KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: 3 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Data publikacji: 2016-01-08
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bajana 31/A, 54-129 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczne budowlane wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, wiedza w zakresie projektowania, kosztorysowania, realizacji inwestycji i remontów, wiedza w zakresie Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi- rozliczanie kosztów, znajomość prawa budowlanego i prawa spółdzielczego, doświadczenie w pracy w spółdzielczości mieszkaniowej, dobra znajomosć obsługi komputera, mile widziana znajomość programu Dom 5 Firmy Sacer, minimum 3 latnie doświadczenie w kierowaniu zespołem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Bajana 31/A, 54-129 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV Kandydat składa następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszajace udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: 29.01.2016 do godz. 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Bajana
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu prowadzonych robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników. Praca Kraków oraz woj. małopolskie.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru, sporządzanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie grupą ludzi, sporządzanie zamówień, gospodarka odzieżą - magazyn.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2016-01-05 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
j.w
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracą lokalu gastronomicznego i obiektu noclegowego. Praca w systemie dwuzmianowym: I 12:00-20:00, II 13:00-21:00
Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef - 2016-07-22 - Dębska Kuźnia (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Przytyk (mazowieckie)
nadzór pracy pionu organizacyjno-administracyjnego i prawidłowa realizacja jego zadań, podejmowanie zadań związanych z działalnością inwestycyjno- remontową, nadzór nad prawidłowym zarządzaniem nieruchomościami znajdującymi się w zasobach WWk OHP oraz pozyskiwanie środków na ich utrzymanie, remonty i inwestycje, realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
-organizowanie i nadzorowanie pracy personelu,-reprezentowanie pracodawcy wobec personelu i dostawców,-generowanie zamówień, rozliczanie kas, przyjmowanie towaru
Aldik Nova Sp z o. o. - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad realizacją zadań działu opiekuńczo -terapeutycznego, przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-04-27 - Dąbie (pomorskie)
- planowanie, wdrażanie strategii dostaw materiałów i usług- negocjowanie umów z dostawcami- nadzór, kontrola, koordynacja prac wykonywanych przez pracowników działu zaopatrzenia i gospodarki magazynowej oraz działu laserów- współpraca z działem sprzedaży i marketingu oraz wydziałami produkcji w zakresie opracowywania planów produkcji oraz ich realizacji- nadzór, kontrola właściwego funkcjonowania gospodarki magazynowej
F.U.W.K. "Konwektor" Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wielgomłyny (łódzkie)
1. Weryfikacja dziennych rachunków zysków i strat poprzez porównywanie i rozliczanie bilansów oraz FOBO rachunków zysków i strat.2. Usuwanie niezgodności i eskalowania do odpowiedniego działu.3. Przetworzenie rachunku zysków i strat oraz raportu o odpowiedzialności i przekazanie ich do swoich odpowiedników w dziale Business Control.4. Przeprowadzenie zamknięcia miesiąca, zapewnienie spójności danych wszystkich bilansów.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa działu sprzedaży
METAL PRODUKT SP.Z.O.O - 2018-07-31 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie pomyślnego wykonywania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowania, koordynowanie i wykonywanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod AAA w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie sepołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólnie z menadżerwm biznesowym projektu wszystkich dokumentów projektowych, w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządznie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie ststusu fakturowania projektu, kosztów wydatków i przepływy pieniężnego, zapewnianie, aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnianie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowania dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, obsługa urządzeń rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej. Praca w godz. 7-14.35 w Kołobrzegu. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie dla dojeżdżających.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
