KIEROWNIK STATKU I KATEGORII Gdańsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Stanowisko: KIEROWNIK STATKU I KATEGORII
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca na jednostkach pływających.
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca na jednostkach pływających.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK STATKU I KATEGORII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kapitan statku morskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyplom Szypra I lub II klasy, uprawnienia morskiei i na żurawie pływające pow.16 t, równoważny system czasu pracy tj. 15 dni pracy/15 dni wolne.Miejsce pracy: Jednostki pływające PRCiP.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres email kadry (at) prcip.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.prcip.pl
Ulica pracodawcy: Przetoczna
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kapitan statku morskiego
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 20.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c59af80583e59a35970aa7b2f95116a
Podobne oferty pracy
nadzór nad pracownikami, współpraca z inwestorami i inspektorami nadzoru, opracowywanie harmonogramu robót, uczestniczenie w przetargach dot. działu drogowego, współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp.z o.o. - 2019-04-26 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa lokalnego punktu sprzedażyMagazynowanie i sprzedaż płyt granitowych, bieżący kontakt z klientami
SEM-BET GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza projektu wykonawczego, warunków pozwolenia na budowę oraz umów o wykonanie robót bud.organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem ergonomii pracy i ochrony środowiaskaprzyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy, sporządzanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,zezwalanie na pracę maszyn i urządzeń na budowie zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i przepisami UDTkoordynowanie zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i zapewniających ochronę zdrowia,prowadzenie dokumentacji budowy oraz realizowanie zaleceń wpisanych do Dziennika budowy,zgłaszanie do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu,przygotowywanie dokumentacji powykonawczej,zgłaszanie robót budowlanych do odbioru,rozliczanie pracy ludzi, sprzętu i harmonogramu rzeczowo-finansowego,
Przembud Gdańsk S.A. - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach aż do przekazania całej budowy inwestorowi. Optymalizacja budżetu budowy. Organizacja zaplecza budowy. Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych. Kandydaci przesyłają CV na adres: cetus_losice (at) op.pl .
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2018-11-20 - Łosice (mazowieckie)
- Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza konkurs oznaczony znakiem: HR 110211/17. Liczba wolnych etatów 0,75 etatu. Stanowisko należy do grupy stanowisk obsługi technicznej i gospodarczej (stanowisko nieurzędnicze).- Więcej informacji na stronie: www.katowice-zachod.sr.gov.pl w zakładce oferty pracy- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i kontrolowanie usług transportowych, kontrola pomieszczeń w budynkach Sądu, ewidencjonowanie i zgłaszanie usterek przełożonemu, drobne prace remontowe związane z bieżącym utrzymaniem budynku, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 1575 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony -1 rok, z możliwością przedłużenia. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75% etatu). Docelowo praca na stałe.Praca w godz. między: 7:30-15:30 - do uzgodnienia.- Wymagania: wykształcenie zasadnicze, .stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku, umiejętność dobrej organizacji pracy, .odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, miejętność pracy w zespole.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Zamość (lubelskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Ropczyce (podkarpackie)
- Opieka i nauka dzieci w przedszkolu według pedagogiki Montessori w języku angielskim.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (32,50%).- Praca: 7:30-15:30. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane certyfikat ukończenia dwuletniego kursu Montessori. Wymagany certyfikat Montessori AMI. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu B1.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; min. rok doświadczenia zawodowego; uprawnienia na wózki widłowe; naprawa i konserwacja samochodów ciężarowych; jedna zmiana, miejsce pracy: Sośnicowice;
LEBOPOLL LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Sośnicowice (śląskie)
Zarządzanie personelem, tworzenie zamówień, prezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
DINO POLSKA S. A. - 2015-11-13 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami. Negocacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Zamość (lubelskie)
organizowanie i kierowanie realizacją procedur o udzielenie zamówień publicznych, wykonania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzania dokumentacji przetargowej
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-04-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
nadzór/organizacja działalności Kawiarni STYL WDK oraz nadzór/organizacja imprez okolicznościowych,dbałość o wysoki standard obsługi gości oraz wystrój sal przeznaczonych do prowadzenia działalności gastronomicznej,kontrola jakości i sposobu serwowania dań, kontrola nad marżą i utrzymywanie ustalonego jej poziomu, nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji, kontrola stanów magazynowych, zarządzanie zapasami, zamówieniami oraz nadzór nad realizacją zamówień, nadzór nad zabezpieczeniem imprez pod względem organizacyjnym i technicznym w niezbędne wyposażenie,nadzór nad utrzymywaniem w należytym stanie sprzętu technicznego i gospodarczego,inicjowanie nowych przedsięwzięć, promocji oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Kawiarni STYL WDK.
