KIEROWNIK AGENCJI OCHRONY MIENIA I OSÓB(NR 4443) Bydgoszcz oferta pracy Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski
Stanowisko: KIEROWNIK AGENCJI OCHRONY MIENIA I OSÓB(NR 4443)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-06-16
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-119 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą - uzależniona od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK AGENCJI OCHRONY MIENIA I OSÓB(NR 4443)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik agencji ochrony mienia i osób
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. zawodowe, mile widziany stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Nowa 21, 85-119 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
tel. 512-252-835 - w godz. 08.00-15.00wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą - uzależniona od kwalifikacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 08.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik agencji ochrony mienia i osób
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.06.2017
Data dodania oferty pracy: 16.06.2017
Oferta pracy ważna do: 16.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik w branży elektroenergetycznej z uprawnieniami budowlanymi oraz doświadczeniem zawodowym. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektroenergetycznymi.
Firma Robót Elektrycznych ELPOL Hubert Szweda - 2015-11-16 - Luzino (pomorskie)
Bieżąca obsluga klienta na stanowisku depozytowym w banku
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Stara Kornica (mazowieckie)
- koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników, - organizowanie i prowadzenie edukacji pracowników, - organizowanie różnorodnych form pomocy, a także udział w rozwijaniu infrastruktury socjalnej. 1/4 etatu.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
DOKUMENTACJA POWYKONAWCZA, ORGANIZACJA ZESPOŁU, NADZÓR NAD ROBOTAMI W ZAKRESIE GAZOWNICTWA
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-03 - Dobrków (podkarpackie)
Koordynacja i nadzór pracy Działu Zamówień Publicznych IF PAN. Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych,opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówień. Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowania. Sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp, prowadzenie korespondencji (specyfikacje, ogłoszenia, zawiadomienia, odpowiedzi na zapytania , pisma wynikające z procedur odwoławczych, protokoły, umowy itp). Konsultacje z pracownikami Instytutu dotyczące procedur zamówień publicznych. Kompleksowa obsługa postępowań . Udział w pracach komisji przetargowej.Prowadzenie rejestrów zamówień, sporządzanie sprawozdań, uzgadnianie harmonogramów,. Przygotowywanie planów zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i zarządzanie skladem opału
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Radziszewo (zachodniopomorskie)
zarządzanie lokalem, pracownikami, dostawcami, reklama
Szkoła Języka Chińskiego "ZHONG HUA" MEIYU XING - 2016-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie lotnictwa; 3 lata stażu pracy, w tym 1 rok dośw. w kierowaniu szkoleniem lotniczym; wiedza w zakesie procesów certyfikujących w organizacjach lotniczych; umiejętność z zakresu procesów certyfikujących w organizacjach lotniczych; wiedza z zakresu administracji; zakres obowiązków: monitorowanie zgodności wyrażające się w tym, że audydty i inspekcje w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego ATO PŚ są wykonywane przez personel nieponoszący odpowiedzialności za funkcję, procedury będące przedmiotem audytu; właściwe funkcjonowanie systemu monitorowania zgodności obejmującego działalność Akademickiego Ośrodka Szkolenia Lotniczego ATO PŚ związana z wymaganiami posiadanych certyfikatów;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy z dziećmi, komunikatywnośćpraca dodatkowa, umowa zlecenie lub o dzieło, w soboty i niedziele, 25-30 zł za godzinę brutto
DZIECIĘCA KRAINA Sylwia Wielebińska - 2017-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowych standardów sprawozdawczości, przygotowywanie i sprawdzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT),odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR, przygotowywanie sprawozdań - GUS, odpowiedzialność za gromadzenie i przechowywanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem księgowym,współpraca z firmą audytorską, urzędami, bankami, opieka nad systemem księgowym, współpraca z innymi działami Spółki w zakresie dotyczącym księgowości, podatków, budżetu.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Siedlce (mazowieckie)
Kierowanie sklepem ogólnospożywczym
GERPOL Koput Gerard - 2017-08-17 - Wronki (wielkopolskie)
znajomość branży -sprzedaż artykułów RTV,AGD/IT; aplikację (CV i list motywacyjny) składać poprzez stronę www.mediaexpert.pl, w zakładce Informacje - Praca
TERG S.A. - 2017-09-27 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo - Usługowa ZIBUD-BRUK Zając Ewa Kamienica 282 - 2016-06-03 - Kamienica (małopolskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Kris-Mat II - 2016-08-31 - Płocko (pomorskie)
obsługa klienta,sprzedaż produktów. Mozliwość podjęcia pracy na cały lub pół etatu
SKLEP SPOŻYWCZO PRZEMYSŁOWY - MIROSŁAWA STACHOWIAK - 2017-12-28 - Kębłowo (wielkopolskie)
jw
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Dowóz towarów do sklepu, zakupy towarów, pozostała organizacja zaopatrzenia sklepów.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie księgowości
Sąd Rejonowy w Lesznie - 2016-02-29 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
"AMREST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Pizza Hut, KFC, Burger King) - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
1) Pełnienie funkcji kierownika basenu kąpielowego. 2) Realizacja i nadzór zadań w zakresie prawidłowego zagospodarowania, utrzymania technicznego i użytkowania obiektu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad: stanem sanitarno – epidemiologicznym wody i zachowaniem prawidłowych jej parametrów; prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń basenowych; prawidłowym i terminowym wykonywaniem napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych przez wykonawców robót oraz dostawców maszyn i urządzeń; przeprowadzaniem okresowych serwisów, przeglądów technicznych maszyn i urządzeń; racjonalną gospodarką materiałową i energetyczną; utrzymaniem czystości w pomieszczeniach obiektu; utrzymaniem pływalni we właściwym stanie sanitarnym 4) Prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej basenu.5) Nadzór nad pracownikami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2017-08-31 - Brzeszcze (małopolskie)
Kierownik sklepu
Firma Handlowo Usługowa "Elektrotechnika" Zbigniew Rząsa - 2016-08-16 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa maszyn stolarskich (piła panelowa, okleiniarka). Praca wymaga dźwigania powyżej 25 kg..
SOMA Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, umiejętność współpracy z projektantami, nadzorem inwestorskim, podwykonawcami, zarządzanie podległym zespołem. Wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia w zakresie konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń, dobra znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2016-05-18 - Luzino (pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
KOSZTORYSOWANIE, OFERTOWANIE, ZAMAWIANIE I ROZLICZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. KOORDYNOWANIE INWESTYCJAMI POD WZGLĘDEM TECHNICZNYM
TYTAN GRUSZKA KOWALSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Lakierowanie mebli powłoką malarską, przygotowywanie mebli do malowania.
PPHU"DARO" Dzwonkowski Dariusz - 2018-10-18 - Chojnice (pomorskie)
obsługa sekretariatu, prace administracyjno-biurowe, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Poznań (wielkopolskie)