KIEROWNIK DZIAŁU KADR I ADMINISTRACJI - NABÓR 1/2018 (NR 3721) HTTP://ZRP-INOWROCLAW.SAMORZADY.PL/ART/ID/10836 Inowrocław oferta pracy ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KADR I ADMINISTRACJI - NABÓR 1/2018 (NR 3721) HTTP://ZRP-INOWROCLAW.SAMORZADY.PL/ART/ID/10836

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Zakładu,2. realizacja całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz przeszeregowaniami pracowników, a także racjonalne gospodarowanie etatami poprzez:1) prowadzenie rejestru zatrudnionych i jego bieżące aktualizowanie,2) wypisywanie umów o pracę,3) bieżące informowanie stanowiska pracy d/s płac o wszelkich zmianach w umowach o pracę,4) wydawanie świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,5) przesyłanie do wiadomości kopii umów o pracę i świadectw pracy do Powiatowego Urzędu Pracy,3. przygotowywanie list obecności pracowników i ich bieżąca kontrola,4. sporządzanie harmonogramów czasu pracy grafików:1) dozorców parkingowych,2) inkasentów i kontrolerów parkingowych, 3) pracowników obsługi szaletów5. opracowywanie wniosków organizatora robót do Powiatowego Urzędu Pracy o skierowanie bezrobotnych w/g potrzeb i możliwości ZRP,6. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dot. zatrudnienia,7. bieżące śledzenie stanu zatrudnienia pracowników zatrudnionych na czas określony,8. opracowywanie projektu planu urlopów wypoczynkowych na bieżący rok :1) kontrolowanie realizacji planu,2) nanoszenie wykorzystywanych urlopów na listach obecności i na kartach pracy.9. przygotowywanie do działu księgowości wykazu pracowników, którym w danym roku przysługują nagrody jubileuszowe,10. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,11. prowadzenie dokumentacji dot. spraw emerytalnych i rentowych pracowników,12. prowadzenie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy,13. prowadzenie książki kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,14. dokonywanie miesięcznych analiz absencji chorobowej pracowników,15. prowadzenie kart ewidencyjnych czasu pracy pracowników,16. opiniowanie i wnioskowanie w sprawach awansowania i regulacji płac pracowników Zakładu, 17. rozwiązywanie i zapobieganie konfliktom powstałym w Zakładzie na tle stosunku pracy, 18. przestrzeganie przepisów prawa pracy , zakładowego regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy oraz innych dot. kadr,19. opracowywanie, ustalanie i uzgadnianie planów zatrudnienia we współpracy z kierownikami innych działów Zakładu oraz ich przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Zakładu,20. bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i przedstawianie wniosków z tego płynących Dyrektorowi Zakładu,21. nadzór nad sprawami administracyjnymi zgodnie ze schematem organizacyjnym Zakładu,22. zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Zakładu,23. prowadzenie archiwum zakładowego,24. prowadzenie rejestrów:1) zarządzeń dyrektora,2) poleceń służbowych,3) skarg i wniosków.25. nadzór nad przestrzeganiem prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,26. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Dyrektora,27. sprawowanie nadzoru nad właściwym administrowaniem budynkami i innymi obiektami będącymi w zarządzie Zakładu,28. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zagospodarowywaniem terenów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, ul. Poznańskiej 185, 29. nadzorowanie eksploatacji zakładowych maszyn i urządzeń,30. opracowywanie i realizacja półrocznych planów pracy i kontroli stanowiska pracy,31. nadzorowanie eksploatacji zakładowych ciągników rolniczych, samochodów i innych urządzeń poprzez :1) nadzór nad wydawaniem i rozliczaniem przyjmowanych kart drogowych od kierowców,2) nadzór nad sporządzaniem miesięcznych zestawień kart drogowych dla poszczególnych pojazdów i przekazywanie ich do Działu Księgowości ,3) nadzór nad dokonywaniem korekt stanów i określaniem norm zużycia paliwa zakładowych pojazdów, maszyn i urządzeń,4) nadzór nad zlecaniem dokonywania ich przeglądów technicznych i napraw oraz opłat obowiązkowych ubezpieczeń ,32. sprawowanie nadzoru nad dozorcami budynków, parkingów i obiektów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,33. obsługa strefy płatnego parkowania, w tym nadzór nad kontrolerami,34. bieżąca kontrola i nadzór nad inkasentami,35. nadzór i bieżąca kontrola nad pracownikami szaletów,36. sprawowanie nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w biurze strefy płatnego parkowania (inspektor, pomoc techniczno-biurowa),37. sprawowanie nadzór nad pracownikiem sekretariatu Dyrektora,38. prowadzenie administracji budynków, obiektów i terenów będących w zarządzie Zakładu w zakresie:1) prowadzenia książek obiektów budowlanych i dokonywania w nich na bieżąco wpisów dokonywanych przeglądów i prac w danym obiekcie,39. kontrolowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów technicznych każdego z nich,40. nadzór i bieżąca kontrola nad inkasentami, kontrolerami SPP, dozorcami parkingów,41. sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.

