KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Koszalin oferta pracy 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i kierowanie realizacją procedur o udzielenie zamówień publicznych, wykonania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzania dokumentacji przetargowej
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:4 Marca, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i kierowanie realizacją procedur o udzielenie zamówień publicznych, wykonania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzania dokumentacji przetargowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne " trzynastka"
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - prawo/administracja, inne, 3 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych, praktyczna umiejętność realizacji procedur zamówień publicznych w oparciu o bardzo dobrą znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, umiejętność kierowania zespołem
Nazwa pracodawcy: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
4 Marca 3, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w zakresie godz. 7:00 - 15:30, pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy następnie na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8:00 -14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: 4 Marca
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.04.2019
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e77215cea3beec14bcddee540c2db122
Podobne oferty pracy
przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Młynisko (łódzkie)
montaż instalacji i sieci sanitarnych
SANBUD SP. Z O.O. - 2019-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
- zarządzanie procesem produkcyjnym- przygotowywanie raportów produkcyjnych
DERKWOO ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Zakres zadań:1) planowanie dochodów i wydatków oraz ewidencjonowanie operacji gospodarczych,2) prowadzenie rachunkowości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę środkami budżetowymi i pozabudżetowymi,4) odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej,5) odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową, kadrową jednostki,6) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,7) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki,8) naliczanie wynagrodzeń i należnych świadczeń,9) dokonywanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym i Urzędem Pracy,10) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,11) prowadzenie funduszu socjalnego jednostki,12) prowadzenie ewidencji syntetycznej analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych,13) sporządzanie ofert oraz organizacja postępowań przetargowych,14) prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatkowych wraz naliczaniem i rozliczaniem podatku VAT.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto miesięcznie. Istnieje możliwość zwiększenia wymiaru etatu i przedłużenia umowy o pracę.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Ustce - 2017-07-12 - Ustka (pomorskie)
.
"M & A" S.C. Adam Hryń, Barbara Hryń, Monika Rucińska-Hryń - 2016-08-09 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM MONTAŻYSTÓW, KOORDYNACJA PRAC ELEKTRYCZNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :DĘBICA+DELEGACJA
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2018-09-24 - Dębica (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych.2. Zapewnienie kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z ich dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.3. Planowanie i prowadzenie kontroli bieżących w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych oraz kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych w jednostkach i instytucjach wojskowych w jednostkach podległych.4. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w codziennych czynnościach domowych pielęgnowanie i dbanie o zdrowie i higienę osobistą, wyjazdy do lekarza, kontaktowanie się z urzędami i innymi instytucjmi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Platerowie - 2016-04-08 - Platerów (mazowieckie)
jw
Capital Work - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad operacyjnym przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych w zakładzie, inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów, zapewnienie najwyższych norm jakości w zakresie produkcji, odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów o standardach pracy, współpraca z działami wsparcia wewnątrz firmy. e-mail: stalchem (at) stalchem.com.pl lub kontakt tel. 600811159
Zakład Budowy Urządzeń Przemysłowych "STAL - CHEM" - 2017-03-13 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
kierowanie zespołem pracowników na budowie, kontakt z inwestorem
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie zakupów inwest., kontrola stanu technicznego, realizacja planów inwestycyjnych.
LEKS Spółka z o.o. - 2016-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie całkształtem prac podległej sekcji.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Balice (małopolskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Kierowanie pracą pracowników na zmianie i procesem produkcji, kontakty z kooperantami, przygotowywanie kosztorysów. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku.
KUROWSKI G&T SP. Z O. O. - 2016-04-11 - Meszna (śląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowiskach technicznych w środowisku międzynarodowym; biegła znajomość j. angielskiego; wiedza dot. opracowywania modeli procesów dla różnych części względem towarów elektromechanicznych; wyceny części elektromechanicznych dla potrzeb bieżącej produkcji, procesu przedprodukcyjnego oraz nowych produktów; Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwijanie modelów procesowych dla różnych nowych części rodziny względem towarów elektromechanicznych; odpowiedzialność za wycenę części dla potrzeb bieżącej produkcji; projektowanie i wykonywanie prototypów oraz testowanie rozwiązań innowacyjnych w celu sprostania wymogom klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gliwice (śląskie)
branża: odzież służbowa i mundurowa,wykształcenie min. średnie kierunkowe (np. odzieżowe),obsługa komputera, internetu i urządzeń biurowych,znajomość krawiectwa i branży odzieżowej,wynagrodzenie + premia
PPHU BONEX Bogdan Nowak - 2015-12-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
: Zarządzanie Gastronomią hotelową, koordynacja pracy pracowników obsługi restauracji hotelowej, konferencji i bankietów w hotelu zlokalizowanym w centrum Rzeszowa. Przygotowywanie i realizacja imprez okolicznościowych. Kontrola jakości serwowanych dań oraz standardów obsługi klienta.Prowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników, planowanie czasu pracy w Dziale Gastronomia. Obsługa programu komputerowego do obsługi gastronomii. Opracowywanie raportów, inwentaryzacji, zamówień. Planowanie, kontrolowanie oraz optymalizacja kosztów działalności restauracji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
praca magazyniera: przyjmowanie i wydawanie towarów, ukladanie i pilnowanie porządku, nadzór nad magazynem
Hurtownia Materiałów Budowlanych "MAGBUD" Łukasz Kapera - 2018-07-26 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prace na magazynie materiałów pędnych i smarów
13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-27 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad funkcjonowaniem apteki, zarządzanie zespołem, realizowanie planów sprzedażowych
Apteka Miodowa Tomasz Zarzycki - 2018-06-25 - Malbork (pomorskie)
Kierowanie robotami sanitarnymi, a w szczególności nadzór nad wykonywaniem instalacji:grzewczych, wentylacji, odnawialnych źródeł energii oraz pomocniczych prac ogólnobodowlanych na inwestycjach realizowanych przez Spółkę w obrębie Trójmiasta i okolic.Sprawowanie nadzoru nad pracownikami instalacyjnymi 2 SUN oraz podwykonawców.Rozdzielanie obowiązków, koordynowanie prac, prowadzenie logistyki budowy, opracowywanieharmonogramów i dokumentacji.
2 SUN Sp. z o. o. Sp. k. - 2017-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
- przyjęcie i wydawanie towaru na podstawie dokumentów magazynowych;- kompletowanie wysyłek;- załadunek i rozładunek dostaw;- dbanie o porządek i czystość w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedawca w sklepie elektrycznym
PHU Elstar Artur Bacik - 2016-07-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kompleksowe zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników.
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Piła (wielkopolskie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Dbanie o zgodność stanów ewidencyjnych z rzeczywistymi.2. Nadzór nad realizacją przez pracowników zamówień od klientów oraz przyjęć na magazyn.3. Dbanie o jakość wyrobów na magazynie.4. Dbanie o majątek oraz porządek i ład w magazynie.
Przedsiębiorstwo TOOLCO Kazimierz Mitroszewski - 2016-09-27 - Mońki (podlaskie)
Zarządzanie działem technicznym, kontrola pracy mechaników, zlecanie zadań mechanikom
Przedsiębiorstwo Handlowe Chudak S.J - 2018-09-13 - Włoszakowice (wielkopolskie)
kierowanie działaniami z zakresu planowania zasobów ludzkch, dbanie o rozwój pracowników i sprawowanie opieki nad nimi, dbanie o bezpieczeństwo zespołu i klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Poznań (wielkopolskie)