Wąbrzeski Dom Kultury - 2019-02-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Brukarz
"DUD-BRUK" Jacek Dudek - 2017-05-05 - Tarnów (małopolskie)
w/g stanowiska
YUGAT EKO Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
|Rozkładanie i składanie urządzeń, obsługa parku zabaw. Praca w godz. 10-19
ANNA FRANCIK, DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO - USŁUGOWO - PROMOCYJNA - 2016-04-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Rozdzielanie zadań produkcyjnych oraz nadzór nad ich wykonywaniem, - Sporządzanie planów produkcyjnych, - Przedstawianie, wprowadzadzanie zmian, usprawnień w celu zwiększenia efektywności pracy, - Szkolenia podległych pracowników, - Dokonywanie analiz racjonalności i struktury zatrudnienia w komórkach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola prac wykonywanych na budowach.
Z.U.T.H. Stanisław Czerepiński - 2018-07-18 - Karolina (mazowieckie)
Całokształt prac związanych z funkcjonowaniem w Składzie Porażyn Punktu Informatycznego. Administrowanie i nadzór nad prawidłową eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania, dbanie o utrzymywanie jego zdolności użytkowej. Wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia ewidencji powierzonego sprzętu i oprogramowania. Planowanie potrzeb w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania i składanie Kierownikowi Składu propozycji w tym zakresie. Branie udziału w planowaniu i realizowaniu szkoleń użytkowników sprzętu informatycznego w zakresie przyjętych zasad i procedur eksploatacji. Zapewnienie ochrony danych osobowych przetwarzanych w zasobach 4RGLog. Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem elektronicznych systemów wspomagania ochrony fizycznej Składu. Przetrzeganie przepisów bhp i ppoż obowiązujących na terenie Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-02-05 - Porażyn (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sulechów (lubuskie)
Zarządzanie zespołem pracowników, prowadzenie sklepu zgodnie z obowiązającymi standardami.Godziny pracy 08.00-16.00 lub 10.00-18.00.
SIGMA MAX Sp. z o.o. - 2020-01-28 - Płońsk (mazowieckie)
Odbiór ilościowo - jakościowymateriałów od dostawców, wydawanie towaru z magazynu na podstawie dokumentów, bieżące prowadzenie dokumentacji i ewidencji magazynowej.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2020-01-07 - Świętoszów (dolnośląskie)
OBRÓBKA METALU, SKRAWANIE ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ, OBSŁUGA OBRABIAREK,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, TOKARZ W METALU, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO, WYNAGRODZENIE BRUTTO 13,70 ZŁ/H
STAL I BUDOWNICTWO Michał Bohosiewicz - 2018-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Poszukujemy pracownika w charakterze kierownika budowy, kierownika robót w branży drogowej.Wymagane: doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze, znajomość procesów technologicznych, doświadczenie w planowaniu i koordynacji dostaw materiałów, doświadczenie w efektywnym zarządzaniu maszynami i sprzętem, doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników, komunikatywność.Mile widziane uprawnienia budowlane.Obowiązki:- prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną- bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości- nadzór i odpowiedzialność za pracę podległego zespołu,
Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski - 2016-07-06 - Kalisz (pomorskie)
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad przebiegiem robót na budowie, zapewnianie podległym brygadom bezpiecznych warunków wykonania pracy pod względem BHP i p.poż. oraz odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne na stanowisku pracy, nadzorowanie prawidłowej obsługi, eksploatacji i przeprowadzania konserwacji sprzętu, urządzeń przez podległe brygady zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, przestrzeganie terminowego wykonania zadań planowych i poszczególnych ich etapów z ustaleniami umownymi zawartymi w planie oraz harmonogramach,uczestniczenie w komisjach technicznych związanych ze sprawowaniem lub odbiorem robót, kontrolowanie dyscypliny pracy, właściwego wykorzystania czasu pracy podległych brygad. - Praca w Katowicach oraz budowy realizowane na terenie kraju.- Wynagrodzenie: od 4000 do 5000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia budowlane. Samodzielność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów, sumienność, odporność na stres, dyspozycyjność. Kontakt e-mail: m.rybowicz (at) rewital-serwis.pl
"REWITAL - SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
w szczególności kompleksowa zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracownicza i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników, odpowiedzialność za mienie powierzone, praca w C.H., więc godziny pracy salonu takie, jak godziny otwarcia galerii, czas pracy Kierownika po 8h 5 dni w tygodniu lub pełne zmiany w razie potrzeby, praca w weekendy, przygotowywanie konwojów, obsługa systemy księgowego i magazynowego, prowadzenie inwentaryzacji nocnych, wykonywanie instrukcji VM, szkolenia pracowników w tym BHP wstępne. Brak możliwość wykorzystywania urlopów w okresie wysoko-handlowym w firmie. Bieżące raportowanie wg. obowiązujących formularzy i terminów. Kontakt osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie w godz. 10-16
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)
-
Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski - 2017-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)