Data publikacji: 2018-12-03

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Zakładu,2. realizacja całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz przeszeregowaniami pracowników, a także racjonalne gospodarowanie etatami poprzez:1) prowadzenie rejestru zatrudnionych i jego bieżące aktualizowanie,2) wypisywanie umów o pracę,3) bieżące informowanie stanowiska pracy d/s płac o wszelkich zmianach w umowach o pracę,4) wydawanie świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,5) przesyłanie do wiadomości kopii umów o pracę i świadectw pracy do Powiatowego Urzędu Pracy,3. przygotowywanie list obecności pracowników i ich bieżąca kontrola,4. sporządzanie harmonogramów czasu pracy grafików:1) dozorców parkingowych,2) inkasentów i kontrolerów parkingowych, 3) pracowników obsługi szaletów5. opracowywanie wniosków organizatora robót do Powiatowego Urzędu Pracy o skierowanie bezrobotnych w/g potrzeb i możliwości ZRP,6. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dot. zatrudnienia,7. bieżące śledzenie stanu zatrudnienia pracowników zatrudnionych na czas określony,8. opracowywanie projektu planu urlopów wypoczynkowych na bieżący rok :1) kontrolowanie realizacji planu,2) nanoszenie wykorzystywanych urlopów na listach obecności i na kartach pracy.9. przygotowywanie do działu księgowości wykazu pracowników, którym w danym roku przysługują nagrody jubileuszowe,10. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,11. prowadzenie dokumentacji dot. spraw emerytalnych i rentowych pracowników,12. prowadzenie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy,13. prowadzenie książki kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,14. dokonywanie miesięcznych analiz absencji chorobowej pracowników,15. prowadzenie kart ewidencyjnych czasu pracy pracowników,16. opiniowanie i wnioskowanie w sprawach awansowania i regulacji płac pracowników Zakładu, 17. rozwiązywanie i zapobieganie konfliktom powstałym w Zakładzie na tle stosunku pracy, 18. przestrzeganie przepisów prawa pracy , zakładowego regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy oraz innych dot. kadr,19. opracowywanie, ustalanie i uzgadnianie planów zatrudnienia we współpracy z kierownikami innych działów Zakładu oraz ich przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Zakładu,20. bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i przedstawianie wniosków z tego płynących Dyrektorowi Zakładu,21. nadzór nad sprawami administracyjnymi zgodnie ze schematem organizacyjnym Zakładu,22. zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Zakładu,23. prowadzenie archiwum zakładowego,24. prowadzenie rejestrów:1) zarządzeń dyrektora,2) poleceń służbowych,3) skarg i wniosków.25. nadzór nad przestrzeganiem prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,26. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Dyrektora,27. sprawowanie nadzoru nad właściwym administrowaniem budynkami i innymi obiektami będącymi w zarządzie Zakładu,28. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zagospodarowywaniem terenów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, ul. Poznańskiej 185, 29. nadzorowanie eksploatacji zakładowych maszyn i urządzeń,30. opracowywanie i realizacja półrocznych planów pracy i kontroli stanowiska pracy,31. nadzorowanie eksploatacji zakładowych ciągników rolniczych, samochodów i innych urządzeń poprzez :1) nadzór nad wydawaniem i rozliczaniem przyjmowanych kart drogowych od kierowców,2) nadzór nad sporządzaniem miesięcznych zestawień kart drogowych dla poszczególnych pojazdów i przekazywanie ich do Działu Księgowości ,3) nadzór nad dokonywaniem korekt stanów i określaniem norm zużycia paliwa zakładowych pojazdów, maszyn i urządzeń,4) nadzór nad zlecaniem dokonywania ich przeglądów technicznych i napraw oraz opłat obowiązkowych ubezpieczeń ,32. sprawowanie nadzoru nad dozorcami budynków, parkingów i obiektów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,33. obsługa strefy płatnego parkowania, w tym nadzór nad kontrolerami,34. bieżąca kontrola i nadzór nad inkasentami,35. nadzór i bieżąca kontrola nad pracownikami szaletów,36. sprawowanie nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w biurze strefy płatnego parkowania (inspektor, pomoc techniczno-biurowa),37. sprawowanie nadzór nad pracownikiem sekretariatu Dyrektora,38. prowadzenie administracji budynków, obiektów i terenów będących w zarządzie Zakładu w zakresie:1) prowadzenia książek obiektów budowlanych i dokonywania w nich na bieżąco wpisów dokonywanych przeglądów i prac w danym obiekcie,39. kontrolowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów technicznych każdego z nich,40. nadzór i bieżąca kontrola nad inkasentami, kontrolerami SPP, dozorcami parkingów,41. sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z tabelą dla pracowników samorzadowych