DLA NASZEGO KLIENTA, JEDNEJ Z NAJSZYBCIEJ ROZWIJAJĄCYCH SIĘ FIRM W REGIONIE W SEKTORZE BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO I MIESZKANIOWEGO, POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO:KIEROWNIK BUDOWY - BUDOWNICTWO MIESZKANIOWEMIEJSCE PRACY: USTRZYKI DOLNE, WOJ. PODKARPACKIENR REF.: KB/02/2018WYNAGRODZENIE: 6 - 8 TYS. ZŁOPIS OBOWIĄZKÓW KIEROWANIE BUDOWAMI, NADZOROWANIE JAKOŚCI I TERMINOWOŚCI REALIZOWANYCH ROBÓT, ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ, DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ ORAZ PRZEPISAMI BHP. BIEŻĄCA KONTROLA REALIZACJI ROBÓT ZGODNIE Z ZAŁOŻONYM HARMONOGRAMEM I KOSZTORYSEM. KIEROWANIE PRACAMI BRYGAD NA BUDOWIE, ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM. PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWY, NADZÓR NAD PRZYGOTOWANIEM DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ I ODBIOROWEJ. ROZLICZANIE BUDOWY POD KĄTEM FINANSOW
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. - 2018-03-02 - Opole (opolskie)
planowanie i organizowanie pracy KLUBU, wraz z określeniem czasu pracy podwładnych, organizowanie przedsięwzięć integracyjnych, planowanie i organizacja zamierzeń kulturalnych, oświatowych i turystyczno-krajoznawczych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
Znajomość problemów związanych z logistyką, produkcją, obsługą klienta, odbiorem materiałów i produktów oraz inwentaryzacją, znajomość nowoczesnych praktyk magazynowania oraz metod i narzędzi zarządzania magazynem, a także znajomość obiegu dokumentów magazynowych, wymagane doświadczenie na stanowisku kierownika. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się m.in.: zdolnościami przywódczymi, dużą komunikatywnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, a także przedsiębiorczością, umiejętnością rozwiązywania problemów i sugerowania rozwiązań współpracownikom, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników oraz odpornością na stres. Wymagania: wykształcenie podstawowe.
COMES S.C. - 2017-04-06 - Bolszewo (pomorskie)
koordynowanie prac podległych mechaników, nadzór nad terminowością napraw pojazdów, obsługa klienta według standardów firmy, kontrola jakości
Przedsiębiorstwo Handlowo UsługoweAutocentrum Victoria Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Lubin (dolnośląskie)
Księgowanie faktur dotyczących zakupówKsięgowanie rozliczeń pracowniczychKsięgowanie wyciągów bankowychPrzygotowywanie deklaracji podatkowychPrzygotowywanie zestawień do raportów miesięcznychUzgodnienie kont księgowych
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-10-06 - Wróblów (lubuskie)
obsługa urządzeń i maszyn do oprawy twardej,-obsługa urządzeń i maszyn do przygotowania bloków,-przygotowywanie niezbędnego do pracy surowca,-kontrola procesu produkcyjnego oraz jakości produkowanego wyrobu ( w ramach zajmowanego stanowiska ).
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2017-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca w sklepie w Piekarach Śląskich
"GIGANT II" ALINA, MAREK WOJEWÓDKA S.J. - 2017-08-17 - Piekary Śląskie (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiempraktycznej nauki zawodu w warsztatach szkoleniowych,prowadzenie działalności produkcyjno-usługowej zgodnie z profilem kształcenia pracowników młodocianych,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowaną działalnością produkcyjno-usługową,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-06-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Spzredaż bezposrednia, prowadzenie dokumentacji biurowej, koordynacja pracy innych pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łódź (łódzkie)
remont budynków gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
wymiana i naprawa opon
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie pracą Produkcji "Raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Wronki (wielkopolskie)
1)wykonywanie nadzoru nad prawidłową działalnością referatu, w tym zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw,2)przygotowywanie projektów zakresów czynności pracowników referatu,3)przeprowadzanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników referatu,4)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych referatu w zakresie budżetu,5)przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych,6)realizacja zadań z zakresu transportu publicznego,7)koordynacja przewozów środkami komunikacji publicznej na terenie gminy,8)prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie podziału nieruchomości i wydawanie stosownych postanowień i decyzji,9)przygotowywanie propozycji opłat adiacenckich i prowadzenie postępowań w tym zakresie,10)sprawdzanie wniosków o zatwierdzenie taryf za dostawę wody i odprowadzenie ścieków pod względem spełniania wymogów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,11)prowadzenie spraw związanych z gospodarką zasobami naturalnymi w tym nad kopalniami kruszyw,12)wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym opracowanie i prowadzenie gminnej ewidencji zabytków, opracowanie i aktualizowanie programu opieki nad zabytkami.Praca w godz. pon. 8.30-16.30, wt.-pt 7.30-15.30; kontakt z pracodawcą osobisty i tel. w godz pracy j.w.; data przyjęcia kandydata do uzgodnienia z pracodawcą. Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto w zależności od kwalifikacji- do uzgodnienia z pracodawcą
Urząd Gminy Potęgowo - 2016-06-23 - Potęgowo (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sejny (podlaskie)