KIEROWNIK SKŁADU OPAŁU Radziszewo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK SKŁADU OPAŁU
Wynagrodzenie: od 2 010 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i zarządzanie skladem opału
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Radziszewo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radziszewo, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Organizacja i zarządzanie skladem opału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 010 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKŁADU OPAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radziszewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 010 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Łużycka 55, 74-100 Gryfino, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfiński
Gmina pracodawcy: Gryfino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gryfino
Ulica pracodawcy: Łużycka
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 06.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- poczatkowo okres próbny z możliwością zatrudnienia na um. o pracę
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOLANTA JAŚKIEWICZ - 2017-12-28 - Niemcy (Niemcy)
nadzorowanie i zarządzanie procesem budowy zgodnie z wyznaczonymi standardami firmy oraz w oparciu o wymagania kontraktu, nadzór nad przebiegiem prac, nadzór koordynacja i bieżąca kontrola podwykonawców w zakresie wykonywania prac, systematyczne prowadzenie rozliczenia podwykonawców i inwestycji, odpowiedzialność za realizacje całej inwestycji, od momentu rozpoczęcia do jej zakończenia
KBUD Krzysztof Łuksza - 2015-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie działu transportu. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Przemyśl (podkarpackie)
budowa remont sieci elektroenergetycznych.kontakt tel.41 361 52 62
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy obróbce ręcznej i mechanicznej drewna,szpachlowanie,malowanie i szlifowanie produktów.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
naliczanie czasu pracy, podpisywanie umów, sprawdzanie legalności pobytu
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie robót ziemnych,oraz pracy ogólnobudowlanych. Wykonywanie prac remontowych i wykonczeniowych z wykorzystaniem narzedzi i urzadzeń mechanicznych. Praca na terenie całego kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i kierowała całokształtem prac wykonywanych przez pracowników Działu Remontów, nadzorowała przygotowanie dokumentacji dot. procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz ZOJO i obsługiwanych jednostek,bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zespołu i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań przez Dział Remontów,współdziałała z wykonawcami poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczyła w czynnościach odbiorowych poszczególnych robót budowlanych,egzekwowała kary umowne w ramach umów zawartych na roboty budowlane, monitorowała wykonanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział Remontów.- Wynagrodzenie: 4500 do 4900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe techniczne o profilu związanym z działalnością remontowo-budowlaną. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w planowaniu i koordynacji wielobranżowych zadań remontowych i inwestycyjnych. Umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie dot. robót budowlanych, ustawa o finansach publicznych, kpa, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, również w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór i organizacja pracy zespołów pracowniczych usług porządkowych
POZIOM Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa koparko - ładowarki, drobne prace budowlane.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pajęczno (łódzkie)
Współpraca z dostawcami i klientami, udział w inwentaryzacjach oraz odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych;obsługa dokumentacji magazynowej, administrowanie reklamacjami, czynny udziałw przyjmowaniu i wydawaniu towaru
JAN AUGUSTYNIK FISCHLAND - 2016-03-07 - Trzebieszowice (dolnośląskie)
KIEROWNIK ZMIANY
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2018-02-15 - Dębica (podkarpackie)
Organizowanie pracy w zakresie szkoleń,bieżąca obsługa prowadzonych szkoleń,obsługa programu kadrowo-płacowego,obsługa kadrowa pracowników oraz inne zadania.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-08 - Przemyśl (podkarpackie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Brzeg (opolskie)
Samodzielne i kompleksowe kierowanie budową.
SAVEX ZGORZELEC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Legnica (dolnośląskie)
- wyjazdy zagraniczne na montaż mebli w obiektach hotelowych- prowadzenie montażu, planowanie, organizacja pracy- kierowanie grupą monterów- kontakty, uzgodnienia z klientem w j. obcym- kontakty, uzgodnienia z produkcją- prowadzenie dokumentacji, pisanie raportów, uzgodnień, protokołów
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-30 - Zator (małopolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu prowadzonych robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników. Praca Kraków oraz woj. małopolskie.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
- Realizacja planów produkcyjnych zgodnie z wymogami jakościowymi i ilościowymi - Rozliczanie zespołu podległej linii z realizacji powierzonych zadań - Zapewnienie ciągłości pracy na linii produkcyjnej - Dbałość o właściwą atmosferę imotywację w zespole - Ustalanie zadań dla poszczególnych zespołów oraz składu osobowego brygad - Nadzór nad czasem pracy podległego zespołu
Kinna Production Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-05-11 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2016-10-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu oraz jego wyniki, prowadzenie dokumentacji zakupowej, sprzedażowej oraz magazynowej, obsługa klienta, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
SOBSMAK DELI Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie i organizacja placu budowy, kontrola jakości wykonanych robót, nadzór nad podwykonowcami i dostawcami, zamówienia materiołowe, prowadzenie kompleksowej dokumentacji wykonywanych robót
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Realizacja polityki sprzedażowej firmy. Składanie zamówień w systemie. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Paczków (opolskie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Siedlce (mazowieckie)
-
WELT-TOUR Katarzyna Dąbrowska - 2017-01-13 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
ZARZĄDZANIE I NADZOROWANIE PRAC BUDOWLANYCH
VIPART 4 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-17 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca na stanowisku operator obsługi monitoringu. Praca w godzinach nocnych na terenie Krakowa (Wola Duchacka) w obiektach handlowych.Możliwość przyuczenia.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)