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU KADR I ADMINISTRACJI - NABÓR 1/2018 (NR 3721) HTTP://ZRP-INOWROCLAW.SAMORZADY.PL/ART/ID/10836

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu kadr i płac

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są pod linkiem http://zrp-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/10836

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1/ list motywacyjny,2/ życiorys curriculum vitae,3/ kwestionariusz osobowy*4/ kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,5/ oświadczenia:a/ o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru,b/ o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,c/ o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 6/ informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.Dokumenty dodatkowe-kserokopie:1/ referencji,2/ świadectw pracy,3/ zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4/ innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku.Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 11.12.2018r. do godz. 9.00.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Zakładzie Robót Publicznych na stanowisku Kierownika Działu Kadr i Administracji lub przesłać drogą pocztową, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru nr 1/2018 na stanowisko pracownika samorządowego w Zakładzie Robót Publicznych Referenta w Dziale Kadr i Administracji na adres : Zakład Robót Publicznych w Inowrocławiu ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław.*Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji i o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych pobrać można osobiście w Zakładzie Robót Publicznych w Inowrocławiu ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15 na stanowisku pracy ds. Kadr i Administracji lub ze strony internetowej www.zrp-inowroclaw.samorzady.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta - szczegóły pod linkiem http://zrp-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/10836, Termin: 11.12.2018, Godziny : do 9.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac

Data dodania oferty pracy: 03.12.2018

Oferta pracy ważna do: 11.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNOLOGICZNO-KONSTRUKCYJNEGO - 5 000 - 8 400 PLN

Organizacja i nadzór pracy własnej oraz zespołu, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, kontrola terminowości i jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Siedlce (mazowieckie)

KIEROWNIK - 3 000 - 3 500 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 400 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, zawieranie kontaktów handlowych z klientami polskimi oraz chińskimi i wietanmskimi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 1 850 PLN

Naprawa usterek w samochodach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Tenczynek (małopolskie)

KIEROWNIK USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH - od 2 000 PLN

nadzór nad wykonywanymi usługami
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Bytom (śląskie)

KIEROWNIK DS. ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
SEASON Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Jaworzno (śląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - 2 200 - 3 000 PLN

dbałość o relacje z klientami, sporządzanie dokumentacji, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)

PRACOWNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH (O) - do 2 200 PLN

wykończenia wnętrz, betonowanie, elewacje, itp., prace ogólnobudowlane.
Zakład Remontowo-Budowlany Leszek Chrupek - 2018-07-18 - Szynwałd (małopolskie)

KIEROWNIK INTERNATU - ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW - 2 300 - 2 500 PLN

Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 3 000 PLN

kierowanie robotami budowlanymi w zakresie telekomunikacji, nadzór nad brygadami, rozliczanie budówi. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Praca na terenie Pruszkowa i Warszawy. Wysokość wynagrodzenia 3000zł/brutto + 50% premii
Dawis Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 2 000 PLN

Zgodnie z umową.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA GRZEGORZ OZGA - 2015-12-21 - Niedźwiada (podkarpackie)

KIEROWNIK SEKCJI DORADCÓW - od 3 000 PLN

-zarządzanie zespołem i jego rozwój-realizacja planów- rozwój firmy na wyznaczonym regionie
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK HOSTELU / DOMU PRACOWNICZEGO - do 2 000 PLN

Kompleksowe zarządzanie domem pracowniczym, opracowywanie struktur organizacyjnych, budowanie marki i wizerunku obiektu, dbanie o sprawy techniczne, związane z utrzymaniem budynku, zarządzanie mieszkańcami Domu pracowniczego.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Ząbki (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

