08-23 - Szamotuły (wielkopolskie)

KIEROWNIK KAS - 2 000 - 2 200 PLN

kontrola kas, rozliczanie kasjerów, obsługa kas, zamawianie towaru. Kontakt Izabela Szwaczek 41 387 13 04
"DELICJA" Izabela Szwaczek - 2017-08-04 - Sobków (świętokrzyskie)

KIEROWNIK STACJI PALIW - 3 000 - 3 600 PLN

Kierowanie zespołem pracowników.Obsługa klientów.Współpraca z kierownikiem regionalnym. Zamawianie towru do placówki.Przygotowywanie grafiku pracy.
LKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Władysławowo (pomorskie)

KIEROWNIK SEKCJI NADZORU ARCHIWALNEGO - od 2 500 PLN

-prowadzenie nadzoru nad działalnościąarchiwalną dotyczącą dokumentacjipowstającej w jednostkach organizacyjnych,w szczególności opiniowanie jednolitychrzeczowych wykazów akt;-prowadzenie ekspertyz archiwalnych;-uzgadnianie i analizowanie dokumentówzwiązanych z brakowaniem dokumentacjiniearchiwalnej oraz przygotowywaniezezwoleń na brakowanie tej dokumentacji;-nadzór nad brakowaniem dokumentacjiniearchiwalnej przechowywanej w zasobieArchiwum-przeprowadzanie szkoleń z zakresupostępowania z materiałami archiwalnymii dokumentacją niearchiwalną;-udzielanie instruktaży, konsultacji i opiniiw zakresie postępowania z materiałamiarchiwalnymi i dokumentacją niearchiwalnąw resorcie obrony narodowej;-gromadzenie, zabezpieczeniei przechowywanie dokumentacji;-przejmowania dokumentacji znadzorowanych jednostek organizacyjnych;-konserwacja zasobu Archiwum;-digitalizacja zasobu;-udostępnianie materiałów archiwalnych dlapersonelu;-prowadzenie skontrum.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2016-11-24 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 6 000 PLN

praca na terenie UE
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Łukowa (lubelskie)

KIEROWNIK OBIEKTU HOTELOWO-RESTAURACYJNEGO - od 2 000 PLN

Zarządzanie obiektem, prowadzenie rekrutacji załogi, prowadzenie działań marketingowych obiektu, pozyskiwanie klientów, organizacja imprez. Zarzadzanie obiektem- Zajazd Uroczysko - Sitaniec 206
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław - 2017-09-22 - Zamość (lubelskie)

KIEROWNIK SZWALNI - od 2 000 PLN

organizacja pracy szwalni, planowanie, organizacja i nadzór nad procesem produkcji
Woźniak Tomasz Allbag - 2015-12-21 - Wadowice (małopolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - do 2 100 PLN

nadzorowanie prac przy układaniu kostki granitowej przy obiektach zabytkowych
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 100 PLN

Kieronik salonu bielizny
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK DO SPRAW STRATEGII I PLANOWANIA - od 8 500 PLN

PROWADZENIE STARTEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED, ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENU SPRZEDAŻYWYMAGANIA: MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYN STANOWISKU, OBEJMUJĄCYM WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW TAKICH JAK W NINIEJSZEJ OFERCIE PRACY, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK HURTOWNI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. budownictwo; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość rynku materiałów budowlanych; obsługa urządzeń biurowych, programu SUBIEKT; prawo jazdy kat. B; uprawnienia do obsługi wózków widłowych; zakres obowiązków: kierowanie pracą w hurtowni, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie z dostawcami i odbiorcami, sporządzanie ofert handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2016-05-02 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 1 500 PLN

- Przeprowadzenie kampanii reklamowej mobilnej - Jazda z przyczepą lekką, przez 8 godzin dziennie na terenie Katowic w dniach 10 do 23 grudnia 2015 r.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto za wykonanie zlecenia. Praca na umowę zlecenie od 14 do 23 grudnia 2015 r. - Praca w godzinach: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane doświadczenie w prowadzaniu samochodu z przyczepą. Wymagane osoby z własnym samochodem. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 500-600-807, 500-600-803) lub e-mail: biuro (at) kmpolska.pl
Krzysztof Małek KMPolska - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
PROTEKTOR Spółka Akcyjna - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)