KIEROWNIK OBIEKTU HOTELOWO-RESTAURACYJNEGO Zamość oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław
Stanowisko: KIEROWNIK OBIEKTU HOTELOWO-RESTAURACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie obiektem, prowadzenie rekrutacji załogi, prowadzenie działań marketingowych obiektu, pozyskiwanie klientów, organizacja imprez. Zarzadzanie obiektem- Zajazd Uroczysko - Sitaniec 206
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Staszica 23, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie obiektem, prowadzenie rekrutacji załogi, prowadzenie działań marketingowych obiektu, pozyskiwanie klientów, organizacja imprez. Zarzadzanie obiektem- Zajazd Uroczysko - Sitaniec 206
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OBIEKTU HOTELOWO-RESTAURACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętnośc zarządzania zespołem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w gastronomii. Otwartość, dyspozycyjność, obowiązkowość.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Stanisława Staszica 23, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV składać w restauracji Padwa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Stanisława Staszica
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.09.2017
Oferta pracy ważna do: 21.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dozór nad realizacja inwestycji, praca na terenie Polski
INSTALL CENTERE Paweł Protasiewicz - 2015-12-03 - Zawiercie (śląskie)
j.w
ANETA KRÓL "TEMPUS A" AGENCJA PRACY CZASOWEJ - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)praca w biurze i w terenie , spotkania z kluczowymi klientami , architektami, projektantami, monitorowanie pracy podległego zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku .
MELDOM S.C. - 2015-12-23 - Rzeszów (podkarpackie)
- wsparcie Dyrektora w wykonywanych czynnościach,- dbałość o wizerunek i jakość świadczonych usług,- wsparcie uczestników i trenerów podczas szkoleń oraz paneli dyskusyjnych, kontakt z wykonawcami,- udzielanie informacji o mediacji i projekcie,- udzielanie wsparcia mediatorowi i stronom mediacji, - prowadzenie rejestru spraw,- analiza ankiet oceny pracy mediatora i przekazanie ich do dyrektora,- prowadzenie prawidłowego obiegu dokumentów, - wysyłanie korespondencji,- stały kontakt z biurem projektu.Pracodawca oferuje: zatrudnienie na umowę o pracę,- praca stacjonarna,- stałe wynagrodzenie.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Protokolowanie na sali rozpraw. Rozpisywanie sesji. Wysyłanie korespondencji. Praca w referacie sędziego i referendarza sądowego.Wymagane: wykształcenie średnie (z maturą), mile widziane wykształcenie wyższe, a także umiejętność szybkiego pisania na komputerze.Miejsce pracy: Al. Kościuszki 107/109, ul. Kopcińskiego 56, ul. Pomorska 37.
SĄD REJONOWY dla ŁODZI - ŚRÓDMIEŚCIA w ŁODZI - 2018-05-14 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad produkcją betonu, zarządzanie grupą osób, kontrola procesów realizacji dostaw materiałów do produkcji, aktywne pozyskiwanie klientów, rozwój sprzedaży, planowanie i kontrola dostaw produktu do klienta, przygotowywanie ofert i umów handlowych, współpraca z laboratorium budowlanym, wystawianie atestów. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, staż pracy 2 lata na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, zarządzanie zespołem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Mile widzine osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce wykonywania pracy Dąbrówka, ul. Łąkowa 1 (84-242 Luzino).
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-09-27 - Luzino (pomorskie)
odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu oraz jego wyniki, prowadzenie dokumentacji zakupowej, sprzedażowej oraz magazynowej, obsługa klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
SOBSMAK DELI Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Brak danych
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2018-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z dostawcami i klientami, udział w inwentaryzacjach oraz odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych;obsługa dokumentacji magazynowej, administrowanie reklamacjami, czynny udziałw przyjmowaniu i wydawaniu towaru
JAN AUGUSTYNIK FISCHLAND - 2016-03-07 - Trzebieszowice (dolnośląskie)
nadzór magazynu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Rybina (pomorskie)
Sprzedaż towarów, dokumentacja. Nadzór nad pracą pracowników. Organizacja pracy sklepu.
"SPOŁEM" Siemianowicka Spółdzielnia Spożywców w Siemianowicach Śl. - 2018-07-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracownków
Terg Sp S.A. - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa systemu zarządzania treścią CMS, reprezentowanie redakcji na zewnątrz, tworzenie artykułów i materiałów tekstowych
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI "TWÓJ STARTUP" - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad pracownikami produkacyjnymi na budowie, przygotowywanie dokumentacji powykonwawczej, dyspozycyjność i znajomość prawa budowy i BHP
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grajewo (podlaskie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka hiszpańskiego i angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- zarządzanie pracą działu handlowego,- opracowywanie strategii sprzedaży produktów/ usług firmy,- realizowanie założonej strategii i planu sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie dobrych relacji z klientami,- nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta.
WEKTRA MAREK BRZOZOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie aptekę i personelem apteki, obsługa klientów
BELLA & MOON Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EUROMARKET Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Koźminiec (wielkopolskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie warsztatem samochodowym, nadzór pracy mechaników, zamawianie części, wystawianie faktur, naprawa samochodów.
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2016-06-17 - Karlino (zachodniopomorskie)
- Wybór członków zespołu projektowego, utrzymanie kontaktu z klientem, sponsorem, monitorowanie statusu projektu, odpowiednie motywowanie członków, zarządzanie zespołem projektowym.- Język Rosyjski i Ukraiński jest wymagany do porozumiewanie się pomiędzy członkami zespołu oraz pozostałymi pracownikami firmy oraz do kontaktu z kontrahentami, klientami z Rosji oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3800 - 4100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas określony od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-07-11 - Wędrzyn (lubuskie)
kierowanie aptekąpraca w godz. 8-16, 12-20
"KORPORACJA PP" Małgorzata Nuckowska-Pietrow - 2016-02-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kierownik biura
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Grodków (opolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów; zarządzanie ekipą Doradców Klienta i Koordynatorów ds. Sprzedaży; współtworzenie polityki handlowej powierzonego działu; przygotowywanie wyników ekonomicznych działu
LEROY MERLIN sp. z o.o. - 2016-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za proces automatyzacji dostarczania danych w technologii Java , zarządzanie zespołem specjalistów ds. Adaptacji danych do świadczenie z zarządzaniu, utrzymanie rytmu operacyjnego zespołu, współpraca z działem technicznym, prowadzenie. projektów
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-07-27 - Gdynia (pomorskie)
Stylizacja paznokci i rzęs.Wymagane doświadczenie min. 2 lata w stylizacji paznokci i rzęs.
BEAUTY NAILS ANNA PŁOCHOCKA - 2016-08-08 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie praca zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz przepisami BHP i p.poż, koordynacja dokuemntacji formalno-prawnej, w tym zmian w projekcie, koordynacji wszystkich uczestników procesu budowlanego
INMEL ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNO-MELIORACYJNYCH Zbigniew Jabłoński - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)