Napawa i konserwacja samochodów osobowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)

SEKRETARKA - do 2 490 PLN

Wykształcenie: min. średnie; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; zaawansowana znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość jęz. hiszpańskiego; obsługa urządzeń biurowych; znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, przyjmowanie interesantów, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych, zaopatrywanie biura w materiały biurowe i spożywcze, współpraca z magazynem i działem handlowym, dbałośc o czystość w biurze; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Przyszowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 000 - 2 500 PLN

Sporządzenie ofert sprzedaży, promocja i planowanie sprzedaży, analiza potrzeb klientów, kontakt z kilePrace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK POCIĄGU GOSPODARCZEGO I ROBOCZEGO - od 2 500 PLN

Obsługa wagonu, formowanie pociągu, praca w delegacji.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS sp z o.o. - 2018-01-19 - Brody Małe (lubelskie)

KIEROWNIK LABORATORIUM- TECHNOLOG BETONU - do 5 000 PLN

Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją zakładowej kontroli produkcji, nadzór nad pracą laboratorium, kontrola jakości produkowanych kruszyw, betonów, elementów betonowych i surowców, doradztwo technologiczne, projektowanie mieszanek betonowych i optymalizacja ich składu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - 4 200 - 5 300 PLN

organizacja produkcji (obróbka metali)
ARMAPOL PPHU R. M.KUBSIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 3 000 PLN

-nadzór nad pracą w stolarni
PROHERING sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

KIEROWNIK SEKCJI BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO I KONTROLI(NR 0628) - od 3 900 PLN

Zakres obowiązków:1. Zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych.2. Zapewnienie kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z ich dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.3. Planowanie i prowadzenie kontroli bieżących w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych oraz kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych w jednostkach i instytucjach wojskowych w jednostkach podległych.4. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

organizowanie i koordynowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu oraz obsługa komputera
Peiyang Sp. zo.o. - 2016-02-29 - Police (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DS. PRODUKCJI - od 2 500 PLN

organizacja i nadzór nad procesem produkcyjnym w piekarni oraz kierowanie podległymi pracownikami.
LEKS Spółka z o.o. - 2016-05-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KIEROWNIK WARSZTATU MECHANICZNEGO - od 3 500 PLN

Miejscem pracy kierownika jest niewielki warsztat mechaniczny firmy, w którym produkowane są drobne elementy na potrzeby automatyki przemysłowej (osprzęt montażowy armatury, siłowniki tłoczyskowe, itd.), a także prowadzone są prace montażowe i serwisowe. W godzinach pracy kierownik planuje, koordynuje i nadzoruje bieżące prace personelu montażu i serwisu, a także kontaktuje się z klientami warsztatu (pracownicy działów technicznych firmy). Sporządza niezbędną do funkcjonowania warsztatu dokumentację, w tym też wewnętrzne procedury mające usprawnić jego pracę. Kandydaci powinni wykazać się wiedzą techniczną z zakresu prowadzonej przez warsztat działalności, znajomością maszyn i urządzeń wykorzystywanych w warsztacie oraz umiejętnością obsługi komp. na potrzeby realizacji zleceń warsztatu. Kandydaci proszeni są o kontakt drogą elektroniczną przez wysyłkę CV na adres: marketing (at) arapneumatik.pl. Po weryfikacji zgłoszeń kandydatów skontaktujemy się z wybranymi osobami.
ARA PNEUMATIK LTM KOŚCIELNIAK SP.J. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - od 3 000 PLN

szczegółowe inf.na stronie internetowej www.bip.zsek.edu.gorzow.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH - 2017-10-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KIEROWNIK - DOM STUDENCKI WCZEŚNIAK - od 1 850 PLN

Nadzór oraz kontrola domu studenckiego.
Politechnika Warszawska Filia w Płocku - 2016-05-11 - Płock (mazowieckie)

HH/ SPRZEDAWCA - BUFETOWA - od 1 850 PLN

Praca w bufecie szkolnym.
"Agnes" Piotr Kierepka - 2016-08-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)

Serwisant Skuterów/Rowerów - -

Media Expert Praca w serwisie rowerowo-skuterowym w serwisie w Łodzi
Diagnozowanie usterek i naprawa motorowerów oraz rowerów
Zachowanie wysokiej jakości napraw oraz dążenie do utrzymania najkrótszego czasu naprawy
Media Expert - 2016-09-16 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat